- Waardering
- 10.920
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou ik welHad wel verwacht dat jij een enge (replica) Cartier bril met getinte glazen zonder sterkte zou rocken.
Beter van niet, elke r*tard loopt er mee rond en het ziet er ook nog eens niet uit. Al helemaal zo'n merk als Astos ipv Carier.

Muurtje opnieuw behangt zodat het er strak uit ziet en de lampjes mooi hun effect kunnen creeeren. Straks als ik van m'n nieuwe werk dat ultrawide scherm krijg gaan deze drie er uit en werk ik alle kabels perfect weg. Bij de karwei een plankje besteld die 140cm breed wordt (even breed als bureau). Laptop komt er op te staan, plantje en verder moet ik nog even bedenken wat er op kan staan qua decoratie, dus als iemand ideeen heeft, shoot. Lijkt nu nog wat kill, maar met die plank er bij is het wel af denk ik. https://www.karwei.nl/assortiment/handson-zwevende-wandplank-zwart-80-cm/p/B521204Oud kleed wat er al 10+ jaar lag eruit gegooid en nieuwe gekocht, ziet er tien keer beter uit. Muur nog even wit of lichtgrijs, die lange led-lamp er vanaf en dan is de fap en money make dungeon af.
![]()
Dit kwam onder m'n oude kleed vandaan.
![]()
Heling ter financiering van nieuwe klokjes?

Die zijn er ook nog 🤣 thanks 😁💪🏼Heling ter financiering van nieuwe klokjes?
Ziet er mooi uit, veel plezier!
Goodies binnen. Werkplaats is nog lang niet af tho, moet nog een hoop gebeuren.Niet gekocht nog, maar wel aangevraagd. Leuk budget bij nieuwe werkgever voor thuiswerk hardware. Mailtje is de deur uit en onder het budget, neem aan dat alles akkoord is maar allicht dat ze bepaalde dingen over bodig vinden. Als ik het zo allemaal binnen heb dan heb ik echt een gestoord lijpe setup in ieder geval.Eindelijk ook alles wireless, een ultrawide monitor op een arm dus nul kabels.
Macbook pro 2021 met m1-pro processor.
![]()
34" 4k IPS paneeltje. Wou eigenlijk een iets dikkere qua specs nog, maar durfde niet echt een scherm van duizend+ aan te vragen.Moest sowieso 34+ en IPS paneel zijn, dus dan zit je al heel snel op 600+, met deze refreshrate kom je niet eens onder de 720.
![]()
En een draadloze razer blackwidow pro. Wou hem eigenlijk in het wit of roze, want heb de zwarte al prive met draad. Maar wil alles wireless en roze of wit leek me wel kek kleurtje, maar kon ik nergens in stock vinden.
![]()
Verder nog een usb-c naar usb3.0/ethernet hubje. Heb een erg goede muis dus zou niet weten wat verder. Had het budget kunnen uitmelken door 38" scherm te halen, of shit zoals een koptelefoon etc bij te vragen, maar wou ook niet te greedy overkomen. Vond dit duur zat.![]()
Pc specs? NZXT H-510 case, toch?Goodies binnen. Werkplaats is nog lang niet af tho, moet nog een hoop gebeuren.
![]()
![]()
Case is een NZXT H510 Elite wit inderdad, i510400f,16gb Corsair DDR4 Vengeance en GTX3060ti. Daarnaast dan nog 14" macbook pro 2021 en die nieuwe alienware ultrawide. Cable managment en screen placement en dergelijk ben ik nog mee bezig, maar is pittig om alles perfect weg te werken. 2e scherm er misschien boven nog. Kon destijds van een werk bonus PC bouwen dus toen heb ik maar gewoon een case gekozen die ik echt mooi vond ook. Zwaar overpriced maar achteraf wel blij mee. Kabels zijn ook perfect weg gewerkt bijvoorbeeld door hoe die case werkt.Pc specs? NZXT H-510 case, toch?
Vroeger ook altijd graag nzxt cases gebruikt, compact, strak en goed om in te bouwen!
