My momma can suck a golf ball through a garden hose.Ik heb all een Parkour gemaakt in je mama haar kelder 🤪
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
My momma can suck a golf ball through a garden hose.Ik heb all een Parkour gemaakt in je mama haar kelder 🤪
My momma can suck a golf ball through a garden hose.
Daar is heel Dbb mee bekendMy momma can suck a golf ball through a garden hose.
Een set Noubell dumbells en twee kabelsetjes om te kijken of dat als cable cross kan fungeren.
![]()
Edit:
Net even snel geprobeerd en je kan er dus een budget cable cross mee maken.
Ik heb een astos, schijnbaar zelfde kwaliteit maar een fractie vd prijs!
Gelukkig heeft deze mij niets gekost maar wilde m toch graag showenIk heb een astos, schijnbaar zelfde kwaliteit maar een fractie vd prijs!
🥹

Een set Noubell dumbells en twee kabelsetjes om te kijken of dat als cable cross kan fungeren.
![]()
Edit:
Net even snel geprobeerd en je kan er dus een budget cable cross mee maken.
Ja, ze bevallen goed, het enige dat je als minpuntje kan benoemen is de wat grote diameter van de greep, 32mm en het feit dat de schijven niet muurvast zitten, ze bewegen een klein beetje, maar ik vind dat niet hinderlijk.
Je kan ze ook gewoon weggooien.![]()
Zorgbonus gehad deze in zwart in wit voor retail price van 180€ ga ze verkopen voor 250 per stuk op restock. En miss wel meer als ze stijgen heb de loting gewonnen
Niet zeiken Ik trainde vroeger in de kelder thuis op 5m2 , en ja stond een powerrackHeb ik weleens over nagedacht, een paar simpele steunen, een stang en wat bumperplates zou voldoende moeten zijn voor buiten, maar eigenlijk kom ik daarvoor wel ruimte te kort.
Ik kom wel mee , ik ben tuig van de richel 😂Ben een eerlijke mens, stelen en bedriegen ligt niet in mijn aard….
![]()