XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Ik heb de "normale" buds. Echt top dingen. Gaan lang mee, goed bereik en prima kwaliteit. Enige nadeel vind ik de omgevingsgeluid die automatisch uitschakeld in de app zodra je 1 oortje uit doet.
 
Ik heb de "normale" buds. Echt top dingen. Gaan lang mee, goed bereik en prima kwaliteit. Enige nadeel vind ik de omgevingsgeluid die automatisch uitschakeld in de app zodra je 1 oortje uit doet.

Deze gaan echt bizar lang mee, zo lijkt het iig.
Na ruim 1 uur gebruik op 70-80% volume hadden ze nog 92% lol, en dan heb je ook nog 100% in de case. Ga nu kijken hoe veel dagen 100% buds en 100% case mee gaan. Gok 5‐8.

Omgevingsgeluid is echt vet. Op de maximale stand voelt het beetje spion achtig omdat het nog luider is dan je het normaal zo horen. Voelt ook alsof je met 1 klik de wereld aan en uit kan zetten.
Zit nu in een redelijke drukke mcdonalds. muziek op 60% volume en hoor niks om me heen. Met omgevingsgeluid op 3/4 kan ik het gesprek 3 tafels verder volgen, of weer uit zetten
Al worden bepaalde piekgeluiden wel wat te sterk opgepakt zoals mijn neus ophalen.

Wat me echt mee valt tot nu toe is de easy of use.
Hoef 0 effort te doen om te verbinden, doosje open doen en voordat ik 1 oortje in heb kunnen doen zijn ze verbonden.

Ik zou wel iets meer vrijheid willen in het herprogrammeren van de touch pads. Nu kan ik alleen de long press links en rechts aanpassen.

Pasvorm is ook goed, na tijdje vergeet ik dat ik ze in heb.
 
Laatst bewerkt:
Spanneendddddd, hopelijk zelfde resultaat als avocado blender maskertje.

:emo:

20200221_165256.jpg
 
ben benieuwd wat je ervan vind. tag mij even als je ze getest hebt.
Weekje verder.

Geluidskwaliteit, goed maar niet bijzonder. Blokkeerd wel veel geluid van buitenaf dus dat maakt het stuk beter.

Fit, erg goed. Fijn ook dat je meteen 3 maten krijgt voor de wings en de tips.

Connection en easy of use, goed.
Vinden gaat altijd goed en erg snel.
Enige 'isseu' so far was dat 1x het rechteroortje even niet werkte. even in het doosje, dicht en open en daarna werkte het meteen prima.

Battery life, extreem goed. Letterlijk 1 week use(zie foto) 1 week use 2 tot 4 uur per dag gebruikt.

App en opties, goed.
Muziekopties in de app zijn fijn, maar miss wel de manual bass/treble adjustment.
Omgevingsgeluid optie is best wel raar, voelt alsof je wereld aan en uit kan zetten. Op maximale stand hoor je dingen misschien nog wel beter dan zonder, basically spion. Nadeel, piekgeluiden als wind, zelf stevig ademen, plastic verpakkingen, komen snel over stemmen uit.

Fit en finish, goed.
Voelt niet goedkoop, en dat mag ook wel want dat zijn ze niet.

Touch pads, goed.

1 tap voor pauze, 2 voor volgende, 3 voor vorige, 3 bovenop rechts voor harder, links voor zachter.

Long press links en rechts zelf in te stellen, bij mij spotify en omgevingsgeluid.

Fijn dat je zelf ook kan instellen maar zou het liefts alles zelf kunnen aanpassen. Even wennen om te gebruiken en als je loopt is het moeilijk om goed te doen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200225-224325_Galaxy Buds+.jpg
    Screenshot_20200225-224325_Galaxy Buds+.jpg
    45,4 KB · Weergaven: 134
Setje microplates want dan geen gezeik meer met zoeken naar de paar 1,25 kilo plaatjes in de gym en straks als ik last heb met zwaarder gaan microliaden:
frp-st.jpg

en mijn nieuwe sportschoenen:
Schoenen
INO1550_1000_1.jpg


en daarnaast nog 3 kilo whey in diverse smaken.
 
20200303_125324.jpg


Nu gaan mijn legs eindelijk groeien :o:peachy:
 
Laatst bewerkt:
En je core niet? ;)

Wel goede belt hoor. Is een nylon. Licht om mee te sjauwen.
Als ik boven mijn lichaamsgewicht squat had ik wat last dat mijn bovenrug naar voor valt waardoor ik mijn onderrug in gevaar breng.
Nu adem ik heel diep in mijn buik, press ik abs samen en ga dan ass to grass.
Ben em ernet even gaan testen.
Top uitvinding.
 
Setje microplates want dan geen gezeik meer met zoeken naar de paar 1,25 kilo plaatjes in de gym en straks als ik last heb met zwaarder gaan microliaden:
frp-st.jpg

en mijn nieuwe sportschoenen:
Schoenen
INO1550_1000_1.jpg


en daarnaast nog 3 kilo whey in diverse smaken.

Dat is een lifting schoen die ik al bijna niet lelijk vind.
Miss ook eens halen :nanner:
 
Dat is een lifting schoen die ik al bijna niet lelijk vind.
Miss ook eens halen :nanner:
Dit is inderdaad een van de minst erge. We gaan tenslotte wel naar de gym om een beetje te shinen....

Schoenen zijn trouwens goedgekeurd. Zitten prima. Hak is mooi stevig, voorkant is wel behoorlijk soft.
 
Dit is inderdaad een van de minst erge. We gaan tenslotte wel naar de gym om een beetje te shinen....

Schoenen zijn trouwens goedgekeurd. Zitten prima. Hak is mooi stevig, voorkant is wel behoorlijk soft.
Fitgirls kijken eerst naar je schoenen, daarna je kuiten en glutes. Als dat geslaagd is je biceps en gezicht. Die bros in uitgesneded stringers doen het helemaal fout :o
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven