Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een aansluiting voor de elektrische frikandel van je vriendin.
Jij wel. Soms lastig doen om geld maar wel stoney kopen
Kan jij in mijn portomonnee kijken?Jij wel. Soms lastig doen om geld maar wel stoney kopen
Waarom koop je dat terwijl je er geen geld voor hebt? Stoer doen?
Nee dat niet. Koop er nog 4
Swagger, zag ze in turkije hangen voor 5 tientjes mennnnn ✌️
Sowieso nep niet dubbel gestichedSwagger, zag ze in turkije hangen voor 5 tientjes mennnnn ✌️
Deze komt niet uit turkijeSwagger, zag ze in turkije hangen voor 5 tientjes mennnnn ✌️
Wat jij wil
Jij poste laatst toch iets over geld ofzo.
Z’n jassie kost 780€. Heb nog nooit gezegd dat ik weinig geld hebJij poste laatst toch iets over geld ofzo.
Wat kost zon jassie?
Ga op jezelf wonen dan mister big shot 😗 o nee keen keld voorZ’n jassie kost 780€. Heb nog nooit gezegd dat ik weinig geld heb
Wajooooooo 780€ voor een jasjeeeee wannee gekkkkkZ’n jassie kost 780€. Heb nog nooit gezegd dat ik weinig geld heb
Wat jij wil krijg gwn betaald voor me stage en ik spaar gewoonGa op jezelf wonen dan mister big shot 😗 o nee keen keld voor
Op jouw leeftijd heb je dat sowieso niet al helemaal als 20 uur stage je fuckjng kapot maakt
Tenzij pa en ma centjes hebben
Vind het gewoon mooi hoef er niet bij te horenToch sneu dat je een jas van 800 euro moet kopen om het gevoel te hebben dat je er bij hoort
Pas op dat je niet berooft wordt G
En ik tik er zo een tegen zijn jassie anZ’n jassie kost 780€. Heb nog nooit gezegd dat ik weinig geld heb