XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Gelukkig wel mooie schoenen, niet die clowneske kleuren die hier weleens langskomen en dan de accessoires weer in een andere schreeuwerige kleur die daar zoveel mogelijk mee moet vloeken.
Voor als ik toch niet ga hardlopen, dan kan ik ze ook gewoon zomaar aan. ;)

Ik ben ook maar een amateur. Die beugels zaten erbij, en hij moest aan de muur voordat ik naar de Praxis kon inmiddels zit hij ook met een paar latten aan de muur en hij rust op de grond. Dit is nu onze slaapkamer, maar na de zomer gaat onze zoon er slapen, dan moeten de muren toch opnieuw gedaan worden dus 2 gaatjes extra wegwerken is geen probleem.
B0208A1A-7546-4C62-B7A0-6B271D67C32D.jpeg
5C2208F4-9CC8-4D89-98B4-00DEC41518F3.jpeg
Dus kan jij er nog even met het vrouwtje op spelen :bierbang:

Iemand nog aanraders voor een goede stoel voor achter de pc?
Ik zat zelf te denken aan een secret lab/noble chair
Gezien ik ivm school en zooi best wat tijd spendeer achter mn beeldscherm en ik heel mn rug aan het verkrachten ben met zo'n skere bureaustoel
Ik heb de secret lab sinds een half jaar. Geen spijt van. Ik zit er makkelijk 8 uur per dag op.

Ik heb de secret lab sinds een half jaar. Geen spijt van. Ik zit er makkelijk 8 uur per dag op.
Heb ze allemaal uitgetest want verschillende vrienden van mij hebben secret lab, noblechair & precies diegene die jij hebt toevallig @hoxyz

Denk dat ik de noblechair wel het beste vond zitten + maar 3 dagen levertijd
Vooral het aspect van thuis werken enzo heeft me overgehaald om er een te scoren
Dingen gaan kei lang mee en het is ten slotte wel je rug waar het om gaat

Heb ze allemaal uitgetest want verschillende vrienden van mij hebben secret lab, noblechair & precies diegene die jij hebt toevallig @hoxyz

Denk dat ik de noblechair wel het beste vond zitten + maar 3 dagen levertijd
Vooral het aspect van thuis werken enzo heeft me overgehaald om er een te scoren
Dingen gaan kei lang mee en het is ten slotte wel je rug waar het om gaat
Zo dacht ik er ook over. Zover ik kon onderzoeken zijn negen van de tien gaming cairs nogal ruk, dus zou er wel wat centen voor uit geven.

Zo dacht ik er ook over. Zover ik kon onderzoeken zijn negen van de tien gaming cairs nogal ruk, dus zou er wel wat centen voor uit geven.
Ja dat sowieso man, heb ook echt veel slechte reviews gelezen van bijv een dxracer enzo
Wel handig artikeltje, thanks!
Ik zie dat die Noblechair toch niet super goed uit de test komt

Ja dat sowieso man, heb ook echt veel slechte reviews gelezen van bijv een dxracer enzo
Wel handig artikeltje, thanks!
Ik zie dat die Noblechair toch niet super goed uit de test komt
Ik vond het ook moeilijk tbh maar heb gewoon maar wat gekocht wat ik er nice uit vond zien en ok-ish uit de test kwam. Die corsair zit echt solide en zit er easy 10 uur per dag op. Echt een goede aankoop vergeleken die oude kraak stoel met een armsteun die ik had. :emo:

Ik vond het ook moeilijk tbh maar heb gewoon maar wat gekocht wat ik er nice uit vond zien en ok-ish uit de test kwam. Die corsair zit echt solide en zit er easy 10 uur per dag op. Echt een goede aankoop vergeleken die oude kraak stoel met een armsteun die ik had. :emo:
Hahaha ik heb nu zo een armoedig stoeltje als ik hier nog 1 jaar op zit heb ik een hernia denk ik :roflol:

Kan je in Nederland aan Corbeau stoelen komen?

Terug
Naar boven