AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

20210122_163609.jpg
20210122_163325.jpg
20210122_171205.jpg
20210122_163121.jpg
 
Dit is heel goed!

Wil ooit ook een goede set aanschaffen
Ja niet te geloven dit voor de prijs.
Afwerking is zeer goed en ook de grind en edge zijn erg netjes.

Balans is niet perfect maar 3x beter dan wat je normaal voor dat bedrag koopt.


€ 79,05 49%OFF | Findking 6 Stuks Messen Set AUS-10 Damascus Staal Sapelihout Handvat Pijl Patroon Damascus Mes Set 67 Lagen Chef Keuken mes https://a.aliexpress.com/_mqBOSXj
 
Laatst bewerkt:
Een melding gekregen van Rogue Europe dat de RR bumpers beschikbaar waren. Ik ging eerst 2X20 kopen maar 4x10 leek me praktischer .Deze zijn zachter dan de echo's.
Benieuwd hoe ze gaan bevallen.
Binnen een weekje heb ik dus, in totaal in mijn bezit:
Rubbercoated van vps (super kwaliteit!, van een onverwoestbaar rubber.... fitness seller verkoopt net dezelfde onder een andere naam en echte aanraders)

2X10 2X5 2X2,5 2X1,25 = 37,5

Bumper plates

2X20 2X15 4X10 = 110

Barbell

20 = 20
Totaal : 167,5 kilo barbell included

183,5 Kilo hexbar included

Binnen 2 à 3 maand koop ik 2X20 er nog eens bij en dan stop ik met kopen. 2OO kilo deadliften, max 5 reps en dit dan onderhouden tot ik doodval.
 

Bijlagen

  • rogue rr plates.jpg
    rogue rr plates.jpg
    138,2 KB · Weergaven: 25
Is het echt damascus of is het patroon gewoon aangebracht? Het ziet er wel heel consequent uit.

Dat was ook mijn grote vraag toen ik ze kocht, maar ik kan nergens een indicatie vinden dat het laser edge is ipv echte damascus.

Het patroon is niet perfect en komt nergens echt dubbel voor en je ziet soms ook stukjes waar het maar een heel klein stukje van de vouw is die zichtbaar is, wat niet heel logisch is als het een laser patroon is.
20210128_195951.jpg
 
Aus10 is oké staal. En het ziet er zo wel uit als echt Damascus. Vg10 is beter maar voor dit geld kun je best ok mes te pakken hebben. Het is niet handgesmeed (wat de meeste Japanse messen duur maakt) maar gewoon machined. Kan prima scherp zijn en prettig werken.

Je zou het patroon ook in de rug van het mes terug moeten zien trouwens.

Maar dit kan prima voor dit geld. Kijk maar eens naar echt goed handgesmeed Japans spul. Ik heb zelf een kleine verzameling. Je betaalt voor het handwerk en vakmanschap. Voor leuk koken kan je makkelijk af met een mes van 75€
 
Back
Naar boven