AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nou ik krijg de tank echt niet mee als man hem ook nodig heeft, iig niet toen ik de oude auto nog had, maar denk ook niet dat hij in mijn nieuwe bakkie wil rijden. Verder vind ik hem echt niet fijn rijden en voel ik me er zelfs een beetje onzeker in. In het kleine bakkie knal ik zo overal heen.

Als we met gezin weggaan/vakanties pakken we wel altijd wel de tank. Maar dan rijdt man ook meestal.
Zoveel mensen die niet in een grote auto kunnen rijden, en tegen beter weten in stug doorgaan. Dat soort trots heb ik nooit begrepen. Juist fantastisch dat je dat gewoon toegeeft en voor een andere auto kiest.

En ideaal met parkeren. Er zijn altijd van die plekken over omdat sommige idioten anderhalf parkeervak gebruiken.

Zoveel mensen die niet in een grote auto kunnen rijden, en tegen beter weten in stug doorgaan. Dat soort trots heb ik nooit begrepen. Juist fantastisch dat je dat gewoon toegeeft en voor een andere auto kiest.

En ideaal met parkeren. Er zijn altijd van die plekken over omdat sommige idioten anderhalf parkeervak gebruiken.
Inderdaad, ik heb dat soort trots ook nooit begrepen.... ik rij liever als een soort stoere chick in een bakkie dan als onzeker overkomend type in zo'n slee dat de mannen denken heb je weer zo'n vrouw in het verkeer...

Jaaaa dat parkeren is ook ideaal! Je propt hem overal tussen en met uitrijden ook ideaal.

Met parkeren snap ik het, maar het verschil tussen en Alto en bijvoorbeeld een Mercedes GLS is niet zo groot dat je er niet net zo makkelijk in zou moeten kunnen rijden, het enige waar je rekening mee moet houden is dat je auto geen 1.6m maar 2.0m breed is.

IMG-20201129-WA0007.jpeg
20201129_095856.jpg

3 is beter dan 2

20201129_121101.jpg

Even serieuze vraag he... koop je dit om mee te spelen, omdat je het verzamelt of als investering in de hoop over tig jaar met winst te verkopen?
Alles wat je post ken ik niet, ben dus oprecht benieuwd...
Het oorspronkelijke plan was om ze te spelen.Speel graag bordspellen,voornamelijk fantasy (draken magie,dwergen....). Maar dan wel de kaarten sleeven om ze zo mooi mogelijk te houden. Maar heb ondertussen zo veel spellen dat ik ze niet allemaal kan spelen.Dus degene die ik niet speel blijven gesealed. En als je geluk hebt kan je sommige later kwijt aan een veelvoud van de inkoopprijs. Zeker als ze nog gesealed zijn. Heroquest is dan weer pure nostalgie.is van 1989 en was mijn allereerste fantasy bordspel. Vandaar 2 exemplaren waar niet mee gespeeld. En dat in de slechtste staat wordt wel mee gespeeld.

Het oorspronkelijke plan was om ze te spelen.Speel graag bordspellen,voornamelijk fantasy (draken magie,dwergen....). Maar dan wel de kaarten sleeven om ze zo mooi mogelijk te houden. Maar heb ondertussen zo veel spellen dat ik ze niet allemaal kan spelen.Dus degene die ik niet speel blijven gesealed. En als je geluk hebt kan je sommige later kwijt aan een veelvoud van de inkoopprijs. Zeker als ze nog gesealed zijn. Heroquest is dan weer pure nostalgie.is van 1989 en was mijn allereerste fantasy bordspel. Vandaar 2 exemplaren waar niet mee gespeeld. En dat in de slechtste staat wordt wel mee gespeeld.
Bedankt voor de uitleg!

Een simpel maar goed vleesmes, ik wist niet dat dat zoveel prettiger kan werken dan een gewoon koksmes.
9648F26B-5E19-4138-9FA5-B6BB313706B7.jpeg
Een goed mes is inderdaad een verademing en elke cent waard. :)

Ik heb zelf ook nog een aanzetstaal gekocht om mijn messen te kunnen slijpen. Echt ideaal, altijd vlijmscherpe messen.

Een goed mes is inderdaad een verademing en elke cent waard. :)

Ik heb zelf ook nog een aanzetstaal gekocht om mijn messen te kunnen slijpen. Echt ideaal, altijd vlijmscherpe messen.
Ik gebruik al jaren keramische messen van Kyocera die ik om de paar jaar laat slijpen, maar die hebben geen scherpe punt en daar is geen echt vleesmes van. Sinds een tijdje koop ik ook grotere stukken vlees die ik zelf portitioneer en dan werkt een echt vlees mes veel prettiger. Gisteren heb ik wat kippendijen gesneden en dus ook maar dit mes gepakt en dat gaat door de vorm ook een stuk fijner.

Een simpel maar goed vleesmes, ik wist niet dat dat zoveel prettiger kan werken dan een gewoon koksmes.
Wij hadden deze Victorinox messen vroeger thuis ook, echt fantastische messen.
Eerste keer gebruik mezelf goed opengesneden, ze zouden eigenlijk met een waarschuwing moeten komen verdomme.

Wat???
Beter dan een koksmes?
Dan moet je echt even aan je snijtechniek werken.
Hier zou ik niet mee kunnen werken en 5 minuten doen over een paprika in blokjes snijden, waar ik met een koksmes in 30 seconden mee klaar ben.

Maar goed. each his own

Wat???
Beter dan een koksmes?
Dan moet je echt even aan je snijtechniek werken.
Hier zou ik niet mee kunnen werken en 5 minuten doen over een paprika in blokjes snijden, waar ik met een koksmes in 30 seconden mee klaar ben.

Maar goed. each his own
Ik heb het dan ook over het portitioneren van grote stukken vlees, zoals bijv een groot stuk rib-ene waar je zelf steaks van snijdt. Een paprika snijd je hier natuurlijk niet mee.

20201217_140231.jpg
20201217_140246.jpg

15 euro nog gesealed. Goeie deal 😊

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven