Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bering_Spirit_Zwart_Camo_2db6.jpg

Doorwaai jasje voor de zomer voor op de motor.
 
Hebben jullie hem origineel of stage 1? Hoorde dat 340i qua performance makkelijk in de buurt komt van m3 na stage 1
Mijne is nog origineel, maar heb hm pas een paar weken. Wel al aardig aan het orienteren wat ik er precies mee wil gaan doen.
Met enkel Stage 1 remap kom je, afhankelijk van tuner of flasher, op zo'n 400-420 pk en 550-600 Nm.

Neem je een high flow downpipe, een hoge druk brandstofpomp en stage 2 remap kan je richting 500 pk en 700 Nm komen met originele uitlaat.
B58 blok schijnt dit ook makkelijk aan te kunnen.

Transmissie moet je ook flashen omdat de ZF8HP50 een torque limiet heeft van 500 Nm, maar kan veel hoger aan zonder problemen mits het niet voor circuitgebruik is ivm beperkte koelcapaciteit.
 
Mijne is nog origineel, maar heb hm pas een paar weken. Wel al aardig aan het orienteren wat ik er precies mee wil gaan doen.
Met enkel Stage 1 remap kom je, afhankelijk van tuner of flasher, op zo'n 400-420 pk en 550-600 Nm.

Neem je een high flow downpipe, een hoge druk brandstofpomp en stage 2 remap kan je richting 500 pk en 700 Nm komen met originele uitlaat.
B58 blok schijnt dit ook makkelijk aan te kunnen.

Transmissie moet je ook flashen omdat de ZF8HP50 een torque limiet heeft van 500 Nm, maar kan veel hoger aan zonder problemen mits het niet voor circuitgebruik is ivm beperkte koelcapaciteit.

Poeh, dat is serieus wat vermogen. Standaard zit je al op 325 pk toch? Is natuurlijk ook ruim voldoende....
 
Mijne is nog origineel, maar heb hm pas een paar weken. Wel al aardig aan het orienteren wat ik er precies mee wil gaan doen.
Met enkel Stage 1 remap kom je, afhankelijk van tuner of flasher, op zo'n 400-420 pk en 550-600 Nm.

Neem je een high flow downpipe, een hoge druk brandstofpomp en stage 2 remap kan je richting 500 pk en 700 Nm komen met originele uitlaat.
B58 blok schijnt dit ook makkelijk aan te kunnen.

Transmissie moet je ook flashen omdat de ZF8HP50 een torque limiet heeft van 500 Nm, maar kan veel hoger aan zonder problemen mits het niet voor circuitgebruik is ivm beperkte koelcapaciteit.
Veel potentie idd, vraag is of je verschil tussen 400 en 500 t waard is (uiteraard persoonlijk). Op 1500kg is 400+ pk al genoeg voor behoorlijk performance
 
Terug
Naar boven