- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in het echt een stuk mooier 
Vellekoop Juwelier 's-Gravenzande - Produktdetails
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
beetje fletch fotoin het echt een stuk mooier
![]()

redelijk mooi opzich.Damn 559 euro voor een Guess horloge
even voor je aangepast
Beetje veel geld voor een b-merk horloge imoredelijk mooi opzich.

de gewone collectie van guess ; idd B merk
de "Guess Collection" zijn de meeste voorzien van een zwitsers uurwerk ,... niet erg veel B-status aan![]()

]Breitling > Guess collection
Ik zou voor dat geld liever een seiko sportura kopen, of een mooie occasion [leuke breitling gezien voor 7 of 8 honderd]

Als je de Tytn II gebruikt om filmpjes af te spelen of andere multimedia toepassingen heb je inderdaad een verkeerd toestel. Zo'n PDA heeft meestal wel de mogelijkheden maar je trekt de battery in no time totaal leeg met zulke toepassingen.
Driver ondersteuning komt er waarschijnlijk aan, maar persoonlijk boeien die videomogelijkheden me amper.

****ed up accu![]()
Waar heb jij de laatste tijd gezeten![]()
De sirocco gaat al een paar dagen mee , en laatst is er weer een software-update geweest die ervoor zorgt ( bij mij althans ) dat de accu gewoon makkelijk 4 dagen mee gaat , en ik bel nog aardig wat ook![]()
vind ze nog best nice eigenlijk
weet niet waar ik ze bij zou dragen, maar toch 
is best te doen hoor, je moet alleen even een betere mediaplayer regelen, coreplayer ofzo, werkt ideaal, alle films etc. en batterijduur valt ook best mee (iig bij mijn vario) mja face it, dvds kijken op zo'n schermpje sucked gewoonAls je de Tytn II gebruikt om filmpjes af te spelen of andere multimedia toepassingen heb je inderdaad een verkeerd toestel. Zo'n PDA heeft meestal wel de mogelijkheden maar je trekt de battery in no time totaal leeg met zulke toepassingen.
Driver ondersteuning komt er waarschijnlijk aan, maar persoonlijk boeien die videomogelijkheden me amper.

ik heb een vario (ook met schuifmeganisme) maar na 1 jaar nog steeds geen enkele speling oid... denk dus dat dat best meevalt.Jep, zit binnenkort weer een uur lang in de trein... Af en toe een aflevering van Family Guy of the Simpsons is wel zo lache
N95 8GB vind ik persoonlijk ook een stuk mooier, plus het feit dat de Tytn II veel last schijnt te hebben ( na een maand of 4 ) van speling in het schuifmechanisme.
Achjah, HTC staat er redelijk bekend om. Iig bij GoT hebben ze het er bij neergeled dat er speling komt.vind ze nog best nice eigenlijkweet niet waar ik ze bij zou dragen, maar toch
is best te doen hoor, je moet alleen even een betere mediaplayer regelen, coreplayer ofzo, werkt ideaal, alle films etc. en batterijduur valt ook best mee (iig bij mijn vario) mja face it, dvds kijken op zo'n schermpje sucked gewoon
hoe bevalt jouwe trouwens? kheb m'n vario nu op wm6 draaien, wel een verschil, ook stabieler enzo
ik heb een vario (ook met schuifmeganisme) maar na 1 jaar nog steeds geen enkele speling oid... denk dus dat dat best meevalt.
maargoed, nokia is wat meer voor het grote publiek, windows mobile is wat ingewikkelder, maar er kan wel een hoop meer mee als je je erin verdiept.

dat is wel een minpuntje, ik hou voorlopig m'n vario, misschien neem ik hierna de touch dual of tytn III als die dan wat betaalbaarder is 
kga vanavond m'n toestel weer even voorzien van een andere versie van windows mobile 
ik heb een hema horloge, zier goed uit, en bedrieg mezelf niet door 1000 e te betalen![]()

tytn II is idd een leuk toestelletje (meeste toestellen van htc wel)
maar vind de tytn II niet echt vernieuwend tov de vorige modellen ofzodat is wel een minpuntje, ik hou voorlopig m'n vario, misschien neem ik hierna de touch dual of tytn III als die dan wat betaalbaarder is
vind het zowieso wel leuk om te k*tten met die toestelletjes, superveel software voor te vinden enzo, je kan er echt alles meekga vanavond m'n toestel weer even voorzien van een andere versie van windows mobile
![]()
Waar haal jij je software vandaan? Nieuwsgroepen?same here