MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Thanks. Komende week ff naar Ikea voor floating shelfs boven die 3d panelen en wat accesoaris erop. Verder moet ik nog van m'n ex-werkgever wat dingen zoals een monitorarm binnenkrijgen en dan na cable managment (en led-manamgent, die RGB strips bij m'n bureau moeten gediffused worden zodat je niet alle individuele ledjes ziet bijvoorbeeld, wordt veel cleaner nog) en paar mini dingen is het af, wordt erg vet in ieder geval vind ik zelf. Ook nog ff na denken over kleurenthema qua lampen. Kermisstand is puur voor op het filmpje vaak even. Nu nog dikke chaos en die lampen op m'n plafond zijn nogal random geplaatst maar zijn hele modulaire lampen dus je kan de layout qua positionering zo veranderen. Wou hem tegen de muur maar m'n be hang is daar niet geschikt voor, dus moet ik nog ff over nadenken. Nu alleen driehoeken maar komen ook nog hexagons aan.

Ga niet langer wachten met deze benzinecrisis en moet vanaf volgende maand in Amsterdam werken.

20220308_145006.jpg

Geen spijt van deze keuze.

Heerlijk rijden met dit weer, in de ochtend wel even warm aankleden.
Ben maar 5 min langer onderweg.
Nu ruim 200km gereden met verbruik van gemiddeld 1 op 41.
Geen issues meer met parkeren.

Mis alleen wel wat muziek tijdens het rijden.

Laatst bewerkt:
Geen spijt van deze keuze.

Heerlijk rijden met dit weer, in de ochtend wel even warm aankleden.
Ben maar 5 min langer onderweg.
Nu ruim 200km gereden met verbruik van gemiddeld 1 op 41.
Geen issues meer met parkeren.

Mis alleen wel wat muziek tijdens het rijden.
Ik kijk wel eens zo'n motorovlogger en die heeft gewoon kitje op z'n hayabusa waar hij mobiel in vast klikt en vervolgens via spraak z'n muziek insteld. Als je de video afspeelt open hij op timestamp waar je het ziet, idk hoe het heet tho. ricardo, cardo zoiets.

Mooie vent overigens, raakte keer in z'n vlogs rijbewijs kwijt, moest CBR cursus doen. Gehaald, en vervolgens dit voor CBR. :roflol: Timestamp.

Sinds ik m'n rijbewijs heb heb ik niet meer op m'n brommer gereden, blok gereviseerd maar moet er nog steeds onder gezet worden. Staat al zeven jaar zo stil in het hok zonder blok :emo: Scooter/brommer rijden was altijd wel lachen, tankie vol destijds voor 10 euro.
1647634568730.png

Ik kijk wel eens zo'n motorovlogger en die heeft gewoon kitje op z'n hayabusa waar hij mobiel in vast klikt en vervolgens via spraak z'n muziek insteld. Als je de video afspeelt open hij op timestamp waar je het ziet, idk hoe het heet tho.

Mijn oordopjes passen niet lekker onder mijn helm, dat is met het 'probleem'

Wat een debiel trouwens:roflol:
Taakstraf en EMG krijg je niet voor niks, zou er niet heel trots op zijn...

Ik kijk wel eens zo'n motorovlogger en die heeft gewoon kitje op z'n hayabusa waar hij mobiel in vast klikt en vervolgens via spraak z'n muziek insteld. Als je de video afspeelt open hij op timestamp waar je het ziet, idk hoe het heet tho. ricardo, cardo zoiets.

Mooie vent overigens, raakte keer in z'n vlogs rijbewijs kwijt, moest CBR cursus doen. Gehaald, en vervolgens dit voor CBR. :roflol: Timestamp.

Sinds ik m'n rijbewijs heb heb ik niet meer op m'n brommer gereden, blok gereviseerd maar moet er nog steeds onder gezet worden. Staat al zeven jaar zo stil in het hok zonder blok :emo: Scooter/brommer rijden was altijd wel lachen, tankie vol destijds voor 10 euro.
1647634568730.png

Mooi ding!

