Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ligt een beetje aan je browser ook, ikzelf gebruik opera mini, deze browser is echt supersnel doordat ie de pagina's heel anders laad en zo verkleint ie de paginas naar ongeveer 40kb ipv 500kb zoals je met de meeste browsers hebt.Iemand die ik ken heeft em ook, leuk ding, ook het internetten is aardig, maar zooo onzinnig aangezien het echt TE traag is om iets fatsoenlijks er mee te doen.. Het was wel handig dat we voetbaluitslagen konden kijken tijdens werktijd![]()

Ja echt wel ehMaar samsung werd mij ook buiten dbb aangeraden als één van de beste dus...
Het is trouwens een 20"![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

leuk ding! wat heb je ervoor moeten neertellen? dit is die met 3meg camera toch? ik heb de mda vario, een wat eerder maar wel soortgelijk model, echt superrelaxed, heb je ook pit erbij?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De T-Mobile uitvoering van de TYTN 2. Nog maar even snel van de dubbeldeal van T-Mobile profiteren, weet nooit of die ook in het nieuwe jaar blijft doorlopen.
ok, erg net apparaatje! extern toetsenbord is zeker relaxed, ik heb ook een onscreen toetsenbord wat wel vrijgoed is (pocketcm keyboard) maar niets is beter dan een echt toetsenbord, ook kwa ruimte op het scherm.Ik betaal € 109,- bij en dan een tweejarig T-Mobile contract Flex 150 met PIT (Internet). Eerste jaar 50% korting op de Flex 150.
Zit WM 6 Pro op. Mijn keuze is vooral omdat er een toetsenbordje op te vinden is. Ik internet meer onderweg dan dat ik bel. Zonder toetsenbord is internetten amper te doen.
ok, erg net apparaatje! extern toetsenbord is zeker relaxed, ik heb ook een onscreen toetsenbord wat wel vrijgoed is (pocketcm keyboard) maar niets is beter dan een echt toetsenbord, ook kwa ruimte op het scherm.
maar zoals ik al zei, als je veel internet, opera mini 4! gratis te downloaden en echt de koning onder de webbrowsers (bij pocket ie zijn de meeste paginas veel groter dan 200kb, terwijl door de manier van renderen bij opera de pagina's meestal iets van 40kb zijn)
Volgens mij moet je dan Opera voor Symbian S60 hebben, maar dat is oude troep.