apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die had ik vroeger ook.

Hoeveel spellen heb je? Heb je een bgg account?
Bgg account heb ik. Al wel meer dan 1 jaar niet meer ingelogd. Geen idee hoeveel. 80 - 90 spellen gok ik en zeker zoveel uitbreidingen.
Ik verf die minisWat is die ongein nou? Gewoon iets wat je verzameld ofso?
Eens geteld. Spellen en uitbreidingen 271 dozen. En er zijn nog 7 dozen onderweg. Mn rpg games niet meegerekend.
Woon je alleen?Eens geteld. Spellen en uitbreidingen 271 dozen. En er zijn nog 7 dozen onderweg. Mn rpg games niet meegerekend.
![]()
![]()
![]()
Kill me please.Eens geteld. Spellen en uitbreidingen 271 dozen. En er zijn nog 7 dozen onderweg. Mn rpg games niet meegerekend.
![]()
![]()
![]()
Wil je een keer langs voor een spelletje?
Eens geteld. Spellen en uitbreidingen 271 dozen. En er zijn nog 7 dozen onderweg. Mn rpg games niet meegerekend.
![]()
![]()
![]()
Met wie speel je dit?Eens geteld. Spellen en uitbreidingen 271 dozen. En er zijn nog 7 dozen onderweg. Mn rpg games niet meegerekend.
![]()
![]()
![]()
Sommigen zijn collectie. Maar speelde voor corona regelmatig met een groepje vrienden en vriendinnen wat bordspellen.Met wie speel je dit?
Of is het puur collectie materiaal
Nu speel je met jezelf. Hahahaha, snap je?Sommigen zijn collectie. Maar speelde voor corona regelmatig met een groepje vrienden en vriendinnen wat bordspellen.
En met een ander groepje speel ik D&D. Voor corona toch.
Ik woon alleen ja. Heb al dozen genoeg.
Daar heb ik volk voor