royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rare rijstkoker
Chinese variant
Mag dat, tweedelig op een circuit?Voor de sportive zomerdagen en mogelijk ooit dagje op de baan.![]()
Ja deze heeft een rits rondom.
Ga volgende lente maar eens mee om die kneesliders in te wijden.Voor de sportive zomerdagen en mogelijk ooit dagje op de baan.![]()
Ja, maar bij een schuiver met je benen naar voor scheurt die zo open.
Ik had begrepen dat 2 piece mag zolang hij een rits rondom heeft ipv alleen op de rug.Ja, maar bij een schuiver met je benen naar voor scheurt die zo open.
Verder dacht ik dat het gewoon niet toegestaan was op een circuit.
Deal!Ga volgende lente maar eens mee om die kneesliders in te wijden.
Zou kunnen, dan zou ik ook voor 2 delig kiezen, is veel praktischer.Ik had begrepen dat 2 piece mag zolang hij een rits rondom heeft ipv alleen op de rug.
Niet bij sportief rijden. Bij motorkamperen is een eendelig pak inderdaad hopeloos. Ik heb zelf (3) tweedelige leren pakken omdat mijn bovenlichaam net in de grootste maat past (64), maar mijn benen in maat 60.Zou kunnen, dan zou ik ook voor 2 delig kiezen, is veel praktischer.
Mooi pak, staat ook goed bij bijna alle motoren.Voor de sportive zomerdagen en mogelijk ooit dagje op de baan.![]()
Beste bescherming.Wat is het voordeel van een lederen pak buiten het circuit? Ik overweeg een extra pak te kopen. Misschien gewoon een motorspijkerbroek en jack
Goretex pak van Rev'it!Beste bescherming.
Wat voor pak heb je nu?
Motorjeans en jack(kunsstof doorwaai of leer) is waar ik meestal mee rij, nu het kouder is heb ik ook een kunsttof overbroek.
Wat is het voordeel van een lederen pak buiten het circuit? Ik overweeg een extra pak te kopen. Misschien gewoon een motorspijkerbroek en jack

Cooler wel. Koeler niet. Toch?