- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Zo'n dure nieuwe telefoon en dan heb je nog niets....waliteit is ook serieus goed, de 4k video ziet er beter uit dan de video van mijn S23 ultra

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n dure nieuwe telefoon en dan heb je nog niets....waliteit is ook serieus goed, de 4k video ziet er beter uit dan de video van mijn S23 ultra

Drone was ook niet goedkoopZo'n dure nieuwe telefoon en dan heb je nog niets....
![]()

Dat ben ik even aan het uitproberen en hij is inderdaad wel erg grootPast zo'n ding nog fatsoenlijk in je broekzak joh? 🤪😋
Dat is wel een flinke upgrade dan, dat ga je wel merken.Ik gebruikte twee weken geleden nog een iPhone se 2022
Ken je deze auto ook? Vreet de blokken op als je erover rijdt

Haha geniaal, joh nee die ken ik niet. Kzal t doorgeven aan de vrouw des huizes. Waar heb je die dumbbell set gehaald?Ken je deze auto ook? Vreet de blokken op als je erover rijdt
![]()
Dat dumbbell setje stond in de reclame voor €29 en dat kon ik voor dat geld niet laten liggen.
Nu maar afwachten hoeveel interesse hij erin gaat tonen (ik ga hem niet pushen of zo).
Hij heeft toch al een kwartiertje met de kleinste dumbbells gespeeld en riep de hele tijd, papa ikke ster(k)![]()
Echte!
www.tenways.com