- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
250 euro voor een loopband gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen, dan is het toch al snel rommel?Ik sta eigelijk op punt om dit te bestellen
Lijk me top dit na een werkdagje alsnog aan m'n stappen te geraken als het bv hard regent.
Iemand ervaring mee?
![]()
Moet je dan gaan rennen met die afstandsbediening in je hand?Ik sta eigelijk op punt om dit te bestellen
Lijk me top dit na een werkdagje alsnog aan m'n stappen te geraken als het bv hard regent.
Iemand ervaring mee?
![]()
Dat is waar haha 😆Moet je dan gaan rennen met die afstandsbediening in je hand?
Over een maandje staat marktplaats vol met gratis af te halen loopbanden, crosstrainers en fietsen. Wel kans dat je hem van een trap af moet tillen, maar toch
Laat ff weten hoe deze is. Ik ben aan een nieuwe toe. 👍
Misschien vanavond nog ff testen.Laat ff weten hoe deze is. Ik ben aan een nieuwe toe. 👍
Heb deze ook, zalig toestel.
Thnx,
Kippendijen zijn echt waanzinnig lekker.
Nice, ik heb een maatje kleiner en tot nu toe ook erg tevreden mee!
Iedereen moet het doen met wat hij heeft.Nice, ik heb een maatje kleiner en tot nu toe ook erg tevreden mee!
Een frisse neus halen voor 250 euro? 5 packies sos zijn zo op broeder.250 euro voor een loopband gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen, dan is het toch al snel rommel?
Voor datzelfde geld kun je enorm goede kleding halen waarmee je elk weertype kunt trotseren en een frisse neus haalt?
That's what she said.Het gaat niet om de grootte maar om hoe je em gebruikt, toch @Arminius ?
Voor het eerstvolgende functioneringsgesprek?Soms kom je iets tegen dat je gewoon moet kopen voor jezelf.
![]()