Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Als je veel buiten sport in weer en wind dan is goede kleding stukken fijner. Ga maar in een hoodie hardlopen met miezer rond het vriespunt.
Geen last van en liep voorheen toch wel 40 tot 80km in de maand. Sneeuw kou regen zomer.

Heb ook geen 200 over voor zOn jassie

@Sparks79 / @Mentat
Dat laatste was geen aanval, puur een serieuze vraag, wat verstaan jullie onder "goede" kleding en het prijskaartje wat daar aan hangt?

Heb nog iets gekocht, een massage gun.

62B46DAB-BF78-4A4F-8782-7B1B3B584ECA.png

@Sparks79 / @Mentat
Dat laatste was geen aanval, puur een serieuze vraag, wat verstaan jullie onder "goede" kleding en het prijskaartje wat daar aan hangt?
Functie. Het moet geschikt zijn voor wat je doet. Voor hardlopen: zweet afvoeren, warmte goed reguleren, niet ritselen (heel belangrijk!) en niet te los of strak zitten.

Ik draag bij het sporten bijvoorbeeld geen katoen. Dat neemt 20x zijn gewicht in vocht op en wordt heel zwaar. Ook isoleert het dan niet meer. Dan koel je snel af. Dit Jack draag ik met een onderlaag van bijvoorbeeld Merinowol of tencel. Dat zit lekker, isoleert ook nat en voert vocht goed af.

Oja, daarnaast vind ik het zoals bijna elke kerel leuk om speeltjes te kopen. Voor mij zijn dat technische sportspullen. Nodig? Niet Perse. Leuk en mooi? Zeker.

Snap niet waarom mensen altijd van die fancy kleding kopen. Ik train ook in shirts van de action, broekjes van de HM, hoodies van de primark, wat is de toegevoegde waarde van zon jasje van 200 euro? Schoenen kan ik me voorstellen dat je er veel geld voor over hebt.
Imo merk je het verschil heel goed met iets duurdere shirtjes/overhemden/jassen dan iets van de HM of primark. De fitting van die laatste merken is gestoord slecht, al helemaal als je iets meer massa hebt.

Ik ben erg te spreken over odlo. Ook voor in de gym fijne shirtjes en broekjes. Geen naden, goede materialen, redelijk mooi en goede maatvoering.

Imo merk je het verschil heel goed met iets duurdere shirtjes/overhemden/jassen dan iets van de HM of primark. De fitting van die laatste merken is gestoord slecht, al helemaal als je iets meer massa hebt.
Ja tuurlijk. Ik ontken dat ook zeker niet, heb ook zeker geen pak/overhemden van die zaken, alleen qua trainingskleding zie ik de onderscheidende factor nog niet, op functioneel gebied.

Ja tuurlijk. Ik ontken dat ook zeker niet, heb ook zeker geen pak/overhemden van die zaken, alleen qua trainingskleding zie ik de onderscheidende factor nog niet, op functioneel gebied.
Bij duursport zie ik het nut er wel van in.
Enige wat ik wel koop zijn tight shirtje en broekje ivm schurende tepels en binnenkant bovenbeen. Maae voor 100€ ben je klaar

En als er dan iemand je zaag komt lenen glijdt ie zo uit hun handen.

Ah ja, voor trainingskleding maakt het niet zozeer uit denk ik. Meeste trainkleding die ik aan heb komt van myprotein wat echt solide is en een paar stuivers kost.

Voor hardlopen is het misschien wat anders daar waar fitting/materiaal wel echt telt.

Terug
Naar boven