Ja en?Niet zeiken Ik trainde vroeger in de kelder thuis op 5m2 , en ja stond een powerrack
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en?Niet zeiken Ik trainde vroeger in de kelder thuis op 5m2 , en ja stond een powerrack
Je stelt je An stekkie
Ik snap hem niet helemaal. Waarom zou ik wat spullen kopen om in mij tuin te trainen waar ik eigenlijk geen ruimte heb en ik heb al helemaal geen ruimte om de spullen overdekt op te slaan. Dan kan ik toch gewoon beter met 30°C op zolder trainen?
Tuurlijk , maar dat ik ff niet gelezen .mijn excuses mijn beunhaas broederIk snap hem niet helemaal. Waarom zou ik wat spullen kopen om in mij tuin te trainen waar ik eigenlijk geen ruimte heb en ik heb al helemaal geen ruimte om de spullen overdekt op te slaan. Dan kan ik toch gewoon beter met 30°C op zolder trainen?
Kreeg je het kind erbij of waren dat weer extra kosten?
Korting als je ook een koter meeneemt, ruimt lekker op en scheelt herrie.Kreeg je het kind erbij of waren dat weer extra kosten?
Die moet je zelf maken 😂Kreeg je het kind erbij of waren dat weer extra kosten?
Kerel als je daar vanaf valt kan je je nek breken ja.![]()
Nieuw bed, bankje ervoor is trapje voor de kleine anders kan ie er niet op.
Kingsize?![]()
200x210, liever te groot dan te klein. Hoogte geen idee eigenlijk, maar fijner met opstaan.
Een goede reden om er geen bankje te plaatsen.![]()

Ach, dan valt ie er een keer vanaf heeft ie het mee geleerd.
Nice classic superstars