't iq spat ervan af. Die gaat door totdat ie zichzelf of iemand anders dood rijdt. Bewijst maar weer dat straffen de laks zijn in Nederland voor dit soort gasten. Op basis van deze video's kan je hem toch gelijk weer oppakken? 😅

Nouja, dan moet je een goede helm of suitable oordopjes vinden. Opties zijn eindeloos. En volgens mij is hij er niet trots op, maar hij filmd het gewoon. Niet dat het de meest nette vent is, maar wel een geode vent.
't iq spat ervan af. Die gaat door totdat ie zichzelf of iemand anders dood rijdt. Bewijst maar weer dat straffen de laks zijn in Nederland voor dit soort gasten. Op basis van deze video's kan je hem toch gelijk weer oppakken? 😅
Tja. Ik vind het wel een toffe gozer, heb vrijwel elke video gecheckt maar er zijn weinig mensen op de weg die zo behendig en oplettend rijden zoals hij, hoe ver hij dingen vooruit spot is best insane. Maarja blijft een risico met zo'n apparaat, dat weet hij zelf ook wel maar als het je passie is dan neem je dat maar voor lief. Als er al een ongeval gebeurt zal het eerder aan aan een ander (net als vrijwel elk motor incident) dan aan zijn eigen fout. Z'n busa is verlengd voor het driften, maar tussen het drukke verkeer zie je hem vrijwel nooit zulke ongein uithalen.

En zou kunnen, denk het niet. Youtube staat vol met lijpe verkeersovertredens, denk niet dat ze daar tijd/moeite in steken.
Kopen? Zelf het blok eronder zetten, maar is gereviseerd :clown:

Ik vind het wel een toffe gozer, heb vrijwel elke video gecheckt maar er zijn weinig mensen op de weg die zo behendig en oplettend rijden zoals hij

Heb even gekeken maar zit weinig spannende voertuigbeheersing in. Hij blijft op 2 wielen en dan heb je het ook wel gehad. Beetje roepen en gillen
Kijk maar is motorgymkhana( doe zelf wat amateurrondjes soms) die hebben pas beheersing.

Besturen kan iedereen, rijden niet zoveel.

Busa verlengd is voor antilianen op de maasvlakte

Maarja blijft een risico met zo'n apparaat, dat weet hij zelf ook wel maar als het je passie is dan neem je dat maar voor lief. Als er al een ongeval gebeurt zal het eerder aan aan een ander (net als vrijwel elk motor incident) dan aan zijn eigen fout.
:haha:

1647634568730.png

Dit is Jur, haha.
De mount voor je telefoon is een quad lock, dat kan niet op die scooter.
Muziek in helm is Cardo (ik heb zelf een Sena), je hebt dan geen losse oortjes o.i.d., maar zijn 2 speakertjes die in je helm worden verwerkt tussen de pads.

Laatst bewerkt:
Weer wat progressie :') Planken boven die panelen doe ik een andere keer ophangen, cable managment en balbalablbalbalbal. Massief houten keukenblad gekocht inb plaats van gammele holle bureau.
1647716205896.png

Helaas.
Heb even gekeken maar zit weinig spannende voertuigbeheersing in. Hij blijft op 2 wielen en dan heb je het ook wel gehad. Beetje roepen en gillen
Kijk maar is motorgymkhana( doe zelf wat amateurrondjes soms) die hebben pas beheersing.

Besturen kan iedereen, rijden niet zoveel.

Busa verlengd is voor antilianen op de maasvlakte

Ik rijd geen motor dus verder geen idee, maar ik heb vrijwel elke video gezien en het valt me op dat hij heel goed vooruit kan plannen en kijken. Bepaalde acties van auto's paar honderd meter voor hem waar hij op anticipeert, waar ik zelf veeel later had ingegrepen (of het niet eens gezien had). Z'n rijskills verder geen idee, hij is verlengt dus drift wat bandjes op, maar zo spannend lijkt me dat niet.
Dit is Jur, haha.
De mount voor je telefoon is een quad lock, dat kan niet op die scooter.
Muziek in helm is Cardo (ik heb zelf een Sena), je hebt dan geen losse oortjes o.i.d., maar zijn 2 speakertjes die in je helm worden verwerkt tussen de pads.
Ah ja Cardo was het. Mag 'm wel, volg hem al jaren.

Weer wat progressie :') Planken boven die panelen doe ik een andere keer ophangen, cable managment en balbalablbalbalbal. Massief houten keukenblad gekocht inb plaats van gammele holle bureau.
1647716205896.png

Helaas.

Ik rijd geen motor dus verder geen idee, maar ik heb vrijwel elke video gezien en het valt me op dat hij heel goed vooruit kan plannen en kijken. Bepaalde acties van auto's paar honderd meter voor hem waar hij op anticipeert, waar ik zelf veeel later had ingegrepen (of het niet eens gezien had). Z'n rijskills verder geen idee, hij is verlengt dus drift wat bandjes op, maar zo spannend lijkt me dat niet.

1647716205896.png

Helaas.

1647716397379.png

Bijna zelfde achtergrond :p

wat progressie :') Planken boven die panelen doe ik een andere keer ophangen, cable managment en balbalablbalbalbal. Massief houten keukenblad gekocht inb plaats van gammele holle bureau.
Zoveel beter en mooier dan waar het vandaan komt!

Terug
Naar boven