AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb ze zelf vanaf het eerste model gebruikt als verbetering van XTR cantilevers en kom ze nog steeds tegen als alternatief van schijfremmen, maar vind ze allemaal rotzooi.

Kende trouwens het onderscheid tussen trail en XC niet, nu wel dus. Zelf hou ik meer van speels rijden dus trail is voor mij een leuke nieuwe ontwikkeling. Vroeger had ik naast mijn XC en downhill fietsen ook altijd een 4X/dual slalom hardtail, de voor mij nieuwe categorie "trail" is iets meer XC dan bv. de Azonic die ik vroeger had.

Zie nu dat Trek ook een mooie heeft in dezelfde prijsklasse (1.300).
1698613236022.png

...deze wordt weer XC gedoopt...
Een X-Caliber 9? Die zou ik verkiezen boven de Giant.

Een X-Caliber 9? Die zou ik verkiezen boven de Giant.
Die enorme TREK decals houden me tegen. Moest vroeger altijd lachen om een vriend die altijd alle stickers van zijn (peperdure) racefietsen verwijderde, maar dit is over de grens.

Hier weer een fiets gerelateerde aankoop.

IMG_3756.jpeg

Normaal ging een enkele fiets altijd in de kofferbak en voor 2 fietsen leende ik de drager bij mijn schoonmoeder.

Daarom 1000 erbij heb je pro caliber, met carbonnen velgen.

Schwarzenegger is te zwaar voor carbon ?
Ben zwaar, rij hard en doe trucjes, breek daarom ook bijna alle alu frames. Maar inderdaad, carbon is helemaal niet aan mij besteed. Bij Canyon geloofden ze me aanvankelijk niet, dat ik een alu frame van hen gebroken had, was de eerste. Toen ik een carbon mtb van Cube kocht, moesten alle Noordbikers hard lachen. Ik minder, het frame brak al bij de eerste gezamenlijke training. Heb toen i.p.v. een crash replacement frame, een goedkope alu Canyon gekocht, maar die brak dus ook. Toen woog ik hoogstens 95kg...

Laatst bewerkt:
Je bent waarschijnlijk erg lomp. Te zwaar én een je techniek zal ook wel niet zo geweldig zijn. Ik weeg nu ook rond de 95... okay s'avonds :D maar nog nooit een frame gebroken.
Het klinkt ook een beetje als: ik heb al vier auto s totall los gereden.
Dan klopt er toch iets aan de rijvaardigheid niet.
Ben juist heel handig en heb ook aan freeriden en dirtjumpen en bmx gedaan.

Je bent waarschijnlijk erg lomp. Te zwaar én een je techniek zal ook wel niet zo geweldig zijn. Ik weeg nu ook rond de 95... okay s'avonds :D maar nog nooit een frame gebroken.
Het klinkt ook een beetje als: ik heb al vier auto s totall los gereden.
Dan klopt er toch iets aan de rijvaardigheid niet.
Of gewoon een verkeerde fietskeuze voor het gebruik.

Ben zwaar, rij hard en doe trucjes, breek daarom ook bijna alle alu frames. Maar inderdaad, carbon is helemaal niet aan mij besteed. Bij Canyon geloofden ze me aanvankelijk niet, dat ik een alu frame van hen gebroken had, was de eerste. Toen ik een carbon mtb van Cube kocht, moesten alle Noordbikers hard lachen. Ik minder, het frame brak al bij de eerste gezamenlijke training. Heb toen i.p.v. een crash replacement frame, een goedkope alu Canyon gekocht, maar die brak dus ook. Toen woog ik hoogstens 95kg...
dikz*k

Terug
Naar boven