MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

20210709_141445.jpg
Die had jij nog niet? Of is de vorige helemaal afgeragd?

Mooi apparaatje zo’n ninja

zijn er mensen die noice canceling oordoppen gebruik in de gym?
dan draadloze en alleen in ears,

denk aan galaxy buds +/pro, sony wf 1000mx3, etc. zijn zoveel modellen enige wat ik niet wil zijn airpods.

wat zijn jullie ervaringen hier mee? en welke zijn fijn.

denk aan galaxy buds +/pro, sony wf 1000mx3, etc. zijn zoveel modellen enige wat ik niet wil zijn airpods.

Ik gebruik al enige tijd de jabra elite active75t en ben er zeer tevreden mee. Zitten comfortabel en blijven ook goed zitten. Zijn klein. Zijn volledig waterdicht waardoor dat je ze gerust onder de kraan kan afspoelen. Volume is eenvoudig aan de oortjes zelf aan te passen. Overschakelen tussen active noise canceling en hear through is ook eenvoudig door linker oor aan te tikken. jabra heeft ook een goeie app en wat voor mij ook wel belangrijk was is dat ik meerdere apparaten wou gebruiken. Wisselen tussen iphone, laptop of garmin horloge gaat zonder problemen.

IMG_3801_edited.jpg

Ik heb ze van aliexpress want ben low budget en ze werken net zo goed.

Ik gebruik sony koptelefoon noise cancelling

Ja. Airpods :P

Maar ook een Sony koptelefoon met noise canceling.

Aanrader man, extra gains.

Ik heb ze van aliexpress want ben low budget en ze werken net zo goed.
Juist. Muziek hard genoeg staan om de irritante mensen om je heen niet meer te horen?

Ja. Airpods :P

Maar ook een Sony koptelefoon met noise canceling.

Aanrader man, extra gains.

Heb 2 koptelefoons. 1 sennheiser en een akg.
Beide super goed en niet te klagen. Maar soms is het enorm warm of dan vind ik ze vervelend.

Heb ook met mijn oordopjes die zijn dan "draadloos" maar zitten wel met een kabel van oor tot oor vast. Hierbij hoor ik de muziek wel veel beter.

• Like
Waarderingen: Onit
Juist. Muziek hard genoeg staan om de irritante mensen om je heen niet meer te horen?

Heb 2 koptelefoons. 1 sennheiser en een akg.
Beide super goed en niet te klagen. Maar soms is het enorm warm of dan vind ik ze vervelend.

Heb ook met mijn oordopjes die zijn dan "draadloos" maar zitten wel met een kabel van oor tot oor vast. Hierbij hoor ik de muziek wel veel beter.
Ik hoor niks meer van mensen of me omgeving helaas willen mensen nog steeds praten tegen me :')

Terug
Naar boven