Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nee juist niet :D bij tekst staat het precies goed verwoord!

Federatie Antroposofische Gezondheidszorg

:roflol:

nieuwe kappen voor de quad zijn vandaag binne gekomen se

6u7sggx.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op een doek van 80 x 60 cm gedrukt (resolutie is hoog genoeg hoor, heb het verkleind om hier te posten), over een houten kader gespannen.
Geschenk voor de kerst van m'n meisje... foto trouwens zelf getrokken op onze reis naar Amsterdam (rara wanneer ;))

Was niet goedkoop, maar what the hell :D Een parfum is dat ook niet en is minder origineel (+ heb ik de voorbije 2 jaar al gegeven :p)

Samsung LE26R81

PS3_241006.jpg

Ik heb me een Ipod nano gekocht en een kabel zodat ik hem kan aansluiten op mijn autoradio! erg handig!

is net thuisbezorgd

Nu eens uitvogelen hoe ik hem kan modden... er draait tenslotte windows-CE op, dus daar moet iets leuks mee te doen zijn.

2Gb voor mijn laptop, lachwekkend hoe goedkoop geheugen tegenwoordig is. Laptopgeheugen zelfs nog een stuk goedkoper dan desktopgeheugen.

Zijn allebei nog niet in bezit, maar wel onderweg. De Nokia krijg ik waarschijnlijk pas over een maand:
N958GB.gif

Dit schatje hebben we afgelopen week gekocht. Op de foto is hij nog jonger, want hij is nu een week of 6 en kijkt ook niet meer zo scheel. Als ik weer nieuwe foto's krijg, zal ik die ook posten.:D
Frits.jpg

omfg waarom niet die witte? dies veel liever :D

Schatttigggggggggg :meal:

wit vlekt wel erg! mooi!

@mighty

aaach wat een schatje (i know lol :gay:)
en kga wss ook die N95 met 8GB halen.. neem je er ook internet bij ?

He mighty je had toch al 2 maine coon kittens, nog meer?

Terug
Naar boven