XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Jongens, in tegenstelling tot deze brave katholieke jongeman die jullie voor zich zien, ben ik bij gelegenheid ook weleens een notoire rebel. Ik verwisselde gisteren een label met 30% korting met dat van 50% korting.

Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe succulent :clap: :heart::heart: vandaag door mij geadopteerd vanuit de Hornbach.
succulent.jpg
Je mag mij ook wel suc.., euh adopteren, als je een plant in leven kan houden.
:trollface:

Jongens, in tegenstelling tot deze brave katholieke jongeman die jullie voor zich zien, ben ik bij gelegenheid ook weleens een notoire rebel. Ik verwisselde gisteren een label met 30% korting met dat van 50% korting.
Schokkend dit, je bent Katholiek.

• Haha
Waarderingen: LJ
A modern day Robin Hood.

R.H. stal voor minderbedeelden. Ik duidelijk niet.

Er was 30% korting omdat er 1 van de 3 ontbrak.

Circa twintig jaar eerder, mensen,... Dan hadden ze deze koekwous vergast.

Omdat jij het bord onder bleef kwijlen?
Daarna werd ik uitgenodigd door de voorzitter van de Haagse Schaakbond, meneer van Onck die 2 huizen verder woonde en wel eens een borrel met mijn vader dronk. Na ongeveer 10 zetten waarschuwde ik hem dat hij een zwakke zet had gedaan en over ongeveer nog eens 10 zetten zou verliezen. 10 zetten later vloog het schaakbord door de kamer.

Daarna werd ik uitgenodigd door de voorzitter van de Haagse Schaakbond, meneer van Onck die 2 huizen verder woonde en wel eens een borrel met mijn vader dronk. Na ongeveer 10 zetten waarschuwde ik hem dat hij een zwakke zet had gedaan en over ongeveer nog eens 10 zetten zou verliezen. 10 zetten later vloog het schaakbord door de kamer.
Zat er zoveel kwijl op het bord?

Denk dat ze mij als ideale Ariër een hoge positie hadden aangeboden om misbaksels als jij op te sporen.
Denk het niet er waren maar enkele binnen de partij top en top van de SS die aan het Arische beeld voldeden . Goebels was zelfs mank . Het waren vooral de strijdende rangen van de SS die aan het ideaal beeld voldeden .

Denk het niet er waren maar enkele binnen de partij top en top van de SS die aan het Arische beeld voldeden . Goebels was zelfs mank . Het waren vooral de strijdende rangen van de SS die aan het ideaal beeld voldeden .
Er zijn meer criteria voor voortreffelijkheid dan dan uiterlijke...

Terug
Naar boven