MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zit voorlopig zielig in een hoekje verstopt, maar als we klaar zijn met verbouwen komt er een flinke rek bij met verstelbare kabels, een lat pulldown en Smith voor m'n kuiten. Paar schijfjes extra scoren op MP en we zijn compleet.
PXL_20221230_150439834.jpg

Ik sta eigelijk op punt om dit te bestellen
Lijk me top dit na een werkdagje alsnog aan m'n stappen te geraken als het bv hard regent.

Iemand ervaring mee?
Screenshot_2023-01-03-05-23-08-55_bb6ed24abf00d6b563dca7a22ded12cf.jpg

Laatst bewerkt:
Lijk me top dit na een werkdagje alsnog aan m'n stappen te geraken als het bv hard regent.

Iemand ervaring mee?
250 euro voor een loopband gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen, dan is het toch al snel rommel?

Voor datzelfde geld kun je enorm goede kleding halen waarmee je elk weertype kunt trotseren en een frisse neus haalt?

Iemand ervaring mee?
Moet je dan gaan rennen met die afstandsbediening in je hand?

Over een maandje staat marktplaats vol met gratis af te halen loopbanden, crosstrainers en fietsen. Wel kans dat je hem van een trap af moet tillen, maar toch

Thnx,
nog tips, tricks, receptjes?
Kippendijen zijn echt waanzinnig lekker.
Voor frietjes, echt goed de aardappelen laten droogbakken.

Ik kijk even om je wat te sturen nog hieromtrent.

Je ervaringen zijn altijd welkom in het airfryer topic.

250 euro voor een loopband gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen, dan is het toch al snel rommel?

Voor datzelfde geld kun je enorm goede kleding halen waarmee je elk weertype kunt trotseren en een frisse neus haalt?
Een frisse neus halen voor 250 euro? 5 packies sos zijn zo op broeder.

Terug
Naar boven