AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

@homer: wat kosten die krengen nu? ik wil die namelijk ook halen :D

Net ff de stad door gerend en ff een riem gekocht en mn bril opgehaald. Mn eerste bril, schijnbaar had ik er een nodig :p

Mn nieuwe Ray Ban brilleke, met leren kofferke:

6wnh63t.jpg

en een hugo riem:

8100n4y.jpg

Damn 559 euro voor een Guess horloge :p

even voor je aangepast ;)
Beetje veel geld voor een b-merk horloge imo :p redelijk mooi opzich.

de gewone collectie van guess ; idd B merk

de "Guess Collection" zijn de meeste voorzien van een zwitsers uurwerk ,... niet erg veel B-status aan :rolleyes:

de gewone collectie van guess ; idd B merk

de "Guess Collection" zijn de meeste voorzien van een zwitsers uurwerk ,... niet erg veel B-status aan :rolleyes:

Breitling > Guess collection

:p

Ik zou voor dat geld liever een seiko sportura kopen, of een mooie occasion [leuke breitling gezien voor 7 of 8 honderd :D]

Breitling > Guess collection

:p

Ik zou voor dat geld liever een seiko sportura kopen, of een mooie occasion [leuke breitling gezien voor 7 of 8 honderd :D]

Nee dank je , Heb al een Rolex Submariner Bi-color verder vind ik dat je van die merken te veel imitatie's ziet , en 2e hands is helemaal not done voor mij , sry :o
Seiko heb ik veel problemen mee gehad ( met die kinetic ) en vind eerlijk gezegd 998,- voor een seiko nog erger.

En daarbij komt dat ik eigenlijk geen mooi model zou weten van breitling :(
enige zou een chronomat misschien zijn, de rest vind ik echt bagger , maar die vind ik eigenlijk te klein :o

En ik vertik het om een horloge te kopen alleen voor de naam, terwijl ik m eigenlijk niet mooi vind ;)

Als je de Tytn II gebruikt om filmpjes af te spelen of andere multimedia toepassingen heb je inderdaad een verkeerd toestel. Zo'n PDA heeft meestal wel de mogelijkheden maar je trekt de battery in no time totaal leeg met zulke toepassingen.

Driver ondersteuning komt er waarschijnlijk aan, maar persoonlijk boeien die videomogelijkheden me amper.

Jep, zit binnenkort weer een uur lang in de trein... Af en toe een aflevering van Family Guy of the Simpsons is wel zo lache :D

N95 8GB vind ik persoonlijk ook een stuk mooier, plus het feit dat de Tytn II veel last schijnt te hebben ( na een maand of 4 ) van speling in het schuifmechanisme.

****ed up accu ???
Waar heb jij de laatste tijd gezeten :D
De sirocco gaat al een paar dagen mee , en laatst is er weer een software-update geweest die ervoor zorgt ( bij mij althans ) dat de accu gewoon makkelijk 4 dagen mee gaat , en ik bel nog aardig wat ook :D

De gewone 8800 heb ik het over (€400 op marktplaats nieuw in doos), 8800 sirocco wordt niet verkocht bij de webshops die ik bezoek... en de 8800 Arte vind ik te duur (€800 bijbetalen)

vind ze nog best nice eigenlijk :P weet niet waar ik ze bij zou dragen, maar toch :P

Als je de Tytn II gebruikt om filmpjes af te spelen of andere multimedia toepassingen heb je inderdaad een verkeerd toestel. Zo'n PDA heeft meestal wel de mogelijkheden maar je trekt de battery in no time totaal leeg met zulke toepassingen.

Driver ondersteuning komt er waarschijnlijk aan, maar persoonlijk boeien die videomogelijkheden me amper.
is best te doen hoor, je moet alleen even een betere mediaplayer regelen, coreplayer ofzo, werkt ideaal, alle films etc. en batterijduur valt ook best mee (iig bij mijn vario) mja face it, dvds kijken op zo'n schermpje sucked gewoon :P

hoe bevalt jouwe trouwens? kheb m'n vario nu op wm6 draaien, wel een verschil, ook stabieler enzo :D

Jep, zit binnenkort weer een uur lang in de trein... Af en toe een aflevering van Family Guy of the Simpsons is wel zo lache :D

N95 8GB vind ik persoonlijk ook een stuk mooier, plus het feit dat de Tytn II veel last schijnt te hebben ( na een maand of 4 ) van speling in het schuifmechanisme.
ik heb een vario (ook met schuifmeganisme) maar na 1 jaar nog steeds geen enkele speling oid... denk dus dat dat best meevalt.
maargoed, nokia is wat meer voor het grote publiek, windows mobile is wat ingewikkelder, maar er kan wel een hoop meer mee als je je erin verdiept.

