AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

fujifilm_finepix_s5700_zoom3.jpg

nice stuff dudes ! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe sneakers in de uitverkoop, en nog een jasje en een broek, kan er weer ff tegen.

Paar dagen geleden terug gekomen uit New York, meegenomen:

Snowboard jas
Armani jas + overhemd
1 pantalon, 2 broeken
2 paar nikes en een paar (nette) timberlands

nog geen €300. Ik heb een hekel aan kleding kopen maar daar is het een stuk leuker.

Getwijfeld tussen de HTC Tytn II, Nokia 8600 en Nokia 8800 en de Nokia N95 8GB...

Nokia 8600 : wijvending
Nokia 8800: ****ed up accu
HTC Tytn II: Speelt slecht filmpjes af ( videorender problemen) en fabrikant weigert het te fixen.
Nokia N95 8GB: ****ing duur maar wel alles wat ik wil

Dus maar besteld :D

nokia-n95-8gb.jpg

Paar dagen geleden terug gekomen uit New York, meegenomen:

Snowboard jas
Armani jas + overhemd
1 pantalon, 2 broeken
2 paar nikes en een paar (nette) timberlands

nog geen €300. Ik heb een hekel aan kleding kopen maar daar is het een stuk leuker.

serieus? is dat écht of namaak :eek:

Het is geen namaak maar Armani Exchange, het goedkoopste en armoedigste gedeelte van de branch. But who gives a crap. Kwaliteit doet zeker niet onder voor de rest van mijn gaderobe.

Trouwens het is op dit moment uitverkoop in New York, veel winkels hebben ten minste 50% korting op hun artikelen. Daarbij is het sowieso een heel stuk goedkoper dan in Europa, en als je naar outlets gaat heb je nog meer keuze, nog meer merken voor nog lagere prijzen.

Als je goed zoekt heb je zelfs Armani voor dat geld in New York. Century 21 had althans genoeg designerspul hangen voor zeer lage prijzen. Dat soort shops vind je legio in New York.

Wat een heerlijk boek voor een feitenverzamelaar.

Nog 2 andere boeken binnen via Amazon.

8ab80w1.jpg

Kon het niet laten...jeugdsentiment

Getwijfeld tussen de HTC Tytn II, Nokia 8600 en Nokia 8800 en de Nokia N95 8GB...

Nokia 8600 : wijvending
Nokia 8800: ****ed up accu
HTC Tytn II: Speelt slecht filmpjes af ( videorender problemen) en fabrikant weigert het te fixen.
Nokia N95 8GB: ****ing duur maar wel alles wat ik wil

Dus maar besteld :D
]

****ed up accu ???
Waar heb jij de laatste tijd gezeten :D
De sirocco gaat al een paar dagen mee , en laatst is er weer een software-update geweest die ervoor zorgt ( bij mij althans ) dat de accu gewoon makkelijk 4 dagen mee gaat , en ik bel nog aardig wat ook :D

Als je de Tytn II gebruikt om filmpjes af te spelen of andere multimedia toepassingen heb je inderdaad een verkeerd toestel. Zo'n PDA heeft meestal wel de mogelijkheden maar je trekt de battery in no time totaal leeg met zulke toepassingen.

Driver ondersteuning komt er waarschijnlijk aan, maar persoonlijk boeien die videomogelijkheden me amper.

Terug
Naar boven