- Waardering
- 10.263
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de "normale" buds. Echt top dingen. Gaan lang mee, goed bereik en prima kwaliteit. Enige nadeel vind ik de omgevingsgeluid die automatisch uitschakeld in de app zodra je 1 oortje uit doet.
Hebben ze dat model ook voor mannen?
Niet voor fl**kers. Dan moet je korfbalschoenen kopen.
Die dacht ik net te postenNiet voor fl**kers. Dan moet je korfbalschoenen kopen.

Weekje verder.ben benieuwd wat je ervan vind. tag mij even als je ze getest hebt.
Mooie pennenzak.
Dat woord was ik al vergeten

En je core niet?

Setje microplates want dan geen gezeik meer met zoeken naar de paar 1,25 kilo plaatjes in de gym en straks als ik last heb met zwaarder gaan microliaden:
![]()
en mijn nieuwe sportschoenen:
Schoenen![]()
en daarnaast nog 3 kilo whey in diverse smaken.

Dit is inderdaad een van de minst erge. We gaan tenslotte wel naar de gym om een beetje te shinen....Dat is een lifting schoen die ik al bijna niet lelijk vind.
Miss ook eens halen![]()
Fitgirls kijken eerst naar je schoenen, daarna je kuiten en glutes. Als dat geslaagd is je biceps en gezicht. Die bros in uitgesneded stringers doen het helemaal foutDit is inderdaad een van de minst erge. We gaan tenslotte wel naar de gym om een beetje te shinen....
Schoenen zijn trouwens goedgekeurd. Zitten prima. Hak is mooi stevig, voorkant is wel behoorlijk soft.