Als ik er in moet, liever bij 27/28°C dan bij 22°C.Niet voor hemzelf, maar "voor vrouw en kinderen"....
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik er in moet, liever bij 27/28°C dan bij 22°C.Niet voor hemzelf, maar "voor vrouw en kinderen"....
jaccuzzi, is ook leuk voor kinderenAls ik er in moet, liever bij 27/28°C dan bij 22°C.
Ons zwembad is 3x2 meter, net groot genoeg dat de kinderen wat slagen kunnen oefenen. Als ze er de hele zomer in liggen ga we volgend jaar waarschijnlijk nog een maatje groter.
Prijs? Hijs mooi!
Nog niet bekend pre order ! 250 aanbetaald tough
Sinds is de B&W 805d3 Prestige heb gezien ben ik genezen van mijn idee om over te stappen op actieve speakers.Ah, je hebt het wel een stuk uitgebreider aangepakt met een DSP, DAC en de rest.Dan snap ik de keuze wel, meer dan 2 toestellen wil ik ook niet in de tv meubel hebben. Ik heb zelf Audyssey, maar wel de XT32 versie incl app waar je de frequentie curve enigszins aan kunt passen. Niet zo nauw als een DSP, maar met speakers zonder resonanties en haast perfecte directiviteit en frequentie curve ook niet het gevoel meer nodig te hebben. Voor de subwoofer heb ik dan de ingebouwde PEQ van SVS.
Al kan ik me voorstellen dat geen optie is als je van zo'n uitgebreid systeem komt.
En die dingen nog ja. Geen idee hoe snel je toe bent aan upgrades verder. Wil je er 20 jaar mee doen, of denk je na 5 a 10 wel weer wat anders te willen? Wat dat betreft zijn actieve speakers prima te doen.
Mag hij dat zeggen, Mart?
Ruim 7m3 dat duurt wel ff voordat die vol is.
Doodzonde van de ruimte en het geld over een paar jaar gaan de kinderen er toch niet meer in.Had verwacht dat jij een echt zwembad in je tuin zou hebben ipv deze opzet meuk.
Doodzonde van de ruimte en het geld over een paar jaar gaan de kinderen er toch niet meer in.
Misschien over een paar jaar dan, maar (veel) groter dan dit past dan nog steeds niet.Je moet alvast inspelen op de klimaatverandering. In Spanje heeft ook ieder huis een zwembad. Goed voor de waarde ook.
De beschrijving zegt 150kg.Hoeveel kg kan dat trapje aan? Vast niet geschikt voor de ekte bodybuilder![]()