MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

IMG-20230528-WA0001.jpg
IMG-20230528-WA0002.jpg

Ha, die hebben wij een tijdje geleden ook aangeschaft, vooral voor de kinderen gezien die beide gek op pizza zijn. En sindsdien nog meer 😋

Ook maar eens een wat grotere telefoon gekocht. S23 Ultra

image.jpg

Flink verschil met de gewone s23.

image.jpg

Past zo'n ding nog fatsoenlijk in je broekzak joh? 🤪😋

Ik vind die gewone S23 maar klein, zelf ook de 23 ultra en die is imo net groot genoeg.

Maar ik gebruik ook al jaren de Note (nu ultra)series.

Ik gebruikte twee weken geleden nog een iPhone se 2022

Qua snelheid is er niet veel verschil maar qua camera wel en met een groot toestel met pen kan je meer doen. Nu nog even kijken ofnik die dingen ook ga doen, anders ben ik zo weer terug bij de se :D

Eerste dumbbell setje van mijn zoontje 😊

20230606_200647.jpg

Ken je deze auto ook? Vreet de blokken op als je erover rijdt :D

20230606_201950.jpg

Dat dumbbell setje stond in de reclame voor €29 en dat kon ik voor dat geld niet laten liggen.
Nu maar afwachten hoeveel interesse hij erin gaat tonen (ik ga hem niet pushen of zo).
Hij heeft toch al een kwartiertje met de kleinste dumbbells gespeeld en riep de hele tijd, papa ikke ster(k) :D

Ken je deze auto ook? Vreet de blokken op als je erover rijdt :D

20230606_201950.jpg

Dat dumbbell setje stond in de reclame voor €29 en dat kon ik voor dat geld niet laten liggen.
Nu maar afwachten hoeveel interesse hij erin gaat tonen (ik ga hem niet pushen of zo).
Hij heeft toch al een kwartiertje met de kleinste dumbbells gespeeld en riep de hele tijd, papa ikke ster(k) :D
Haha geniaal, joh nee die ken ik niet. Kzal t doorgeven aan de vrouw des huizes. Waar heb je die dumbbell set gehaald?

Is het trouwens nep of zijn het ook echte weights?

Is het trouwens nep of zijn het ook echte weights?
Echte!
Staat nog altijd op de site met €70 korting

Die auto kwam van Bol.com.

1686133529985.png

(Plaatje van internet, moet helaas nog 3 weken wachten)

Voor de fiets liefhebbers, wie kan me vertellen hoe zo’n elektrische fiets, fietst? Moet je veel moeite doen met trappen? Is niet voor mij. Gaat meer om comfort

Terug
Naar boven