Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

image.jpg
Ik heb net een soortgelijk ding gekocht! Echt ideaal maar we heftig ding!

9115A5C8-B07A-40AD-90E7-1A2F58B8FF5E.png

Met de bijgeleverde hulpstukken krijg je echt alleen een blauwe kut. Of lul. Dus als je into pijn bent....

Dat ding klopt een centimeter of drie. met best veel power. Dus tenzij je er een dildo op monteert (en veel glojmiddel gebruikt, want het ding beweegt op de langzaamste stand al sneller dan je kunt zien) dan zou het misschien kunnen.

Het is echt vele malen krachtige en anders dan een Hitachi

one in the pink, one in the stink

Waarom hebben jullie zo'n boor genomen en niet zo'n mat?
Is dat veel beter dan bijv.
1604522502845.png
nog 200 euro goedkoper dan die volt en heb ik niemand extra nodig om dat ding in m'n rug te boren maar kan ik gewoon lekker zitten. Is puur om het allemaal wat losser te maken heb geen extreme klachten ofzo :D

Waarom hebben jullie zo'n boor genomen en niet zo'n mat?
Is dat veel beter dan bijv.
1604522502845.png
nog 200 euro goedkoper dan die volt en heb ik niemand extra nodig om dat ding in m'n rug te boren maar kan ik gewoon lekker zitten. Is puur om het allemaal wat losser te maken heb geen extreme klachten ofzo :D
Boor van mij kan ik op zga iedere plek gebruiken en kostte mij maar 70 euro

Het is niet echt met elkaar te vergelijken. Die mat is een zachte massage. Zo’n Hyperice is een vrij stevige en intensieve massage.

Hoe bevalt deze? ik zag dat ie niet al te duur in tegenstelling tot een originele hypervolt, wellicht de overweging nog wel waard dus.
Voor nu bevalt deze goed, nog even afwachten of ik echt verschil merk met sporten en of hij het goed vol houdt
Aliexpress heeft veel goede alternatieven voor de hypervolt
Klopt, ik zat er eerst ook aan te denken om op Ali te bestellen, maar via Bol was hij de volgende dag geleverd en makkelijker problemen oplossen als die er zijn

Terug
Naar boven