XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wat nieuw trainingsmateriaal.
IMG_20201222_174002.jpg

Wel leuk dat de eerste reacties van Belgen zijn, weten die ook wie en wat dit is?
De Nederlandse gebaren taal is ontstaan in Frankrijk, en toen naar Nederland gebracht. Ik denk dat de gebaren in België hetzelfde zijn.
In Amerika gebruiken ze wel echt andere gebaren, bijna niet te volgen.
Check de video van faithless, God is a dj.

Irma is wereld beroemd.

Omdat de gym dicht is een paar trailschoenen. Ik ga ook off road hardlopen in de duinen en bossen enz. Daarnaast nog een winterlegging een trui en wat sokken. Je moet toch wat als je tijd over hebt...
61497B7B-21C1-4358-A2D9-9FB7EE21698B.jpeg

Omdat de gym dicht is een paar trailschoenen. Ik ga ook off road hardlopen in de duinen en bossen enz. Daarnaast nog een winterlegging een trui en wat sokken. Je moet toch wat als je tijd over hebt...
Dit model is voor de echte experience:
1608667871923.png

In het donker neem ik aan? Zodat niemand kan zien hoe focking lelijk ze zijn. Vreselijke dingen zijn het. Zou er niet dood mee gevonden willen worden.

In het donker neem ik aan? Zodat niemand kan zien hoe focking lelijk ze zijn. Vreselijke dingen zijn het. Zou er niet dood mee gevonden willen worden.

Ze zijn niet bedoeld om naar te kijken, maar om door het bos te rennen. Ik heb trouwens ook een hoofdlamp voor in het donker.

Ik vind vrijwel alle hardloopschoenen lelijk trouwens. Gelukkig zitten ze binnen een paar dagen onder de modder.

En ik wil in geen enkel paar schoenen, mooi of lelijk dood gevonden worden. Er mooi verzorgd uitzien is iets voor bodybuilders zoals jij en wielrenners (de ironie)

Laatst bewerkt:
Dit model is voor de echte experience:
1608667871923.png
Jij bent een ervaren lopen? Loop je soms triathlons of ultralopen? En voorvoet-/middenvoetlanding neem ik aan?

Ik zie zelfs bij ervaren (marathon)lopers er maar weinig hier op lopen. Volgens mij moet het je echt liggen. Knap dat je hierop kunt lopen. :)
Ik vind vrijwel alle hardloopschoenen lelijk trouwens. Gelukkig zitten ze binnen een paar dagen onder de modder.

En ik wil in geen enkel paar schoenen, mooi of lelijk dood gevonden worden. Er mooi verzorgd uitzien is iets voor bodybuilders zoals jij en wielrenners (de ironie)
Vind je? Ik merk juist dat afgelopen decennia er veeeel meer aan het uiterlijk gedaan wordt. Vroeger liep iedereen op die witte jaren '80 Asics of Saucony (of Adidas), maar afgelopen jaren zijn er juist steeds meer modellen gekomen die niet alleen functioneel en comfortabel zijn, maar er ook nog fancy uitzien. Veel meer recreatieve lopers (en ook fanatieke wedstrijdlopers) zijn daarmee net zulke koopjesjagers geworden als mensen die bijvoorbeel fan zijn van Nike Air Max. Je kunt online via Nike zelfs van diverse hardloopschoenmodellen zelf je kleurenpatroon samenstellen, naam of tekst op de schoenlip laten drukken etc.

Jij bent een ervaren lopen? Loop je soms triathlons of ultralopen? En voorvoet-/middenvoetlanding neem ik aan?

Ik zie zelfs bij ervaren (marathon)lopers er maar weinig hier op lopen. Volgens mij moet het je echt liggen. Knap dat je hierop kunt lopen. :)
Soms twijfel ik of jij een trol bent of niet

Terug
Naar boven