Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

omfg waarom niet die witte? dies veel liever :D

Schatttigggggggggg :meal:

wit vlekt wel erg! mooi!

Wit vind ik niet zo mooi. Deze is echt heel mooi, neetje grijs/blauw met een mooie witte bef en een wit randje langs zijn oren. Hij heeft 3 broertjes/zusjes en daarvan is 1 een odd-eye.

Ze lijken wit, totdat je ze in de sneeuw ziet. Dan zijn ze ineens pisgeel :roflol:

Chille kat ouwe:D welk ras is het?

Maine Coon dus.:D

He mighty je had toch al 2 maine coon kittens, nog meer?

Scherp kerel. Nee, ik had er nog geen 1, wel een Bullmastiff.:D
Klaaswitz heeft wel 2 Maine Coons.;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pokerset, schudder, verschillende buttons, en 600 fiches,., Dat ding weegt gewoon 10 friggin' kilo!

Zo'n kaarten schudder is echt waardeloos. Het legt de kaarten boven op elkaar en niet eens 1 voor 1. En het duurt langer dan zelf ff met de hand schudden.

Trust me, na een tijdje ligt die schudder in de kast :)

Zijn allebei nog niet in bezit, maar wel onderweg. De Nokia krijg ik waarschijnlijk pas over een maand:
N958GB.gif

Dit schatje hebben we afgelopen week gekocht. Op de foto is hij nog jonger, want hij is nu een week of 6 en kijkt ook niet meer zo scheel. Als ik weer nieuwe foto's krijg, zal ik die ook posten.:D
Frits.jpg

Jouw variant op BARF?

071012_coc.jpg

De T (Te easy) en de nr. 1 is goed te doen :D

Zo'n kaarten schudder is echt waardeloos. Het legt de kaarten boven op elkaar en niet eens 1 voor 1. En het duurt langer dan zelf ff met de hand schudden.

en die schudder maakt een HERRIE

Een vriend van me had er ook een gekocht (voor 5 euro ofzo), precies dezelfde, maar die dingen maken een herrie daar word je niet goed van. En in de praktijk is met de hand schudden idd sneller.

Whahaha diezelfde poker set heb ik ook eens gekocht. Ze die kaartenschudder aan en ineens ligt er allemaal van dat kaartenzaagsel op de tafel. Man wat een k*t apparaat, super herrie en het werkt voor geen meter. Die doos is retour afzender gegaan.

Ben benieuwd hoe die N95 8GB bevalt Mighty, ik ben iig dik tevreden over mijn N95. Het is trouwens de moeite waard om er nieuwe firmware op te zetten, voor meer info PM.

Whahaha diezelfde poker set heb ik ook eens gekocht. Ze die kaartenschudder aan en ineens ligt er allemaal van dat kaartenzaagsel op de tafel. Man wat een k*t apparaat, super herrie en het werkt voor geen meter. Die doos is retour afzender gegaan.

:roflol:

werkt die n95 ook zo traag als de e65? want ik vind die symbian echt pokketraag!

Ben benieuwd hoe die N95 8GB bevalt Mighty, ik ben iig dik tevreden over mijn N95. Het is trouwens de moeite waard om er nieuwe firmware op te zetten, voor meer info PM.

Ik ook. Duurt nog wel een maandje hoor, voordat ik hem heb. Ik zal je dan wel ff PMen.;)

Wil over 2 weken ook een nieuwe... Maat van me heeft ook de N95, maar bij hem klikt het twee keer als je bijvoorbeeld op menu knop drukt! (slide-mechanisme zit los ofzo) Heb jij hier ook last van?

Beetje gammel is die van hem.

@Mighty, idd klein geinig beessie :D Nu nog zien hoe jouw hond erop gaat reageren of niet?

Iemand die ik ken heeft em ook, leuk ding, ook het internetten is aardig, maar zooo onzinnig aangezien het echt TE traag is om iets fatsoenlijks er mee te doen.. Het was wel handig dat we voetbaluitslagen konden kijken tijdens werktijd :)

Wil over 2 weken ook een nieuwe... Maat van me heeft ook de N95, maar bij hem klikt het twee keer als je bijvoorbeeld op menu knop drukt! (slide-mechanisme zit los ofzo) Heb jij hier ook last van?

Beetje gammel is die van hem.

@Mighty, idd klein geinig beessie :D Nu nog zien hoe jouw hond erop gaat reageren of niet?

Zal wel loslopen, denk ik. Mijn hond is niet zo'n held en reageert alleen nog nieuwsgierig op katten. Aangezien hij dan met zijn grote kop vlakbij zo'n beestje gaat lopen snuffelen, eindigt dat meestal in een tik op zijn neus en dan is hij weer klaar.:D

Terug
Naar boven