Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zit hier iets tussen? Volgens mij vraagt Nukeproof faillissement aan, dus krijg je flink wat korting.

Nukeproof vind ik wel weer een mooi merk, maar de kwaliteit/prijs verhouding is dezelfde als bij de Trek en de Giant. Nukeproof is een zogenaamd cult merk, maar de specs zijn weer minder.

Laatst bewerkt:
Nukeproof vind ik wel weer een mooi merk, maar de kwaliteit/prijs verhouding is dezelfde als bij de Trek en de Giant.
Maar door financiële problemen zou je weleens binnenkort en goedkoop exemplaar kunnen vinden.

Maar door financiële problemen zou je weleens binnenkort en goedkoop exemplaar kunnen vinden.

Ik ben eigenlijk niet zo'n koopjesjager, de afprijzing van die Giant was vooral belangrijk omdat mijn vrouw nu ziet dat ik NOG een fiets koop maar daarbij wel op de centjes let (dichter bij 1k dan bij 2k). Moet ook nog wat gewichten kopen en die zijn ook niet gratis.

Ik ben eigenlijk niet zo'n koopjesjager, de afprijzing van die Giant was vooral belangrijk omdat mijn vrouw nu ziet dat ik NOG een fiets koop maar daarbij wel op de centjes let (dichter bij 1k dan bij 2k). Moet ook nog wat gewichten kopen en die zijn ook niet gratis.
Ik ben vaak wel van de uitlopende modellen.

Ik ben ook wel gecharmeerd van de fietsen van Roseversand tegenwoordig.

Ik heb het geluk dat mijn vrouw en ik maar 1cm schelen kwa lengte en ik redelijk op haar fietsen pas. Dus als ze volgend seizoen een nieuwe mtb nodig heeft (en dat heeft ze :D) kan ik er eentje kan uitzoeken waar ik ook wel op wil rijden.

Ik ben vaak wel van de uitlopende modellen.

Ik ben ook wel gecharmeerd van de fietsen van Roseversand tegenwoordig.

Ik heb het geluk dat mijn vrouw en ik maar 1cm schelen kwa lengte en ik redelijk op haar fietsen pas. Dus als ze volgend seizoen een nieuwe mtb nodig heeft (en dat heeft ze :D) kan ik er eentje kan uitzoeken waar ik ook wel op wil rijden.
Rose maakt ook mooie bikes!

Haha, mijn vrouw en ik schelen ook weinig, cm of 5, maar zij heeft liever dat ik op 1 van haar e-bikes meefiets, ze vindt me kinderachtig doen op mijn mtb. Misschien koop ik nog een e-mtb voor haar.

Privé Colis... Not even once! Veruit de slechtste pakketdienst die er is.

PC.jpg

:gek:

Ik heb al laten weten aan SportsDirect dat ze die amateurs links moeten laten liggen. Ze kunnen maar beter luisteren! :mad:

Laatst bewerkt:
Privé Colis... Not even once! Veruit de slechtste pakketdienst die er is.

PC.jpg

:gek:
zag gister DHL bezorger, die zat ook te proppen om iets door de brievenbus te drukken. dit omdat er niemand thuis was. echt wreed heen en weer en doordrukken.
Hij verstond mij niet toen ik zei of ie wel helemaal normaal was, waarschijnlijk Oekraïner. hij kwam op me af met kaartje om DHL te bellen :D

De schuld ligt ook deels bij verzendende partij. Die willen het zo goedkoop mogelijk en dus als brievenbus pakketje ipv een volwaardig pakket versturen.

De schuld ligt ook deels bij verzendende partij. Die willen het zo goedkoop mogelijk en dus als brievenbus pakketje ipv een volwaardig pakket versturen.
Is het een "brievenbuspakket" of maakt de individuele bezorger dat ervan om tijd te sparen?

Ik had een vd eerste Giant Treks lang geleden :) Fijne eerste MTB.
Giant en Trek zijn verschillende merken???

Zelf had ik de allereerste, de Giant escaper. Ik woonde toen aan de voet van een berg, het ding had geen vering, en ik ben vaak hard gevallen daardoor.

1698824214822.png

Laatst bewerkt:
20231102_124723.jpg
20231102_124737.jpg
20231102_124800.jpg

Terug
Naar boven