XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Sinds gisteren de eigenaar van volgend huis geworden:

29w8vu0.jpg

2 verdiepen, 4 slaapkamers, badkamer, keuken veranda, ruime tuin,.... de eerste sloopwerken zijn al begonnen :D

Hey, proficiat... En succes met de verbouwing.

Mooi huis. Wel typisch Vlaams met dat zonnescherm, waar ze hier winkels mee beveiligen.
Aan Vlamingen in het algemeen: Waarom sluiten jullie je huis compleet af van de buitenwereld? Zo gauw je in België rijdt, zie je alleen nog huizen, die bijna als fort bestempeld kunnen worden.:D

Toevallig is daar van de week wat over op tv geweest.
Het is niet zo dat bv de Vlamingen zo zijn dat ze alles afsluiten, maar bijna overal is het zo.
Wij Nederlanders zijn juist apart door alles open te hebben zodat iedereen gewoon naar binnen kan kijken.
Dat schijnt bijna nergens zo te zijn.

Mooi huis. Wel typisch Vlaams met dat zonnescherm, waar ze hier winkels mee beveiligen.
Aan Vlamingen in het algemeen: Waarom sluiten jullie je huis compleet af van de buitenwereld? Zo gauw je in België rijdt, zie je alleen nog huizen, die bijna als fort bestempeld kunnen worden.:D

Omdat we schrik hebben dat jullie nederlanders over de grens komen om onze rijkdommen in te pikken :fu:

on-topic: mooi huis kerel!! achterin mooi tuintje: is altijd meegenomen voor kids of kippen (elke dag een eitje :D) of groentjes te planten ofzo ;)

Laatst bewerkt:
248euro ... staat nu al op 232euro ..; Pixmania.be besteld. Goede service.
Was na een weekje binnen.

Had eerst de Powershot A80, was er zeer tevreden over. Maar deze is nog net iets beter.
Snelheid is ok, kleuren zijn zoals gewend van Canon: perfect. En gebruiksgemak is top.
Je hoeft de manual zelfs niet te lezen indien je geen fancy shit wilt uithalen.

Mij was het vooral voor de overstap te maken van 4mp naar 8mp met toch een goede zoom.
(zonder eigenlijk naar spiegelreflex te moeten)
Wil je foto's uitprinten op A0 dan?

Wil je foto's uitprinten op A0 dan?

Mss geen betere foto's, maar het is wel leuker omdat je dan beter een klein
stukje foto uit de grote foto kunt halen en daar toch nog een normaal formaat
foto van kunt maken. Dus ja, mij was het vooral te doen voor bewerking
van foto's. Als ik gewoon wou laten afdrukken was die 4mp idd genoeg
gezien die foto's op formaat A4 maakt.

there's your answer ;)

Hmmm, ik snap wat je bedoelt. Maar ik denk niet dat dat zomaar gaat, ben zelf geen fotograaf of expert maar als je met een digitiale fotocamera een foto maakt, je zet hem op de computer zie je meestal (logisch) in het midden scherp beeld en als je ook maar ietsjes ervan afwijkt wordt het al vaag.

Lijkt mij niet dat dat de bedoeling is of wel?

Hmmm, ik snap wat je bedoelt. Maar ik denk niet dat dat zomaar gaat, ben zelf geen fotograaf of expert maar als je met een digitiale fotocamera een foto maakt, je zet hem op de computer zie je meestal (logisch) in het midden scherp beeld en als je ook maar ietsjes ervan afwijkt wordt het al vaag.

Lijkt mij niet dat dat de bedoeling is of wel?

Hangt van de instelling van de camera af & de software waar je mee werkt.
Met een beetje sleutelen kan je daar nog wel eens heel erg verbaasd over zijn ;)

proficiat bij je nieuwe huis jonko san

sonic_boom_clock.jpg

Incl. bed shaker en 113db alarm, gift voor iemands verjaardag, en ja die verslaapt zich nog wel eens.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb m ook maar gehald, was nog op zoek naar een simpel camera'tje voor wat huis tuin en keukengebruik, dan is 80 euro geen geld.

Kan je er ook filmpjes mee opnemen?

jep 640X320 @ 30fps

Hoho, da's goed genoeg.. waar heb je hem gekocht?

iBOOD: Internet's Best Online Offer Daily

zojuist ook nog ff west europa gedownload voor de tomtom (A) west en centraal was iets te groot voor m'n kaartje :P

(mochten er meer mensen interesse hebben in die kaarten, stuur maar een pbtje voor de links ;) )

omdat er ook marrokanen in belgie wonen

Terug
Naar boven