- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Die had jij nog niet? Of is de vorige helemaal afgeragd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die had jij nog niet? Of is de vorige helemaal afgeragd?
De frengels waren gelostDie had jij nog niet? Of is de vorige helemaal afgeragd?

Zo jammer als dat gebeurt.
Mocht iemand twijfelen koop zo'n ding!
Tell sellMocht iemand twijfelen koop zo'n ding!
game changer 100% 🤣
![]()
Een blender toilet combi.
Ik gebruik al enige tijd de jabra elite active75t en ben er zeer tevreden mee. Zitten comfortabel en blijven ook goed zitten. Zijn klein. Zijn volledig waterdicht waardoor dat je ze gerust onder de kraan kan afspoelen. Volume is eenvoudig aan de oortjes zelf aan te passen. Overschakelen tussen active noise canceling en hear through is ook eenvoudig door linker oor aan te tikken. jabra heeft ook een goeie app en wat voor mij ook wel belangrijk was is dat ik meerdere apparaten wou gebruiken. Wisselen tussen iphone, laptop of garmin horloge gaat zonder problemen.zijn er mensen die noice canceling oordoppen gebruik in de gym?
dan draadloze en alleen in ears,
denk aan galaxy buds +/pro, sony wf 1000mx3, etc. zijn zoveel modellen enige wat ik niet wil zijn airpods.
wat zijn jullie ervaringen hier mee? en welke zijn fijn.
Ik heb ze van aliexpress want ben low budget en ze werken net zo goed.zijn er mensen die noice canceling oordoppen gebruik in de gym?
denk aan galaxy buds +/pro, sony wf 1000mx3, etc. zijn zoveel modellen enige wat ik niet wil zijn airpods.
Ik gebruik sony koptelefoon noise cancellingzijn er mensen die noice canceling oordoppen gebruik in de gym?
Ja. Airpodszijn er mensen die noice canceling oordoppen gebruik in de gym?

Die van sony is echt goed als die opgeladen is ken ik een week met de batterij doenJa. Airpods
Maar ook een Sony koptelefoon met noise canceling.
Aanrader man, extra gains.
Juist. Muziek hard genoeg staan om de irritante mensen om je heen niet meer te horen?Ik heb ze van aliexpress want ben low budget en ze werken net zo goed.
Ja. Airpods
Maar ook een Sony koptelefoon met noise canceling.
Aanrader man, extra gains.
Ik hoor niks meer van mensen of me omgeving helaas willen mensen nog steeds praten tegen me :')Juist. Muziek hard genoeg staan om de irritante mensen om je heen niet meer te horen?
Heb 2 koptelefoons. 1 sennheiser en een akg.
Beide super goed en niet te klagen. Maar soms is het enorm warm of dan vind ik ze vervelend.
Heb ook met mijn oordopjes die zijn dan "draadloos" maar zitten wel met een kabel van oor tot oor vast. Hierbij hoor ik de muziek wel veel beter.