Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

mwa,de meeste amateur wedstrijdbodybuilders zijn in de prep voor een bepaalde periode strikt wat betreft
trainingsschema,voeding,rust e.d ,buiten deze periode zijn het ook opvallend veel alcohol en drugsgebruikers ,
iets wat je bij topamateurs in bijvoorbeeld het turnen
,wielrennen en atletiek nooit zal zien
,die hebben voor vele jaren
zo'n strikte periode ,vanaf hun vroege jeugd tot einde carriere
Yuri van Gelder had daar ook een handje van :roflol:
 
Je kunt de bodybuilding topsport niet vergelijken met andere topsporten. In 1 voetbaldivisie zitten al meer topsporters dan in de hele bodybuildingwereld van de afgelopen 30 jaar, lol.

Wat we dus zien is het topje van de ijsberg, dat is ook wel bijzonder. Daar mogen wij ons niet eens aan spiegelen.

Yuri van Gelder had daar ook een handje van :roflol:

Yuri is tenminste een beetje gezellig :)
 
Wat je voor een amateur BB wedstrijd moet doen en laten is alsnog "niets" vergeleken met wat een Mr O deelnemer moet doen en laten.

Het is in de bodybuilding zeer moeilijk om daadwerkelijk betaald te krijgen voor de hoeveelheid moeite die je erin stopt. Er zijn er maar weinig die ervan rondkomen. In tegenstelling tot het gemiddelde salaris van een voetballer.

Je kunt de bodybuilding topsport niet vergelijken met andere topsporten. In 1 voetbaldivisie zitten al meer topsporters dan in de hele bodybuildingwereld van de afgelopen 30 jaar, lol.
Je begrijpt mijn post verkeerd .
 
mwa,de meeste amateur wedstrijdbodybuilders zijn in de prep voor een bepaalde periode strikt wat betreft
trainingsschema,voeding,rust e.d ,buiten deze periode zijn het ook opvallend vaak alcohol en drugsgebruikers ,
iets wat je bij topamateurs in bijvoorbeeld het turnen,wielrennen en atletiek nooit zal zien ,die hebben voor vele jaren
zo'n strikte periode ,vanaf hun vroege jeugd tot einde carriere
Daar heb je wel een goed punt. Dat is ook een van de dingen die mij het meest verbaast en ik niet verwacht had voordat ik er mee begon en op dit forum kwam. Nog steeds kan ik soms niet helemaal plaatsen waar dit contrast vandaan komt. Wellicht heeft het ermee te maken dat binnen deze tak van sport mensen eerder geneigd zijn grenzen op te zoeken op verschillende vlakken of een soort van uitlaatklep na een strikte periode. (Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel hardlopers en wielrenners op hoog niveau ken die veel drinken, maar daar bij blijft het vaak bij alcohol, en lang niet iedereen.)
 
Laatst bewerkt:
Lekker topsport onderschatten. Welke sporten heb je op professioneel niveau gedaan Baas B
Ik niks en ik onderschat niks, integendeel.

Ik ken overigens genoeg mensen die bij Nederlandse top zitten voor een sport en 0 voeding tracken en ieder weekend zuipen. Ook zijn erbij die wel superstrikt zijn. Ik denk dat er veel verschillen zijn van persoon tot persoon.
 
Laatst bewerkt:
(Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel hardlopers en wielrenners op hoog niveau ken die veel drinken, maar daar bij blijft het vaak bij alcohol, en lang niet iedereen.)
Alsof die mensen geen drugs gebruiken, maar alleen de bodybuilders :roflol:
 
Alsof die mensen geen drugs gebruiken, maar alleen de bodybuilders :roflol:
Ik denk dat er een significant verschil is ja. Onderzoek heeft sowieso aangetoond dat mensen die AAS gebruiken ver boven het landelijk gemiddelde vaak ook drugs gebruiken, dat is niets nieuws. Als ik binnen m'n vroegere hardloopgroep zou zeggen dat ik weleens een pilletje zou pakken, zou 90% net zo reageren als mijn ouders. Er zijn echt veel mensen die totaal niets begrijpen van recreatief drugsgebruik en overmatige alcoholconsumptie de normaalste zaak van de wereld vinden.
 
Ik denk dat er een significant verschil is ja. Onderzoek heeft sowieso aangetoond dat mensen die AAS gebruiken ver boven het landelijk gemiddelde vaak ook drugs gebruiken, dat is niets nieuws.
Zonder twijfel dat er onder de AAS gebruikers ook een significant groter deel drugs gebruikt, maar jij laat het voorkomen dat t bij hoog niveau amateurs van andere sporten niet het geval is. In mijn sociale omgeving gebruikt de overgrote meerderheid drugs (en een flink deel ook AAS). Daarnaast ken ik ook een paar serieuze hardlopers die ook verhalen hebben over dat ze op een festival niet meer op hun benen konden staan van de keta.
Als ik binnen m'n vroegere hardloopgroep zou zeggen dat ik weleens een pilletje zou pakken, zou 90% net zo reageren als mijn ouders. Er zijn echt veel mensen die totaal niets begrijpen van recreatief drugsgebruik en overmatige alcoholconsumptie de normaalste zaak van de wereld vinden.
Zo is uberhaupt 90% van de populatie, grote kans dat je sociale omgeving dan ook zo denkt.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
2 x10 kilo ....echo bumper van Rogue. Komen er binnen een week aan.
Dan heb ik al 120 kilo bumpers.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200522-160642_Chrome.jpg
    Screenshot_20200522-160642_Chrome.jpg
    201,7 KB · Weergaven: 105
Nu nog een deftige verstelbare bench vinden.
 
Zonder twijfel dat er onder de AAS gebruikers ook een significant groter deel drugs gebruikt, maar jij laat het voorkomen dat t bij hoog niveau amateurs van andere sporten niet het geval is. In mijn sociale omgeving gebruikt de overgrote meerderheid drugs (en een flink deel ook AAS). Daarnaast ken ik ook een paar serieuze hardlopers die ook verhalen hebben over dat ze op een festival niet meer op hun benen konden staan van de keta.

Zo is uberhaupt 90% van de populatie, grote kans dat je sociale omgeving dan ook zo denkt.
Ik voel mij totaal niet aangesproken!!

Ben namelijk geen hardloper
 
Back
Naar boven