MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

20210916_120242.jpg
20210915_143534.jpg
20210915_143521.jpg
Cadeau gekregen bij een Happy Meal?

20210917_123226.jpg
20210917_123217.jpg
20210917_123202.jpg

Nieuwe iPhone besteld. Teringdure dingen tegenwoordig.

Wat doe je eigenlijk met het GI Joe en He-Man speelgoed? Staat dat in een vitrine en/of is dat een investering?

Al die spellen die je koopt kan je toch ook niet allemaal spelen?

Vraag ik me oprecht en uit interesse af, is geen kritiek.
Een ruilhandel. ;)

Wat doe je eigenlijk met het GI Joe en He-Man speelgoed? Staat dat in een vitrine en/of is dat een investering?

Anaal inbrengen, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.

Ik koop ook geen mint condition he mans en gi joes in de originele verpakking dan betaal je je blauw. Is voornamelijk gewoon een kleine verzameling voor in een vitrinekast. En ook voornamelijk degene die ik in mn jeugd had.
Niet de bedoeling om daar geld uit slaan
D

espelletjes is een wat uit de hand gelopen verzameling met mn 340 dozen (spellen en uitbreidingen) ook voornamelijk jeugdsentiment. Vandaar ook bijna allemaal fantasy dungeoncrawlers.
H

(kschilder ook fantasy 30 mm figuurtjes zo heb ik er ook een stuk of 300 liggen in bakken die ik nog moet doen.

Sommigen gaan later wel meer opbrengen dan ze gekost hebben. Maar het overgrote deel krijg je met wat geluk verkocht voor wat je ze betaald hebt.

Heb ze dus niet gekocht met als bedoeling om er geld uit te slaan.

Nu ja ik ga niet op reis,doe gemiddeld 15j met een auto die ik 2e hands koop als ie een jaar of 4 is. Zit nog maar aan mn 2e auto en ben er bijna 45. Koop geen dure kledij of horloges.

Zo heeft denk ik iedereen wel iets waar hij geld in steekt waar anderen het nut niet van in zien :)

Steekt hij wrs in zijn hol.

1A92FB58-0364-418E-A4F9-655CBA9296E2.jpeg

Certina Blue Ribbon vintage

Terug
Naar boven