MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Kheb em een keer in Thailand gegeten. Hij is lekker maar goed pittig. Na een tijdje proef je niet zoveel meer.

Maar deze bewaar ik voor tijdens een avondje chillen, kijken of ik iemand kan daren of ergens om kan wedden waarbij de verliezer deze noodles op moet eten :D.
 
Laatst bewerkt:
Dat is de originele fire noodles.
Je had eerst die zwarte verpakking, toen een nieuwe rode (nuclear fire noodle) die nog heter was en toen deze rode 2x nuclear fire noodles. Die zwarte valt serieus wel mee, tenzij je pittig niet gewend bent.

Vanaf 00:10 gaat ie van heetst naar minder heet.
 
Bekijk bijlage 492134
'S werelds pittigste instant noodles.

Viel eigenlijk "mee", eerste drie minuten de hik. Van die jankerds die er 20 minuten over doen, b#tch please. Partner zei dat ik wel rood werd btw. Als je niet gewend bent aan pittig voedsel ga je wel kapot.
 
Kheb em een keer in Thailand gegeten. Hij is lekker maar goed pittig. Na een tijdje proef je niet zoveel meer.

Maar deze bewaar ik voor tijdens een avondje chillen, kijken of ik iemand kan daren of ergens om kan wedden waarbij de verliezer deze noodles op moet eten :D.
8,000 scoville lijkt mee te vallen, maar deze is best ziek. Ik heb deze 1x op, op het werk. Collega geloofde niet dat ik 'm kon eten. Hij was ziek erg, maar kreeg 'm wel op met een klein traantje; andere collega's lukte het niet, behalve die Chinees waarvan ik 'm had gekregen. Ergste wat ik op heb is een braadworst op de Duitse kerstmarkt met saus (1,5 miljoen op de scoville-schaal, ze hadden ook 2 miljoen) en een madame jeannette pizza. Die laatste heb ik niet opgekregen. Tomatensaus was gemaakt met madame jeanettes. Coroline Reaper heb ik weleens een stukje van door m'n eten gedaan.
 
Viel eigenlijk "mee", eerste drie minuten de hik. Van die jankerds die er 20 minuten over doen, b#tch please. Partner zei dat ik wel rood werd btw. Als je niet gewend bent aan pittig voedsel ga je wel kapot.
Ik ben best veel gewend, zeker voor Nederlandse begrippen (madame jeanette en adjuma gebruik ik bijna standaard, spaanse pepers merk ik niet eens meer iets van), maar ik vond 'm best ziek (wel eerst afgieten voor je de kruiden met peper erdoor doet, anders valt ie mee).

Veel Nederlanders kunnen weinig verdragen en zie ik al stuk gaan bij iets dat licht pittig is.
 
Ik ben best veel gewend, zeker voor Nederlandse begrippen (madame jeanette en adjuma gebruik ik bijna standaard, spaanse pepers merk ik niet eens meer iets van), maar ik vond 'm best ziek (wel eerst afgieten voor je de kruiden met peper erdoor doet, anders valt ie mee).

Veel Nederlanders kunnen weinig verdragen en zie ik al stuk gaan bij iets dat licht pittig is.
Ik krijg standaard de hik en bezweet voorhoofd als iets pittig is. Ja het was niet van ik schep het even naar binnen nee, maar ik had veel filmpjes gezien van weddenschappen dus had mentaal het allerergste verwacht. Ik ging niet telkens een minuut wachten tijdens hikken, de eerste paar minuten waren wel omgwtfbbq, daarna dacht ik blijven eten nu en niet stoppen.

PS Ik had een zak van 5, waarvan 2 gegeten. Partner had 3 weggegooid omdat die niet meer werden gegeten mbt houdbaarheid. Wilde foto maken maar zijn dus wegh.
 
Ik ben best veel gewend, zeker voor Nederlandse begrippen (madame jeanette en adjuma gebruik ik bijna standaard, spaanse pepers merk ik niet eens meer iets van), maar ik vond 'm best ziek (wel eerst afgieten voor je de kruiden met peper erdoor doet, anders valt ie mee).

Veel Nederlanders kunnen weinig verdragen en zie ik al stuk gaan bij iets dat licht pittig is.

Is het doel dan nog lekker eten of kijken hoe pittig je het nog door kan slikken zonder op te geven?
Dat laatste is wat ik bij veel mensen zie gebeuren, volgens mij proef je niet eens het verschil tussen een stukje inktvis of rubber als iets zo pittig gemaakt wordt.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Is het doel dan nog lekker eten of kijken hoe pittig je het nog door kan slikken zonder op te geven?
Dat laatste is wat ik bij veel mensen zie gebeuren, volgens mij proef je niet eens het verschil tussen een stukje inktvis of rubber als iets zo pittig gemaakt wordt.
Denk ook het 2e.
 
deze zijn ook wel lekker

skft-16183bb5d0b93a0802b683bfa0989003 bn.jpg
 
Is het doel dan nog lekker eten of kijken hoe pittig je het nog door kan slikken zonder op te geven?
Dat laatste is wat ik bij veel mensen zie gebeuren, volgens mij proef je niet eens het verschil tussen een stukje inktvis of rubber als iets zo pittig gemaakt wordt.
Die paar hete dingen die ik noemde was gewoon een challenge. Normaal gesproken vind ik het lekker om pittig te eten. Meestal hanteer ik een halve madame Jeanette of adjuma als ik voor mijzelf alleen kook; dan proef je alles nog goed, maar dat ligt heel erg aan wat je zelf gewend bent een aan kan.

Ligt ook wel een beetje aan het gerecht hoe pittig het hoort . V.w.b. Indiase Curry's bijvoorbeeld, zal ik nooit Fal curry bestellen en Vindaloo ook niet meer, zeker niet als ie zo heet is als je in India wordt gegeten. Dan geniet ik er niet meer van. Thaise groene en rode curry vind ik doorgaans prima te doen.
 
Is het doel dan nog lekker eten of kijken hoe pittig je het nog door kan slikken zonder op te geven?
Dat laatste is wat ik bij veel mensen zie gebeuren, volgens mij proef je niet eens het verschil tussen een stukje inktvis of rubber als iets zo pittig gemaakt wordt.
Kijken of je het op kunt en binnenhouden.
 
  • Like
Waarderingen: BB_

Heet eten show
 
Ben opzoek naar de een vlakke spiegel. Die ik wil verlijmen op een deur.

Iemand tips
 
Back
Naar boven