- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Cadeau gekregen bij een Happy Meal?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cadeau gekregen bij een Happy Meal?
Wat doe je eigenlijk met het GI Joe en He-Man speelgoed? Staat dat in een vitrine en/of is dat een investering?
Een ruilhandel.Wat doe je eigenlijk met het GI Joe en He-Man speelgoed? Staat dat in een vitrine en/of is dat een investering?
Al die spellen die je koopt kan je toch ook niet allemaal spelen?
Vraag ik me oprecht en uit interesse af, is geen kritiek.

Anaal inbrengen, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.Wat doe je eigenlijk met het GI Joe en He-Man speelgoed? Staat dat in een vitrine en/of is dat een investering?
Ik breng die niet anaal in!!!! WTF!!! Wat debk jij wel niet van mij!!!!Anaal inbrengen, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Ik koop ook geen mint condition he mans en gi joes in de originele verpakking dan betaal je je blauw. Is voornamelijk gewoon een kleine verzameling voor in een vitrinekast. En ook voornamelijk degene die ik in mn jeugd had.Wat doe je eigenlijk met het GI Joe en He-Man speelgoed? Staat dat in een vitrine en/of is dat een investering?

Ja, voor mij is dat mijn vrouw.Zo heeft denk ik iedereen wel iets waar hij geld in steekt waar anderen het nut niet van in zien![]()
Is dat niet eerder omgekeerd?
Zeur niet zo joh geld zat jij. 😋Nieuwe iPhone besteld. Teringdure dingen tegenwoordig.
Qua geld, iets insteken, of het nutteloze in andermans ogen?
Steekt hij wrs in zijn hol.Wat doe je eigenlijk met het GI Joe en He-Man speelgoed? Staat dat in een vitrine en/of is dat een investering?
Great minds think alike.Anaal inbrengen, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Anderen steken iets in zijn vrouw waar hij het nut niet van inziet?
Ik moet binnekort een kast bijhalen. Een deel staat op de grond nu 😊
Als je meer dan een SE hebt gekocht moet je niet zeuren.Nieuwe iPhone besteld. Teringdure dingen tegenwoordig.
Een pro. Als ik dan toch geld moet uitgeven dan iig een goed schermAls je meer dan een SE hebt gekocht moet je niet zeuren.