Mooie hardware man! Als je dat straks allemaal strak op z'n plek hebt zitten zal het vast een hele mooie setup zijnCase is een NZXT H510 Elite wit inderdad, i510400f,16gb Corsair DDR4 Vengeance en GTX3060ti. Daarnaast dan nog 14" macbook pro 2021 en die nieuwe alienware ultrawide. Cable managment en screen placement en dergelijk ben ik nog mee bezig, maar is pittig om alles perfect weg te werken. 2e scherm er misschien boven nog. Kon destijds van een werk bonus PC bouwen dus toen heb ik maar gewoon een case gekozen die ik echt mooi vond ook. Zwaar overpriced maar achteraf wel blij mee. Kabels zijn ook perfect weg gewerkt bijvoorbeeld door hoe die case werkt.
Heb ook ooit een pareltje gebouwd in een NZXT case. Was heel leuk om te maken daarna een complete ramp qua onderhoud 
Watercooling is altijd tof. Die nieuwe macbooks met M1 chip heb je echt wel veel bang for your buck hoor. Mijn development werk gaat gewoon een stuk beter op mac, vandaar de mac book ernaast. Ik moet alleen nog wat verzinnen zodat ik met 1 klik op de knop kan wisselen van Mac naar windows (muis, toetsenbord is wireless, maar zal een KVM switch ofzoiets moeten hebben denk ik). Ik moet nog een nieuwe monitor arm. En op m'n bureau nog een monitor riser zoals dit link. Plank moet op een andere locatie wil een iets dikkere, de plek waar ik m'n PC neer ga zetten moet ik nog bedenken, alle cable managment ook nog.Mooie hardware man! Als je dat straks allemaal strak op z'n plek hebt zitten zal het vast een hele mooie setup zijnHeb ook ooit een pareltje gebouwd in een NZXT case. Was heel leuk om te maken daarna een complete ramp qua onderhoud
En tsja, de mac laten we er maar even buiten. Grapje, voor het eerst heeft Mac een lijn die oprecht interessant is door die M1. Je krijgt zelfs de oplader er nog bij in de doos, moet niet gekker worden.
![]()
En verder nog wat accesoaris voorop de planken en monitor riser, binnenin sommige risers zitten wireless chargers dus dan heb je oo kgeen kabels meer nodig voor je mobiel op te laden. Overige accesoaris zullen alleen planten worden, geen idee wat voor nog maar heb deze en deze op het oog nu. Ideen zijn welkom.
Ik werk hier en spendeer er verder bizard veel tijd dus wil het nu ook ge woon echt 100% naar wens maken. Nog lang niet af, maar begin is er. Twijfel alleen nog of ik voor zwarte of witte planten aan de muur ga, en welke kleur plantenpotten, zulke kleine details veranderen de hele look en feel.Watercooling is altijd tof. Die nieuwe macbooks met M1 chip heb je echt wel veel bang for your buck hoor. Mijn development werk gaat gewoon een stuk beter op mac, vandaar de mac book ernaast. Ik moet alleen nog wat verzinnen zodat ik met 1 klik op de knop kan wisselen van Mac naar windows (muis, toetsenbord is wireless, maar zal een KVM switch ofzoiets moeten hebben denk ik). Ik moet nog een nieuwe monitor arm. En op m'n bureau nog een monitor riser zoals dit link. Plank moet op een andere locatie wil een iets dikkere, de plek waar ik m'n PC neer ga zetten moet ik nog bedenken, alle cable managment ook nog.En verder nog wat accesoaris voorop de planken en monitor riser, binnenin sommige risers zitten wireless chargers dus dan heb je oo kgeen kabels meer nodig voor je mobiel op te laden. Overige accesoaris zullen alleen planten worden, geen idee wat voor nog maar heb deze en deze op het oog nu. Ideen zijn welkom.
Ik werk hier en spendeer er verder bizard veel tijd dus wil het nu ook ge woon echt 100% naar wens maken. Nog lang niet af, maar begin is er. Twijfel alleen nog of ik voor zwarte of witte planten aan de muur ga, en welke kleur plantenpotten, zulke kleine details veranderen de hele look en feel.