MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

IMG_3696.jpeg

Een montagestandaard, dat had ik jaren geleden moeten doen.

Ten eerste heb ik weinig sleutel ruimte in mijn schuur en een slingerende fiets vond ik nooit zo handig.

Voor €50 van de Lidl werkt ie echt super.
Moet je echt zo frequent sleutelen aan je fietsen dan? Of is het een hobby? Je zou zeggen als je een fiets van goede kwaliteit koopt, hoef je niet veel te sleutelen?

Moet je echt zo frequent sleutelen aan je fietsen dan? Of is het een hobby? Je zou zeggen als je een fiets van goede kwaliteit koopt, hoef je niet veel te sleutelen?
Een hobby, zeker als je serieus mountainbiked moet je regelmatig wel aan je fiets sleutelen. Maar ook bij de nieuwe stadsfiets van mijn vrouw heb ik na een maand de remklauw moeten afstellen. Dat lopen ze bij een fietsenmaker ook langs bij een eerste onderhoudsbeurt, maar ik doe dat liever gewoon allemaal zelf.

Als je een racefiets of mtb hebt moet je bijna na elk ritje / training je fiets op zo’n standaard zetten en schoonspuiten etc. Met name in de herfst en winter.

Gisteren een trui gekocht en betaald.Ja heb bon.
Maar zit dat beveiligingsding er nog aan, zo'n rondje.
Moet ik dan terug naar dezelfde winkel of kan dat bij elke winkel?
Of hoe doe je dat zelf @ak @mindcontrol ?

• Haha
Waarderingen: AK
Gisteren een trui gekocht en betaald.Ja heb bon.
Maar zit dat beveiligingsding er nog aan, zo'n rondje.
Moet ik dan terug naar dezelfde winkel of kan dat bij elke winkel?
Of hoe doe je dat zelf @ak @mindcontrol ?

Ik weet alleen hoe je het de winkel uitkrijgt met dat ding eraan(folietas noemen ze dat. Plastic tas aan de binnenkant met alufolie bekleden zodat de poortjes niet afgaan). Ik ging nooit terug dus geen ervaring mee.🤡

Terug
Naar boven