Dan is die al versleten denk ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is die al versleten denk ik.
Voor zijn volgende huwelijksjubileum.
5+1 toch?Een frisse neus halen voor 250 euro? 5 packies sos zijn zo op broeder.
Goeie smaak

Pin mij er niet op vast 😌
In de naam van de Vader de Zoon en de Heilge geest Amen.
Je slaat de spijker op z'n kop.
Klopt, heb haar gister nog gezien

Hebben jullie hem origineel of stage 1? Hoorde dat 340i qua performance makkelijk in de buurt komt van m3 na stage 1
Mijne is nog origineel, maar heb hm pas een paar weken. Wel al aardig aan het orienteren wat ik er precies mee wil gaan doen.Hebben jullie hem origineel of stage 1? Hoorde dat 340i qua performance makkelijk in de buurt komt van m3 na stage 1
Mijne is nog origineel, maar heb hm pas een paar weken. Wel al aardig aan het orienteren wat ik er precies mee wil gaan doen.
Met enkel Stage 1 remap kom je, afhankelijk van tuner of flasher, op zo'n 400-420 pk en 550-600 Nm.
Neem je een high flow downpipe, een hoge druk brandstofpomp en stage 2 remap kan je richting 500 pk en 700 Nm komen met originele uitlaat.
B58 blok schijnt dit ook makkelijk aan te kunnen.
Transmissie moet je ook flashen omdat de ZF8HP50 een torque limiet heeft van 500 Nm, maar kan veel hoger aan zonder problemen mits het niet voor circuitgebruik is ivm beperkte koelcapaciteit.
Veel potentie idd, vraag is of je verschil tussen 400 en 500 t waard is (uiteraard persoonlijk). Op 1500kg is 400+ pk al genoeg voor behoorlijk performanceMijne is nog origineel, maar heb hm pas een paar weken. Wel al aardig aan het orienteren wat ik er precies mee wil gaan doen.
Met enkel Stage 1 remap kom je, afhankelijk van tuner of flasher, op zo'n 400-420 pk en 550-600 Nm.
Neem je een high flow downpipe, een hoge druk brandstofpomp en stage 2 remap kan je richting 500 pk en 700 Nm komen met originele uitlaat.
B58 blok schijnt dit ook makkelijk aan te kunnen.
Transmissie moet je ook flashen omdat de ZF8HP50 een torque limiet heeft van 500 Nm, maar kan veel hoger aan zonder problemen mits het niet voor circuitgebruik is ivm beperkte koelcapaciteit.