Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniet ervan!Tv ging dood. Kan alleen nog via settopbox kijken en geen Netflix.
nieuwe besteld
![]()
Tv ging dood. Kan alleen nog via settopbox kijken en geen Netflix.
nieuwe besteld
![]()
1200 ofzo.
Ik zit sinds gisteren ook als een god, kan iedereen wel zo'n stoel aanraden, fucking chillNice, kan je ook als een god zitten. Alleen ff de frustratie van in elkaar zetten en je hele kamer die een tyfuszooi is door duizend kilo karton doorstaan.

Lekker man, hij is echt fijn he. Ik vind alleen het kussen in je onderrug wel echt zwaar bout. Die in je neuk is wel fijn, alhoewel die eigenlijk wat te hoog is voor als je wat meer achterover leunt, dan kom ik er met m'n neuk niet bij terwijl ik 188cm (fuark) ben.Ik zit sinds gisteren ook als een god, kan iedereen wel zo'n stoel aanraden, fucking chill
![]()
Kleine upgrade![]()
Maar hij kraakt niet en voelt gewoon stevig dus het zal wel.Ziet er goed uitIk zit sinds gisteren ook als een god, kan iedereen wel zo'n stoel aanraden, fucking chill
![]()
Kleine upgrade![]()
Probeer je voortaan eens 6 uur?Zo'n stoel lijkt me ook wel wat, jammer dat ze vreselijk duur zijn. Ik zit max 2 uur per dag achter de pc, dus weet ook niet of het waard is![]()
Ja nee
Verkeerde afstoffer gekocht
Motivatie hulpmiddel.