- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Heb nog nooit een marokkaan in een gti zien rijden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nog nooit een marokkaan in een gti zien rijden
Net zo nep als jij/Joe/jou en je volgersJa die profielfoto op insta was gewoon met een filter
Zou als eerste auto iets simpels pakken, je rijd gegarandeerd ergens tegenaan in het eerste jaarZit te denken om te sparen voor een golf GTI straks
Ik ben er ook nog niet over uit voor wat voor auto ik gaZou als eerste auto iets simpels pakken, je rijd gegarandeerd ergens tegenaan in het eerste jaar
Mijn eerste auto was een opel omega, flink auto voor weinig geld ✌️Ik ben er ook nog niet over uit voor wat voor auto ik ga
Ja precies. Ga jij nou maar gewoon trainen als ik er zo uitzie in mijn prime schiet ik mijzelf af
Ik kan ook in mijn pa zijn astra turbo rijden ook een best mooie autoMijn eerste auto was een opel omega, flink auto voor weinig geld ✌️
Dat is ook mijn grootste reden om het niet te doen☹️Als eerste auto lekker een GTI kopen om vervolgens je halve loon aan euro95 erdoorheen te blazen.
Als je net je rijbewijs hebt nog geen verplichtingen of verantwoording dan zou ik zeggen yolo enjoy life 🤙Als eerste auto lekker een GTI kopen om vervolgens je halve loon aan euro95 erdoorheen te blazen.
Kut kabinetGewoon genieten vooral van je jonge jaren. Straks heb je een vaste relatie, huisje boompje beestje en raakt je leven in een sleur. Geniet nu, want voor de huidige jeugd word de toekomst onmogelijk gemaakt door ons kabinet ✌️
Ik vond dat best een leuke besteding van mijn geld op mijn 19e, beetje aso door het dorp en de landerijen er omheen scheuren.Als eerste auto lekker een GTI kopen om vervolgens je halve loon aan euro95 erdoorheen te blazen.

Mooie tijden ✌️Ik vond dat best een leuke besteding van mijn geld op mijn 19e, beetje aso door het dorp en de landerijen er omheen scheuren.![]()
Stone Iceland he, scheurvast maat.
Ach ieder zijn prioriteiten hè! Ik betaal een maand huur, boodschappen, vaste lasten en paar keer uit eten, hij koopt een jas van 100 euro met een stukje stof van 680 euro, maar dan heb je wel een échte stone island hangen op de kapstok van je moeder!Jij poste laatst toch iets over geld ofzo.
Wat kost zon jassie?
Je moet kopen wat Jr wil natuurlijk maar zoveel geld voor een jas dat je maanden moet sparen nja
Hetzelfde met zn dsquared patta'sToch sneu dat je een jas van 800 euro moet kopen om het gevoel te hebben dat je er bij hoort
Pas op dat je niet berooft wordt G