- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Van je geloof gevallen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van je geloof gevallen?
Haha 😂 naast Seiko vind ik vintage Certina ook heel gaaf. Kwalitatief erg goede uurwerken uit de 60’s en 70’s 👍🏻
Poolparty!!!Aangezien we voor corona wel eens een welness bezochten en nu alles voortaan moet reserveren, xxx aantal bezoekers mag, pcr test, corona vaccinatie, voor 00.00 alles dicht, toegangsprijzen 2x zo duur blablala
Toch maar zelf een spa aangeschaft ✌️
Aangezien we voor corona wel eens een welness bezochten en nu alles voortaan moet reserveren, xxx aantal bezoekers mag, pcr test, corona vaccinatie, voor 00.00 alles dicht, toegangsprijzen 2x zo duur blablala
Toch maar zelf een spa aangeschaft ✌️
Op begin ga ja dagelijks erin, maar dit word al snel minder. Maar dan nog 2x de week ff full body massage met muziekje erbij is altijd fijn. En met heel die corona ellende merken we dat we steeds meer “op ons zelf” zijn en minder behoefte hebben aan drukte.Heb mijne juist net weggedaan. Zat er alleen maar in omdat vrienden erin wilde. En kosten liepen op tot 120eu stroom per maand bovenop de normale rekening. En voor die enkele keren erin gewoon zonde van het geld.
Als het met happy end is, is het het sowieso waard.Op begin ga ja dagelijks erin, maar dit word al snel minder. Maar dan nog 2x de week ff full body massage met muziekje erbij is altijd fijn. En met heel die corona ellende merken we dat we steeds meer “op ons zelf” zijn en minder behoefte hebben aan drukte.
En stroom kosten die eraan vast hangen was wel te verwachten, maja thats life ✌️
Orgie!!!
Een “bring your own” party?
ugh xbox.
Xbox fanboyyy
Nice, tijd voor een DBB gameteam om al die ecto's de grond in te trappen.
tijd voor een pc dan stelletje console peasentsNice, tijd voor een DBB gameteam om al die ecto's de grond in te trappen.
Ik heb mezelf net ook lekker verwend en ben niet eens jarigAfgelopen week was ik jarig, en mezelf vandaag maar eens goed verwend![]()
Ga je met die eerste box op straat hangen? Nee gekkigheid gefeliciteerd nog als parfum kenner invictus is een topper💪🏼Afgelopen week was ik jarig, en mezelf vandaag maar eens goed verwend![]()
Dankje en neehoor xD, ik werk in het onderwijs en zo'n box is top tijdens de lessen LO in de gymzaalGa je met die eerste box op straat hangen? Nee gekkigheid gefeliciteerd nog als parfum kenner invictus is een topper💪🏼