AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ligt er maar net aan wat voor auto je rijdt :hahaha:
Hier voelde ik elke kauwgom nog op de weg mee, was niet mee te rijden. Wel mooi.

IMG_1267.jpeg

Hier voelde ik elke kauwgom nog op de weg mee, was niet mee te rijden. Wel mooi.

IMG_1267.jpeg

Mijn pa heeft jaren geleden ook een ML 320 CDI gehad. Eventjes los van welke velgen eronder zaten was dat ding erg strak geveerd. Niet chill.

• Heart
Waarderingen: AK
Mijn pa heeft jaren geleden ook een ML 320 CDI gehad. Eventjes los van welke velgen eronder zaten was dat ding erg strak geveerd. Niet chill.
ML is een soort Jeep. die is erg soepel geveerd, zelfs de AMG versie. veel hebben ook luchtvering als optie. Mercedes is over het algemeen ook op comfort geveerd

ML is een soort Jeep. die is erg soepel geveerd, zelfs de AMG versie. veel hebben ook luchtvering als optie. Mercedes is over het algemeen ook op comfort geveerd

Nou mijn A mag dan wel op comfort geveerd zijn, toch hangt die af fabriek zo laag dat ik als een 18 jarige vw rijder met petje de meeste drempels over moet. Die neus is veel te lang gewoon ook. En het kontje te kort.

/eindeklaagzang

Nou mijn A mag dan wel op comfort geveerd zijn, toch hangt die af fabriek zo laag dat ik als een 18 jarige vw rijder met petje de meeste drempels over moet. Die neus is veel te lang gewoon ook. En het kontje te kort.

/eindeklaagzang
looks

De mijne is net een baksteen qua comfort. Luchtvering in de hoogste stand is het net een boot. Origineel zit er 18inch onder met een hogere wang band, alleen alles kleiner dan 22inch kan je tegenwoordig niet meer voor de dag mee komen.

IMG_1265.jpeg

Niet dus.

Maar er zat geloof ik ook nog een soort sport pakket op (geen AMG), wellicht dat het daar ook mee te maken had. Maar het was iig een groot minpunt van die auto en daarom heeft ‘ie ‘em ook weggedaan.

Niet dus.

Maar er zat geloof ik ook nog een soort sport pakket op (geen AMG), wellicht dat het daar ook mee te maken had. Maar het was iig een groot minpunt van die auto en daarom heeft ‘ie ‘em ook weggedaan.
Ja, wat er naderhand is gemonteerd kan ik niets van zeggen. Je kunt zat onderdelen halen van ML dus ook org. vering weer

Ja, wat er naderhand is gemonteerd kan ik niets van zeggen. Je kunt zat onderdelen halen van ML dus ook org. vering weer

Na die ML nam hij nog een W221. Dat was in alles een verademing tov die kut jeep. Na 450k km door half Rusland en Europa is dat ding vervolgens rechtstreeks naar een schroothoop gegaan :hahaha: RIP.

Vriendin wilde hem heel graag dus geen ontkomen meer aan. Met de mama fiets is ie voortaan te zwaar om voorop te zitten en in bak is de sensatie voor de kleine leuker 😜
Hah ! Wat wij ons niet zelf wijsmaken als vader 😋

• Heart
Waarderingen: AK
Lekker, kom er zo aan

1704558461032.png

Na ruim 20 jaar toch een keer tijd voor nieuwe Bauers, nu met een beetje comfort en dus met binnenvoering. Vonkie wordt ook een jaartje ouder.

Op de vorst :bierbang:

/eindeklaagzang
Bij mijn CLA SB net hetzelfde probleem :emo:

• Like
Waarderingen: Vonk
Wat is het voordeel van zo’n ding t.o.v. een ouderwetse draadjesvleeschpan? Van gietijzer?

Terug
Naar boven