Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Via Nintendo Wii Virtual Console :grinny:

Lul niet, meer info, 3 vrienden zaten te smeken dat ze die blonde wouden:D

Had 2x die blonde.

Is een 32 inch tv, waarom denkt iedereen dat het een pc monitor is? Ik speeld er cod4 op mijn ps3. Op me andere foto's ergens in de topic zie je ook me 22 inch samsung monitor.

omdat je zo'n pc-monitor hebt die erop trekt ook :) leek we wel al bijzonder groot :p

beetje tevreden van die 22"?

en waar vind je zo'n imbussleutel, gewone doe het zelf zaak? :d

Is echt een 32 inch, de muur lijkt ook veel hoger, deze muur is nog niet eens 210cm hoog. Kijk anders maar in me vorige post in dit topic, misschien lijkt hij daar groter. De tv meubel is ook al meer als 1,20 meter lang ongeveer, vergelijk dat anders maar.

Ah ok, optisch bedrog dan :)

omdat je zo'n pc-monitor hebt die erop trekt ook :) leek we wel al bijzonder groot :p

beetje tevreden van die 22"?

en waar vind je zo'n imbussleutel, gewone doe het zelf zaak? :d

Imbussleutel kun je elke kluswinkel halen, ze zijn voor meer gemaakt dan alleen posters jatten:D

Ik heb de 22 inch samsun 226BW, ben er tevreden mee, goed beeld. Zeker een aanrader en laaste tijd vaak in de aanbieding.

idd best goedkoop en toch al veel positieve reacties over gehoord :)
normaal kan ik er dit weekend om ^^

geen pics ervan, maar heb 5 bjorn boxers gekocht, 1 mooie g-star broek, een adidas broek, 3 paar puma sokken.

welke kleur broeken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geit eiwitten? is die een beetje te zuipen?

Geit eiwitten? is die een beetje te zuipen?

Ja ik vind van wel en het lost zo op in water maar toch schud ik wel effe flink, tja nostalgie he :P
Maar het is wel 2x zo duur als normale whey maar het is wel makkelijker opneembaar en zitten meer bcaa's in dus tja we gaan het merken ;)

Ziet het in het echt wel wat beter uit. Ze zijn van hemp gemaakt. Heb ze mee genomen omdat ze van 110euro naar 32.5euro waren afgeprijsd.

51JD4A1EH0L._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU01_AA240_SH20_.jpg

5180JW78RPL._AA240_.jpg

Stoomoven:

Gekocht bij Expert voor 79.95

hp-photosmart-m447-digital-camera_400x400.jpg

mooie camera

Stargate SG-1 DVD-box, alle 10 de seizoenen, 230 euro in de mediamarkt.
Stargateboxset003.jpg

Stargateboxset004.jpg

en de achterkant zitten ook nog eens DVD's, totaal 59 DVD's, 212 afleveringen + extra previews van nieuwe films en de Atlantis seizoenen en behind the scene footage enzo :D

Stargate SG-1 DVD-box, alle 10 de seizoenen, 230 euro in de mediamarkt.
Stargateboxset003.jpg

Stargateboxset004.jpg

en de achterkant zitten ook nog eens DVD's, totaal 59 DVD's, 212 afleveringen + extra previews van nieuwe films en de Atlantis seizoenen en behind the scene footage enzo :D

Damn, 230 euro voor een tv serie. :D

Terug
Naar boven