- Lid sinds
- 3 okt 2008
- Berichten
- 35.644
- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga jij eens racen zonder pak.Daar ging het volgens mij wel over, een pak specifiek voor racen.
Als jij gaat pakken zonder race.
Dat gimpsuit bedoel je?Heb een geperforeerd leren pak en dat is ook nog warm.
Ja dat overweeg ik dus ook. Zo'n jack ziet er beter uit en spijkerbroek is praktischer. Nu is het iedere keer een omkleedfestijn en zie ik eruit als een bejaarde politieagent.Ik vind de combi van motorjeans en vintage look leren jas wel echt top, vooral voor A naar B ritten ipv plezierritten. Goede combi van praktisch, veilig en beetje redelijke looks. Daar rij ik mee in tussenweer(25-10 graden) daarboven is de jas te warm.
Exacte broek weet ik niet want komp van MP maar jas is Richa Daytona 2.
![]()
Ik Krijg nu een heel raar beeld 👀Heb een geperforeerd leren pak en dat is ook nog warm.
Voor iedereen is het denk ik een beetje je eigen stijl vinden die past bij wanneer en waarvoor je je motor gebruikt.Ja dat overweeg ik dus ook. Zo'n jack ziet er beter uit en spijkerbroek is praktischer. Nu is het iedere keer een omkleedfestijn en zie ik eruit als een bejaarde politieagent.
Dat is wel iets wat menig DBB'er zal aanspreken.
Was vandaag ff bij mijn dochter op bezoek
Zelf heb ik bij koud en nat weer altijd een 2 delig warm en waterdicht pak gedragen bij woon-werk en dat op mijn werk uitgetrokken?Voor iedereen is het denk ik een beetje je eigen stijl vinden die past bij wanneer en waarvoor je je motor gebruikt.
Een full gore-tex pak is top als je gaat touren of een one leren pak voor het cirquit, maar als je om 5:45 op de motor wilt zitten naar je werk om om 6:30 op kantoor aan de koffie te zitten ga je toch andere dingen zoeken.
Daarom kwam ik uit bij motorjeans, leren 'urban' jas, half hoge boots en een topkoffer. Op je betemming gooi je je helm en handschoenen in de koffer en voila, je hebt relatief normale kleding aan waarin je prima de dag door kan brengen. Enige wat je merkt zijn de kniebeschermers in de broek en je schouders lijken breder door vulling in de jas.
Ik rij natuurlijk ook wel erg veel, dus ik blijf ook steeds switchen in wat ik draag. Inmiddels 4 jassen, 3 broeken, 3 paar schoenen/laarzen, 2 paar handschoenen en een regenpak.
Ik werk in uniform, dus voor m'n werk vind ik m'n goretex pak wel perfect aangezien ik deze over m'n uniform heen aan kan doen en m'n kisten zijn prima op de motor. Voor andere ritten van A naar B zou ik inderdaad wel een meer urbanjas willen en motorjeans.Voor iedereen is het denk ik een beetje je eigen stijl vinden die past bij wanneer en waarvoor je je motor gebruikt.
Een full gore-tex pak is top als je gaat touren of een one leren pak voor het cirquit, maar als je om 5:45 op de motor wilt zitten naar je werk om om 6:30 op kantoor aan de koffie te zitten ga je toch andere dingen zoeken.
Daarom kwam ik uit bij motorjeans, leren 'urban' jas, half hoge boots en een topkoffer. Op je betemming gooi je je helm en handschoenen in de koffer en voila, je hebt relatief normale kleding aan waarin je prima de dag door kan brengen. Enige wat je merkt zijn de kniebeschermers in de broek en je schouders lijken breder door vulling in de jas.
Ik rij natuurlijk ook wel erg veel, dus ik blijf ook steeds switchen in wat ik draag. Inmiddels 4 jassen, 3 broeken, 3 paar schoenen/laarzen, 2 paar handschoenen en een regenpak.
Prima pak BertjeGoretex pak van Rev'it!
Diezelfde blauwe bescherming als je hierboven ziet op rug, heupen, knie, elleboog en schouders.
Bijpassende Air Max, of toch lakschoenen?Hollywood kerstfeest thema dit keer. Tijd om te shinen
![]()
of roze jwt.
![]()
Nu maar hopen dat het past.

Jas xxlHollywood kerstfeest thema dit keer. Tijd om te shinen
![]()
of roze jwt.
![]()
Nu maar hopen dat het past.
