- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Voor gear brouwen ideaalWat is het voordeel van zo’n ding t.o.v. een ouderwetse draadjesvleeschpan? Van gietijzer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor gear brouwen ideaalWat is het voordeel van zo’n ding t.o.v. een ouderwetse draadjesvleeschpan? Van gietijzer?
Kzal eens voor je kieken.(eenvoudige) recepten zijn welkom
Voor spareribs ook graag, wil ik volgende week is gaan proberen.
Goed om te weten zelf altijd ccm gehad ivm voet breedte.
Goed om te weten zelf altijd ccm gehad ivm voet breedte.
Vreemd genoeg kom ik ccm bijna niet meer tegen
Denk dat ze vroegah iets van 250,00 GLD waren. Deze nieuwe die ik heb, nog geen 100,00 EUR en met binnenvoering ook nog. Dat noem ik nou nog eens progressie. En ze zijn gewoon breed genoeg 
Nou, mooi...Hier voelde ik elke kauwgom nog op de weg mee, was niet mee te rijden. Wel mooi.
![]()

👍. Goed om te horen denk dat ik straks eventjes naar de schaatsen handelaar ga.Mijn Vapors waren eigenlijk al ruim 20 jaar te smal, maar wilde me nooit laten kennen en dacht altijd ach joh, hoevaak kun je nu nog schaatsen. Ging altijd kapot na 5mDenk dat ze vroegah iets van 250,00 GLD waren. Deze nieuwe die ik heb, nog geen 100,00 EUR en met binnenvoering ook nog. Dat noem ik nou nog eens progressie. En ze zijn gewoon breed genoeg
Daarom: dikke aanrader!
in, ben hier ook benieuwd naar. Stiekem lurk ik al tijden en jouw maaltijdposts zorgen altijd voor een zekere tinteling

Nooit mee kunnen schaatsen , krijg ze niet goed weg gezet .Ik heb deze schaatsen:
![]()
VIKING: Gold (1e model Gold schoen) met div. Nagano modellen Sprint onderstellen = UITVERKOOPAANBIEDING !!!!! kopen - Klap Schaatsen SUPER SALE !!! UITVERKOOP: ALLES MOET WEG !!!!, UITVERKOOP (Artikelen uit deze categorie kunnen bij ons wel gepast wo
Dit is de Sprint-uitvoering van de Nagano Speciaal en de Nagano Speciaal 2005 (rode beugel) onderstellen. De Sprint uitvoering betekent niets anders dan dat het schaatsblad slechts 5 mm hoger is dan de Speciaal uitvoering. Hierdoor heeft men meer speling naar het ijs toe en zal (voornamelijk) de...www.demolenschaatsen.nl
In toevoeging kan je nog wel normaal naar de wc?
Grote piemols
Wel relaxter als je wat langere afstanden schaatst .Als jochie schaatste ik gemiddeld 10 tot 12 km op een avond en dan worden IJshockey schaatsen toch wel wat overkill voor je schenenNoren is kut, ik heb ijshockey schaatsen van Graf ergens in een doos
Hij moest er wat scheetjes voor laten maar dan heb je ook wat.
ik houd meer van explosief, dan lange afstanden. Ging vaak wel rondjes schaatsen op de buitenbaan, en was redelijk snel. 3x buitenbaan en dan weer binnen. Schaatste best veel vanaf mijn jeugd al. Maar tegenwoordig is er amper vorst, en geen dichte vijver met voldoende dik ijs.Wel relaxter als je wat langere afstanden schaatst .Als jochie schaatste ik gemiddeld 10 tot 12 km op een avond en dan worden IJshockey schaatsen toch wel wat overkill voor je schenen
Lekkere eiwitscheetjes.Hij moest er wat scheetjes voor laten maar dan heb je ook wat.
Ik had de luxe van een 400 m baan bij het lokale sportcentrum,vriezen of niet vrijdag avond was schaatsenik houd meer van explosief, dan lange afstanden. Ging vaak wel rondjes schaatsen op de buitenbaan, en was redelijk snel. 3x buitenbaan en dan weer binnen. Schaatste best veel vanaf mijn jeugd al. Maar tegenwoordig is er amper vorst, en geen dichte vijver met voldoende dik ijs.