AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Gisteren een trui gekocht en betaald.Ja heb bon.
Maar zit dat beveiligingsding er nog aan, zo'n rondje.
Moet ik dan terug naar dezelfde winkel of kan dat bij elke winkel?
Of hoe doe je dat zelf @ak @mindcontrol ?

Zelf meegemaakt, ging gewoon terug naar de winkel, uitgelegd, snapten ze wel. Zorg gewoon dat je gelijk van ingang naar de kassa gaat, kunnen ze op cameras heus wel zien of je ermee binnenkwam.

Zelf meegemaakt, ging gewoon terug naar de winkel, uitgelegd, snapten ze wel. Zorg gewoon dat je gelijk van ingang naar de kassa gaat, kunnen ze op cameras heus wel zien of je ermee binnenkwam.
Ja dat snap ik ook. Daarnaast ik ben blank en de verkoopster was een Oost blokker, dus het recht is aan mijn kant.
Maar dan moet ik dus weeeer naar de stad. En daar hou ik niet van.

Screenshot_2023-10-29-11-20-51-61_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg

Volledig waterdichte jas, houdt ook de benen zoveel mogelijk droog en ik zweet me niet kapot als het regent (ik loop vrij veel buiten en nijn huidige regenjas is opgehouden met regen tegenhouden :o )

Binnenkort binnen, hopelijk zit het fijn! Normaal in de winkel zijn veel van zulke jassen al snel 150-200+ pond, maar deze was nog geen 90 pond, hopelijk een goede investering :)

Volledig waterdichte jas, houdt ook de benen zoveel mogelijk droog en ik zweet me niet kapot als het regent (ik loop vrij veel buiten en nijn huidige regenjas is opgehouden met regen tegenhouden :o )

Binnenkort binnen, hopelijk zit het fijn! Normaal in de winkel zijn veel van zulke jassen al snel 150-200+ pond, maar deze was nog geen 90 pond, hopelijk een goede investering :)
Is wel nodig hier haha, wat een weer

Heb jij ook een waterdicht toetsenbord op je mobiel? :trollface:

Gisteren een trui gekocht en betaald.Ja heb bon.
Maar zit dat beveiligingsding er nog aan, zo'n rondje.
Moet ik dan terug naar dezelfde winkel of kan dat bij elke winkel?
Of hoe doe je dat zelf @ak @mindcontrol ?
Heb je het er al af gekregen?
Had het zelf een keer met een online bestelling. :rolleyes:
Dan blijkt Google best handig te zijn met instructies hoe je ze er zonder schade zelf af kunt slopen.

Heb je het er al af gekregen?
Had het zelf een keer met een online bestelling. :rolleyes:
Dan blijkt Google best handig te zijn met instructies hoe je ze er zonder schade zelf af kunt slopen.
Ja, mijn vriendin moest nog wat ruilen en heeft het geregeld :thumb:

• Like
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven