XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Koeler sowieso niet, cooler sowieso wel.

Koeler sowieso niet, cooler sowieso wel.

Nja het ligt eraan waarmee je het vergelijkt, het is niet koeler dan enkel doorwaaikleding nee, of Kevlar.
Maar gek genoeg zijn veel lederen motorjassen/broeken koelend voor de zomer ook + betere bescherming zoals al gezegd.

Mijn goretexpak lucht wel, ik kan zelfs stukken open ritsen. Ik dacht dat leder juist warm was in de zomer en niet ventileerde.

Mijn goretexpak lucht wel, ik kan zelfs stukken open ritsen. Ik dacht dat leder juist warm was in de zomer en niet ventileerde.

Dacht ik ook altijd :o maar een goed leren pak heeft 'ventilatie'/doorwaaigaten, enige waar je dan naar moet kijken is wat voor voering je erbij gebruikt. Ik denk dat tegenwoordig de meeste merken/motorshops wel voor alle seizoenen opties hebben.
Dat ik in een motorzaak werkte is al een hele tijd geleden en er zullen vast wel dingen ontwikkeld zijn ondertussen ;)

• Like
Waarderingen: BB_
Ik denk dat mijn informatie dan 'dated' is en er meerdere ontwikkelingen zijn waar ik niks van weet.
Of het bedrijf was gewoon niet zo goed.
of beiden, bedrijf ging ook failliet :o

Of je lult maar wat om wat te kunnen schrijven

Of je lult maar wat om wat te kunnen schrijven

Nee hoor :) maar als er dingen ontwikkeld zijn waar ik niks van weet, sinds de informatie die ik kreeg, ben ik ook niet te moeilijk om dat aan te geven (wat ik nu ook heb gedaan dus).
Bedankt voor je zeer nuttige bijdrage, ik dacht dat ik op negeer stond bij je :)

Geef eens een voorbeeld van zo’n pak.
Wat bedoel je? Ik ben aan het overwegen een tweede pak te kopen naast mijn goretex pak. Ik zag dat het hier over leder ging en vroeg wat daar de voordelen van waren (en dan bedoel ik niet om te racen). Ik overweeg een spijkerbroek en jack, maar was benieuwd naar de voordelen van leer.

Wat bedoel je? Ik ben aan het overwegen een tweede pak te kopen naast mijn goretex pak. Ik zag dat het hier over leder ging en vroeg wat daar de voordelen van waren (en dan bedoel ik niet om te racen). Ik overweeg een spijkerbroek en jack, maar was benieuwd naar de voordelen van leer.
Je zoekt niet een pak specifiek voor racen, maar een jas als dit denk ik ook niet.

Of wel?

Ik vind de combi van motorjeans en vintage look leren jas wel echt top, vooral voor A naar B ritten ipv plezierritten. Goede combi van praktisch, veilig en beetje redelijke looks. Daar rij ik mee in tussenweer(25-10 graden) daarboven is de jas te warm.

Exacte broek weet ik niet want komp van MP maar jas is Richa Daytona 2.

Screenshot_20231126_203449_Gallery.jpg

Terug
Naar boven