Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Da gevoel heb ik dus ook voordat ik zo'n alleskunner koop en na 2 dagen k*tten vink et alweer saai :D Waar haal jij je software vandaan? Nieuwsgroepen?
ipmart-forum.com (ook voor nokia, echt superveel freeware) en Xda-developers.com en dan het forum, xda is vooral voor htc phones gemaakt

Sony HDR-SR5E
HD videocamera

13214.jpg

# 1080i High Definition-opnamen (AVCHD-indeling)
# Maximaal 15 uur aan High Definition-opnamen op de 40-GB interne HDD
# Carl Zeiss® Vario-Sonnar® T*-lens
# ClearVid CMOS-sensor voor optimale beeldkwaliteit
# x.v.Colour-modus voor levendigere, ware kleuren
# Snel bladeren met nieuwe intelligente zoekfuncties: Filmrolindex, Gezichtindex, Hoogtepuntindex
# 10x optische zoom/80x digitale zoom
# Foto's van 4,0 megapixels maken en foto's van 2,3 megapixels maken terwijl u een film opneemt (Dual Rec)
# Batterijlevensduur maximaal 6 uur en 45 minuten (met optionele batterij, LCD-achtergrondverlichting uit)
# 2,7-inch breedbeeld 'Clear Photo LCD Plus'-scherm met aanraakscherm
# Dolby® Digital 5.1ch Creator voor opnamen met surround sound met ingebouwde microfoon
# Smooth Slow-opnamemodus voor geavanceerde slowmotionbeelden
# Super SteadyShot
# Tweede start-/stop-/opnameknop en zoomknop op LCD-frame
# Eenvoudig te gebruiken startmenu en gidsfunctie
# HDMI™-uitgang voor HD Ready TV
# Hi-speed USB 2.0 (ingang/uitgang)
# Informatie batterij
# Automatische lenskap

Specs:

Sony : HDR-SR5E (HDRSR5E) : Technische specificaties : Nederland
mooi mooi, dus binnenkort kunnen we de "Muay Thai J en zijn bitches - The Movies" verwachten?;)

Whoehoe hijs binnen :D

Zit Spiderman 3 the movie op :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1TB woot

in m'n queue:
Star.Wars.Episode.I.The.Phantom.Menace.1999.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.II.Attack.Of.The.Clones.2002.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.III.Revenge.Of.The.Sith.2005.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.IV.A.New.Hope.1977.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.V.The.Empire.Strikes.Back.1980.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.VI.Return.Of.The.Jedi.1983.1080p.HDTV.x264-hV

:p

1TB woot

in m'n queue:
Star.Wars.Episode.I.The.Phantom.Menace.1999.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.II.Attack.Of.The.Clones.2002.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.III.Revenge.Of.The.Sith.2005.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.IV.A.New.Hope.1977.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.V.The.Empire.Strikes.Back.1980.1080p.HDTV.x264-hV
Star.Wars.Episode.VI.Return.Of.The.Jedi.1983.1080p.HDTV.x264-hV

:p
Oooh, heb ik die iBOOD gemist :(

Mooi dingetje!

dhaeze1.jpg

Heb nog geen DSLR en ben redelijk thuis in de basis van fotografie maar dit boek is toch een welkome aanvulling. Voor 9,99 op het Boekenfestijn gekocht, het boek kost overal meer dan 25 euro.

Verder nog een zooi boeken voor spotprijsjes gekocht.

deze heb ik me vandaag gekocht, nu nog maar ff wachten tot ik erin mag rijden, ben mn rijbewijs nog 5mnd kwijt(ingevorderd he, rijden met alcohol, stomme actie). deze waggie heb ik van google afgehaald, ma is precies mijn wagen, alleen heb ik m3 velgen erop. kheb ook hardtop... beter in holland..:D

k*t weer.. haha

mn sletje is er blij mee, want nu kan zei er 5mnd in rijden.....

dhaeze1.jpg

Heb nog geen DSLR en ben redelijk thuis in de basis van fotografie maar dit boek is toch een welkome aanvulling. Voor 9,99 op het Boekenfestijn gekocht, het boek kost overal meer dan 25 euro.

Verder nog een zooi boeken voor spotprijsjes gekocht.

Nice, is het een beetje voor gevorderden? Mijn ervaring met dit soort boeken is dat ze vaak nogal van hetzelfde zijn. Laat me ajb weten of het de moeite van het lezen waard is. :)

Nice, is het een beetje voor gevorderden? Mijn ervaring met dit soort boeken is dat ze vaak nogal van hetzelfde zijn. Laat me ajb weten of het de moeite van het lezen waard is. :)

Heb er net wat doorheen gebladerd, het zal gevorderden niet veel aanspreken denk ik maar het is wel een uitgebreid boek waarin op bijna alle principes wordt ingegaan. De diepgang is vrij groot, maar dat mag ook wel voor een boek van meer dan 300 pagina's.

Voor een tientje kan je je er geen buil aan vallen in ieder geval. Helaas roept mijn geweten alleen net dat ik alleen geld in mijn huis mag steken. :(

Voor een tientje ga je het boek ook niet meer vinden:rocker2:

Had het laatste exemplaar te pakken, waarschijnlijk zelf het enige dat daar lag op die beurs. Van veel andere boeken hebben ze hele stapels maar deze lag in de bak waar de losse exemplaren lagen.

Mooi dan is de dissonantie van een koopje moeten scoren ook weer opgelost. :D

2 lampen, een mat glazen plank, met ophang gebeuren, 2 lampen voor eronder en soort kapstok me me kleren die ik momenteel draag om te hangen (worden ze niet meer door andere van de stoel gegooid of slaap de kat er niet meer op) @ ikea:P kost toch al 55 euro.

Pics volgen nog, had niet genoeg pluggen voor de plank:P

Misschien niet juiste topic, maar ben van plan om nieuwe gsm aan te schaffen. Moet niet de duurste zijn maar wel graag met camerafunctie, zodat ik hier men brute trainingsfilmpjes kan posten :P

Uitlaatsteun voor mijn GSX-R, dan kan het voetsteuntje er vanaf (heb toch nooit iemand achterop) en ziet er weer wat strakker uit
[afbeelding niet meer beschikbaar]

5x1switchback.gif

Een HDMI switch met 5 aansluitingen.

Terug
Naar boven