- Waardering
- 10.734
- Lengte
- 1m75
Wij wonen met zn 2en op een 4 kamer woningHmm dan is het wel bijzonder ja. Hoeveel mensen zijn ze? Wij vebruiken het meeste aan warm water door douchen, dat tikt ook snel aan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij wonen met zn 2en op een 4 kamer woningHmm dan is het wel bijzonder ja. Hoeveel mensen zijn ze? Wij vebruiken het meeste aan warm water door douchen, dat tikt ook snel aan.
Wat was je jaarverbruik uiteindelijk? Dat is het belangrijkste? En heb je smart meters of nog oude die zelf af moet lezen?
Daar heb ik echt geen verstand van. Onderaan de meterkast stonden zo’n 4-5 cijfers en die moesten wij invoeren voor een premie berekeningWat was je jaarverbruik uiteindelijk? Dat is het belangrijkste? En heb je smart meters of nog oude die zelf af moet lezen?
Typfoutje?Daar heb ik echt geen verstand van. Onderaan de meterkast stonden zo’n 4-5 cijfers en die moesten wij invoeren voor een premie berekening
Dat was denk ik de watermeter.Daar heb ik echt geen verstand van. Onderaan de meterkast stonden zo’n 4-5 cijfers en die moesten wij invoeren voor een premie berekening
Oke geen slimme meters dus.Daar heb ik echt geen verstand van. Onderaan de meterkast stonden zo’n 4-5 cijfers en die moesten wij invoeren voor een premie berekening
Kan je er al stunts mee?Ben nu voortaan wel een echte huisvader hoor
Wel elektrische, want blijf lui.
![]()
Maat. Ff serieus.Ben nu voortaan wel een echte huisvader hoor
![]()
Vriendin wilde hem heel graag dus geen ontkomen meer aan. Met de mama fiets is ie voortaan te zwaar om voorop te zitten en in bak is de sensatie voor de kleine leuker 😜
DudeBen nu voortaan wel een echte huisvader hoor
![]()

Reken er maar op dat ie niet in de gordels wiltBen nu voortaan wel een echte huisvader hoor
![]()
Dat zal toch wel moeten, zon ding haalt net geen 30km pu. Riempje moet vast.
Hebben jullie van die kleine kut drempels op het park?Ben nu voortaan wel een echte huisvader hoor
![]()
Ja paDat zal toch wel moeten, zon ding haalt net geen 30km pu. Riempje moet vast.
Wel op de camping, meer volgens mij is het net als met auto hoe harder je gaat hoe minder je het voelt.Hebben jullie van die kleine kut drempels op het park?
Probeer het een keer met die fiets zou ik zeggen.Wel op de camping, meer volgens mij is het net als met auto hoe harder je gaat hoe minder je het voelt.

Wel op de camping, meer volgens mij is het net als met auto hoe harder je gaat hoe minder je het voelt.

Makkelijk op te voeren naar 60.Dat zal toch wel moeten, zon ding haalt net geen 30km pu. Riempje moet vast.
idd, denk dat Dreamy er langzaam overheen rijdt