- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar dit is een andere versie (2020).
Dit is meer gloomhaven light. De gewone gloomhaven heb ik ook.
Zo een lellek jassie voor 200 euro? Ze durven welHardloopjasje voor de cardio in de kou. Goretex infinium, dus vrijwel waterdicht.
![]()
Het is niet voor de show. En ik heb zelf de zwarte gekozen. Heb er ook nog een legging bij gekocht ook.ik heb trouwens deze voor op de racefiets:
Nee, dat was wel duidelijkHet is niet voor de show. En ik heb zelf de zwarte gekozen. Heb er ook nog een legging bij gekocht ook.

Ik loop helemaal niet
Stel oe an
Voor hardloopkleding valt dit nog reuze mee, ziet er prima uit @Sparks79!
Klopt jongen; ik doe gewoon mijn dading en hoef niet echt aandacht. Mijn prestaties zijn niet bijzonder maar denk dat ik fitter ben dan 97% van de mannen van mijn leeftijd. Daar gaat het me om, niet de show.
ik heb een lampje voor aan mijn arm. En er zit wel wat reflectie op.Voor hardloopkleding valt dit nog reuze mee, ziet er prima uit @Sparks79!
Ook nog wat kerstverlichting erbij, want dit is wel wat riskant in het donker?
Snap niet waarom mensen altijd van die fancy kleding kopen. Ik train ook in shirts van de action, broekjes van de HM, hoodies van de primark, wat is de toegevoegde waarde van zon jasje van 200 euro? Schoenen kan ik me voorstellen dat je er veel geld voor over hebt.Voor hardloopkleding valt dit nog reuze mee, ziet er prima uit @Sparks79!
Ook nog wat kerstverlichting erbij, want dit is wel wat riskant in het donker?
Als je veel buiten sport in weer en wind dan is goede kleding stukken fijner. Ga maar in een hoodie hardlopen met miezer rond het vriespunt.Snap niet waarom mensen altijd van die fancy kleding kopen. Ik train ook in shirts van de action, broekjes van de HM, hoodies van de primark, wat is de toegevoegde waarde van zon jasje van 200 euro? Schoenen kan ik me voorstellen dat je er veel geld voor over hebt.
Omdat het kan. En als je vaak sport wil hé gewoon goede spullen. Ik geef geen geld uit in de kroeg.Snap niet waarom mensen altijd van die fancy kleding kopen. Ik train ook in shirts van de action, broekjes van de HM, hoodies van de primark, wat is de toegevoegde waarde van zon jasje van 200 euro? Schoenen kan ik me voorstellen dat je er veel geld voor over hebt.
Kan nu ook nietOmdat het kan. En als je vaak sport wil hé gewoon goede spullen. Ik geef geen geld uit in de kroeg.