- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schone schoenen, pluspunt. 👏![]()
Me pa heeft een meubel gemaakt voor mijn sneakers👌🏼
Ben er erg zuinig op. Heb helaas al kreukels in mijn air jordan 1 chicago bulls wist niet dat er een protector voor was in je schoen gelijk besteld voor 5€ Zodat het niet erger word
Huh bestaat dat? Wat is dat dan?Ben er erg zuinig op. Heb helaas al kreukels in mijn air jordan 1 chicago bulls wist niet dat er een protector voor was in je schoen gelijk besteld voor 5€ Zodat het niet erger word
Zal ff voor je kijken
Als sneaker addict kan ik dit wel waarderen. Je pa is goud![]()
Me pa heeft een meubel gemaakt voor mijn sneakers👌🏼
Je mist er eentje, Einstein.![]()
Zo zie je maar, ik ben woke. Ze maken vanzelfsprekend ruzie, maar dat is inherent aan dat ras.
Zoals het plaatje al spreekt, luisteren kan die niet😛
Ik zit al eeuwen te wachten op een foto van hem, zodat ik ook kan lachen.Zoals het plaatje al spreekt, luisteren kan die niet😛
Download tinder mss kom je elkaar tegen daar🤣Ik zit al eeuwen te wachten op een foto van hem, zodat ik ook kan lachen.
In sommige talen van indianen in het Amazonegebied is lachen een eufemisme voor copuleren.
Indianen?In sommige talen van indianen in het Amazonegebied is lachen een eufemisme voor copuleren.
O, sorry. Eten jullie indianenvlees? Lachen!Indianen?
Native Americans bro. Vuile racist.
Ik ken toevallig iemand die het graag indianus neemt en daarom voel ik me nu flink beledigd.
tis altijd weer een feestje dusIn sommige talen van indianen in het Amazonegebied is lachen een eufemisme voor copuleren.

Woehahaha, ik ga stuk om jou!