Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan een fiets binnen ook aan haken ophangen.![]()
Een montagestandaard, dat had ik jaren geleden moeten doen.
Ten eerste heb ik weinig sleutel ruimte in mijn schuur en een slingerende fiets vond ik nooit zo handig.
Moet je echt zo frequent sleutelen aan je fietsen dan? Of is het een hobby? Je zou zeggen als je een fiets van goede kwaliteit koopt, hoef je niet veel te sleutelen?Ten eerste heb ik weinig sleutel ruimte in mijn schuur en een slingerende fiets vond ik nooit zo handig.
Voor €50 van de Lidl werkt ie echt super.
Een hobby, zeker als je serieus mountainbiked moet je regelmatig wel aan je fiets sleutelen. Maar ook bij de nieuwe stadsfiets van mijn vrouw heb ik na een maand de remklauw moeten afstellen. Dat lopen ze bij een fietsenmaker ook langs bij een eerste onderhoudsbeurt, maar ik doe dat liever gewoon allemaal zelf.Moet je echt zo frequent sleutelen aan je fietsen dan? Of is het een hobby? Je zou zeggen als je een fiets van goede kwaliteit koopt, hoef je niet veel te sleutelen?
Moet je echt zo frequent sleutelen aan je fietsen dan? Of is het een hobby? Je zou zeggen als je een fiets van goede kwaliteit koopt, hoef je niet veel te sleutelen?
Dit brengt herinneringen terug
Ik wist niet dat je zo klein was.![]()
Een montagestandaard, dat had ik jaren geleden moeten doen.
Is god***domme niet goedkoop voor een boekske

Ik had 'em al op de telefoon maar een echt boek is altijd handiger

Dan had ik toch niet zo’n hoge standaard nodig?
Wat heeft de moeder van @Wengstertje hier mee te maken?
Gisteren een trui gekocht en betaald.Ja heb bon.
Maar zit dat beveiligingsding er nog aan, zo'n rondje.
Moet ik dan terug naar dezelfde winkel of kan dat bij elke winkel?
Of hoe doe je dat zelf @ak @mindcontrol ?