gewoon lekker voor imitatie rolex gaan, kost je niet veel en geen kat die het ziet, toch?

vind ze nog best nice eigenlijk :P weet niet waar ik ze bij zou dragen, maar toch :P

is best te doen hoor, je moet alleen even een betere mediaplayer regelen, coreplayer ofzo, werkt ideaal, alle films etc. en batterijduur valt ook best mee (iig bij mijn vario) mja face it, dvds kijken op zo'n schermpje sucked gewoon :P

hoe bevalt jouwe trouwens? kheb m'n vario nu op wm6 draaien, wel een verschil, ook stabieler enzo :D

ik heb een vario (ook met schuifmeganisme) maar na 1 jaar nog steeds geen enkele speling oid... denk dus dat dat best meevalt.
maargoed, nokia is wat meer voor het grote publiek, windows mobile is wat ingewikkelder, maar er kan wel een hoop meer mee als je je erin verdiept.
Achjah, HTC staat er redelijk bekend om. Iig bij GoT hebben ze het er bij neergeled dat er speling komt.

Maargoed, heb zelf 2 jaar langs een N70 gehad met Symbian OS en het enige wat ik erop gezet heb is Tomtom... Verder niks meer "verdiepends" mee gedaan :D

Die Tytn II blijft uiteraard een vette phone.

tytn II is idd een leuk toestelletje (meeste toestellen van htc wel)
maar vind de tytn II niet echt vernieuwend tov de vorige modellen ofzo :( dat is wel een minpuntje, ik hou voorlopig m'n vario, misschien neem ik hierna de touch dual of tytn III als die dan wat betaalbaarder is :P

vind het zowieso wel leuk om te k*tten met die toestelletjes, superveel software voor te vinden enzo, je kan er echt alles mee :D kga vanavond m'n toestel weer even voorzien van een andere versie van windows mobile :P

ik heb een hema horloge, zier goed uit, en bedrieg mezelf niet door 1000 e te betalen :roflol:

tytn II is idd een leuk toestelletje (meeste toestellen van htc wel)
maar vind de tytn II niet echt vernieuwend tov de vorige modellen ofzo :( dat is wel een minpuntje, ik hou voorlopig m'n vario, misschien neem ik hierna de touch dual of tytn III als die dan wat betaalbaarder is :P

vind het zowieso wel leuk om te k*tten met die toestelletjes, superveel software voor te vinden enzo, je kan er echt alles mee :D kga vanavond m'n toestel weer even voorzien van een andere versie van windows mobile :P

Da gevoel heb ik dus ook voordat ik zo'n alleskunner koop en na 2 dagen k*tten vink et alweer saai :D Waar haal jij je software vandaan? Nieuwsgroepen?

Sony HDR-SR5E
HD videocamera

13214.jpg

# 1080i High Definition-opnamen (AVCHD-indeling)
# Maximaal 15 uur aan High Definition-opnamen op de 40-GB interne HDD
# Carl Zeiss® Vario-Sonnar® T*-lens
# ClearVid CMOS-sensor voor optimale beeldkwaliteit
# x.v.Colour-modus voor levendigere, ware kleuren
# Snel bladeren met nieuwe intelligente zoekfuncties: Filmrolindex, Gezichtindex, Hoogtepuntindex
# 10x optische zoom/80x digitale zoom
# Foto's van 4,0 megapixels maken en foto's van 2,3 megapixels maken terwijl u een film opneemt (Dual Rec)
# Batterijlevensduur maximaal 6 uur en 45 minuten (met optionele batterij, LCD-achtergrondverlichting uit)
# 2,7-inch breedbeeld 'Clear Photo LCD Plus'-scherm met aanraakscherm
# Dolby® Digital 5.1ch Creator voor opnamen met surround sound met ingebouwde microfoon
# Smooth Slow-opnamemodus voor geavanceerde slowmotionbeelden
# Super SteadyShot
# Tweede start-/stop-/opnameknop en zoomknop op LCD-frame
# Eenvoudig te gebruiken startmenu en gidsfunctie
# HDMI™-uitgang voor HD Ready TV
# Hi-speed USB 2.0 (ingang/uitgang)
# Informatie batterij
# Automatische lenskap

Specs:

Sony : HDR-SR5E (HDRSR5E) : Technische specificaties : Nederland

Terug
Naar boven