Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

pic5055631.jpg
Ook gekocht?

Dungeons & Dragons 2e van bijgekocht. Minst goede staat om te spelen,het andere unpunched komt niemand aan :)

Bijlagen

• 20201029_132757.jpg
    20201029_132757.jpg
    192,3 KB · Weergaven: 76
  • 20201029_132741.jpg
    20201029_132741.jpg
    283,7 KB · Weergaven: 86
  • 20201029_132939.jpg
    20201029_132939.jpg
    306,7 KB · Weergaven: 72
Ja Gloomhaven heeft zoveel content dat je jaren bezig kunt zijn en je nog maar 25% van de volledige inhoud hebt gezien. Met een collectie van bijna 100 base games kom ik daar gewoon niet aan toe vandaar dat ik deze versie altijd links liet liggen.

Jaws of the Lion is compacter (25 scenario’s) en er zitten ook 5 tutorial scenario’s bij die voor mij het spel behapbaar maken en de prijs was ook een stuk lager.

Klopt jongen; ik doe gewoon mijn dading en hoef niet echt aandacht. Mijn prestaties zijn niet bijzonder maar denk dat ik fitter ben dan 97% van de mannen van mijn leeftijd. Daar gaat het me om, niet de show.
Voor hardloopkleding valt dit nog reuze mee, ziet er prima uit @Sparks79!

Ook nog wat kerstverlichting erbij, want dit is wel wat riskant in het donker?
ik heb een lampje voor aan mijn arm. En er zit wel wat reflectie op.

Deze legging trouwens

7F96FE99-166C-464E-8B0B-63A36DE5035F.jpeg

Voor hardloopkleding valt dit nog reuze mee, ziet er prima uit @Sparks79!

Ook nog wat kerstverlichting erbij, want dit is wel wat riskant in het donker?
Snap niet waarom mensen altijd van die fancy kleding kopen. Ik train ook in shirts van de action, broekjes van de HM, hoodies van de primark, wat is de toegevoegde waarde van zon jasje van 200 euro? Schoenen kan ik me voorstellen dat je er veel geld voor over hebt.

Snap niet waarom mensen altijd van die fancy kleding kopen. Ik train ook in shirts van de action, broekjes van de HM, hoodies van de primark, wat is de toegevoegde waarde van zon jasje van 200 euro? Schoenen kan ik me voorstellen dat je er veel geld voor over hebt.
Als je veel buiten sport in weer en wind dan is goede kleding stukken fijner. Ga maar in een hoodie hardlopen met miezer rond het vriespunt.

Omdat het kan. En als je vaak sport wil hé gewoon goede spullen. Ik geef geen geld uit in de kroeg.

Ik heb voor fietsen, wandelen, hardlopen, sportschool en beachvolleybal allemaal goede spullen.

Collectie duikspullen net grotendeels verkocht. Daar kun je jaren van hardlopen. Een droogpak is 10x zo’n jasje.

Terug
Naar boven