Shit
ja, koeler ook 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, koeler ook 
Mijn goretexpak lucht wel, ik kan zelfs stukken open ritsen. Ik dacht dat leder juist warm was in de zomer en niet ventileerde.
maar een goed leren pak heeft 'ventilatie'/doorwaaigaten, enige waar je dan naar moet kijken is wat voor voering je erbij gebruikt. Ik denk dat tegenwoordig de meeste merken/motorshops wel voor alle seizoenen opties hebben. 
Heb een geperforeerd leren pak en dat is ook nog warm.Mijn goretexpak lucht wel, ik kan zelfs stukken open ritsen. Ik dacht dat leder juist warm was in de zomer en niet ventileerde.
maar als er dingen ontwikkeld zijn waar ik niks van weet, sinds de informatie die ik kreeg, ben ik ook niet te moeilijk om dat aan te geven (wat ik nu ook heb gedaan dus).
Een raceoverall? Die heeft hooguit wat perforaties op strategische plekken.Dacht ik ook altijdmaar een goed leren pak heeft 'ventilatie'/doorwaaigaten,
Een raceoverall? Die heeft hooguit wat perforaties op strategische plekken.
Daar ging het volgens mij wel over, een pak specifiek voor racen.Ik heb het dan over een tweedelig pak en niet specifiek voor racen (want daar weet ik dus niks over).
Wat is het voordeel van een lederen pak buiten het circuit? Ik overweeg een extra pak te kopen. Misschien gewoon een motorspijkerbroek en jack
Daar ging het volgens mij wel over, een pak specifiek voor racen.
Het ging over een pak specifiek niet voor op het circuit.Daar ging het volgens mij wel over, een pak specifiek voor racen.
Geef eens een voorbeeld van zo’n pak.Het ging over een pak specifiek niet voor op het circuit.
Wat bedoel je? Ik ben aan het overwegen een tweede pak te kopen naast mijn goretex pak. Ik zag dat het hier over leder ging en vroeg wat daar de voordelen van waren (en dan bedoel ik niet om te racen). Ik overweeg een spijkerbroek en jack, maar was benieuwd naar de voordelen van leer.
Je zoekt niet een pak specifiek voor racen, maar een jas als dit denk ik ook niet.Wat bedoel je? Ik ben aan het overwegen een tweede pak te kopen naast mijn goretex pak. Ik zag dat het hier over leder ging en vroeg wat daar de voordelen van waren (en dan bedoel ik niet om te racen). Ik overweeg een spijkerbroek en jack, maar was benieuwd naar de voordelen van leer.
Ik heb een 2-delige versie, ook met aerodynamisch bocheltje.Een raceoverall? Die heeft hooguit wat perforaties op strategische plekken.
Ik vind de combi van motorjeans en vintage look leren jas wel echt top, vooral voor A naar B ritten ipv plezierritten. Goede combi van praktisch, veilig en beetje redelijke looks. Daar rij ik mee in tussenweer(25-10 graden) daarboven is de jas te warm.Wat bedoel je? Ik ben aan het overwegen een tweede pak te kopen naast mijn goretex pak. Ik zag dat het hier over leder ging en vroeg wat daar de voordelen van waren (en dan bedoel ik niet om te racen). Ik overweeg een spijkerbroek en jack, maar was benieuwd naar de voordelen van leer.
Net als jij?