AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:roflol:

Vader en dochter toch?

Ik vind de combi van motorjeans en vintage look leren jas wel echt top, vooral voor A naar B ritten ipv plezierritten. Goede combi van praktisch, veilig en beetje redelijke looks. Daar rij ik mee in tussenweer(25-10 graden) daarboven is de jas te warm.

Exacte broek weet ik niet want komp van MP maar jas is Richa Daytona 2.

Screenshot_20231126_203449_Gallery.jpg
Ja dat overweeg ik dus ook. Zo'n jack ziet er beter uit en spijkerbroek is praktischer. Nu is het iedere keer een omkleedfestijn en zie ik eruit als een bejaarde politieagent.

Ja dat overweeg ik dus ook. Zo'n jack ziet er beter uit en spijkerbroek is praktischer. Nu is het iedere keer een omkleedfestijn en zie ik eruit als een bejaarde politieagent.
Voor iedereen is het denk ik een beetje je eigen stijl vinden die past bij wanneer en waarvoor je je motor gebruikt.

Een full gore-tex pak is top als je gaat touren of een one leren pak voor het cirquit, maar als je om 5:45 op de motor wilt zitten naar je werk om om 6:30 op kantoor aan de koffie te zitten ga je toch andere dingen zoeken.

Daarom kwam ik uit bij motorjeans, leren 'urban' jas, half hoge boots en een topkoffer. Op je betemming gooi je je helm en handschoenen in de koffer en voila, je hebt relatief normale kleding aan waarin je prima de dag door kan brengen. Enige wat je merkt zijn de kniebeschermers in de broek en je schouders lijken breder door vulling in de jas.

Ik rij natuurlijk ook wel erg veel, dus ik blijf ook steeds switchen in wat ik draag. Inmiddels 4 jassen, 3 broeken, 3 paar schoenen/laarzen, 2 paar handschoenen en een regenpak.

Laatst bewerkt:
Voor iedereen is het denk ik een beetje je eigen stijl vinden die past bij wanneer en waarvoor je je motor gebruikt.

Een full gore-tex pak is top als je gaat touren of een one leren pak voor het cirquit, maar als je om 5:45 op de motor wilt zitten naar je werk om om 6:30 op kantoor aan de koffie te zitten ga je toch andere dingen zoeken.

Daarom kwam ik uit bij motorjeans, leren 'urban' jas, half hoge boots en een topkoffer. Op je betemming gooi je je helm en handschoenen in de koffer en voila, je hebt relatief normale kleding aan waarin je prima de dag door kan brengen. Enige wat je merkt zijn de kniebeschermers in de broek en je schouders lijken breder door vulling in de jas.

Ik rij natuurlijk ook wel erg veel, dus ik blijf ook steeds switchen in wat ik draag. Inmiddels 4 jassen, 3 broeken, 3 paar schoenen/laarzen, 2 paar handschoenen en een regenpak.
Zelf heb ik bij koud en nat weer altijd een 2 delig warm en waterdicht pak gedragen bij woon-werk en dat op mijn werk uitgetrokken?

Ik werk in uniform, dus voor m'n werk vind ik m'n goretex pak wel perfect aangezien ik deze over m'n uniform heen aan kan doen en m'n kisten zijn prima op de motor. Voor andere ritten van A naar B zou ik inderdaad wel een meer urbanjas willen en motorjeans.

Ging voor pantoffels want koude poten , waren op dus kwam terug met dames sokken gevoerd met van die warme stof en antislip eronder. Beste aankoop van de maand :roflol:

Bijlagen

• AB9EA268-FB7B-406E-8254-CD682638884F.jpeg
    AB9EA268-FB7B-406E-8254-CD682638884F.jpeg
    176,6 KB · Weergaven: 59
Hollywood kerstfeest thema dit keer. Tijd om te shinen :eyebrow:

1701327386123.png

of roze jwt.

1701327420561.png

Nu maar hopen dat het past.

Terug
Naar boven