- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb net een soortgelijk ding gekocht! Echt ideaal maar we heftig ding!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net een soortgelijk ding gekocht! Echt ideaal maar we heftig ding!
P. S. Die dubbel puntige is niet voor je rug!
Waar is die dan voor?
Arm, biceps, achillespees. Voor je rug is hij vee te heftig. Tenminste we met die van mij. Dat ding gaat knetterhard.
Ben jij nog droog achter je oren?
Geloof me, het is echt geen sextoy. Kolere wat een power zit er in.
Voor sommigen welGeloof me, het is echt geen sextoy. Kolere wat een power zit er in.
Met de bijgeleverde hulpstukken krijg je echt alleen een blauwe kut. Of lul. Dus als je into pijn bent....
Staat bij mij dat ie daarvoor is, en voor andere doeleinde is er te weinig beweging
Boor van mij kan ik op zga iedere plek gebruiken en kostte mij maar 70 euroWaarom hebben jullie zo'n boor genomen en niet zo'n mat?
Is dat veel beter dan bijv.
nog 200 euro goedkoper dan die volt en heb ik niemand extra nodig om dat ding in m'n rug te boren maar kan ik gewoon lekker zitten. Is puur om het allemaal wat losser te maken heb geen extreme klachten ofzo![]()
![]()
Hoe bevalt deze? ik zag dat ie niet al te duur in tegenstelling tot een originele hypervolt, wellicht de overweging nog wel waard dus.
Aliexpress heeft veel goede alternatieven voor de hypervoltHoe bevalt deze? ik zag dat ie niet al te duur in tegenstelling tot een originele hypervolt, wellicht de overweging nog wel waard dus.
Voor nu bevalt deze goed, nog even afwachten of ik echt verschil merk met sporten en of hij het goed vol houdtHoe bevalt deze? ik zag dat ie niet al te duur in tegenstelling tot een originele hypervolt, wellicht de overweging nog wel waard dus.
Klopt, ik zat er eerst ook aan te denken om op Ali te bestellen, maar via Bol was hij de volgende dag geleverd en makkelijker problemen oplossen als die er zijnAliexpress heeft veel goede alternatieven voor de hypervolt
Lekker op bed liggen tv kijken
⁹