StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Het staat een goeie 5km van de grens dus ik moet zeker goed beveiligd zijn
Thx voor de positieve reacties allemaal!![]()
toevallig kalmthout? ik herken het huis precies..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het staat een goeie 5km van de grens dus ik moet zeker goed beveiligd zijn
Thx voor de positieve reacties allemaal!![]()
damn ... ik heb vorige week evenveel betaald voor 1Gb en ben het dan nog zelf moeten gaan halen![]()
damn ... ik heb vorige week evenveel betaald voor 1Gb en ben het dan nog zelf moeten gaan halen![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En een 500 Gb schijf om in dat kastje te plaatsen. 39,50 voor het kastje is een nette prijs aangezien ze online overal zo'n 10 euro duurder zijn. 1 van de weinige kastjes waar de E-sata kabel wordt meegeleverd en een kastje met actieve koeling.
Ga het kastje vooral gebruiken als HD voor mijn Xbox 360. Kan ik HD-materiaal streamen zonder mijn PC aan te hoeven zetten.
Hij heeft hem boven op zijn kast staan met een open doos (van boven) binnenkant van die doos (doos is gewoon van hout) is bedekt met isolatiemateriaal (van die eierdozenspul)... Warmte kan naar boven en je hoort echt bijna niks meer van die stofzuiger.
huisje staat in het waasland 
Enige nadeel vind ik nog steeds de geluidsproductie van de xbox...
Maat van me heeft er wat op gevondenHij heeft hem boven op zijn kast staan met een open doos (van boven) binnenkant van die doos (doos is gewoon van hout) is bedekt met isolatiemateriaal (van die eierdozenspul)... Warmte kan naar boven en je hoort echt bijna niks meer van die stofzuiger.
ik weet niet hoor,maar ik stoor me er helemaal niet aan, het geluid van mn boxen komen zeker wel boven het geluid uit van mn xbox360
En een 500 Gb schijf om in dat kastje te plaatsen. 39,50 voor het kastje is een nette prijs aangezien ze online overal zo'n 10 euro duurder zijn. 1 van de weinige kastjes waar de E-sata kabel wordt meegeleverd en een kastje met actieve koeling.
Ga het kastje vooral gebruiken als HD voor mijn Xbox 360. Kan ik HD-materiaal streamen zonder mijn PC aan te hoeven zetten.
MicroSD kaartje van 2gig voor m'n Smartphone. 9€ en geen verzendingWoensdag besteld, vanmorgen geleverd
ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment

zelfs onder rembours

Zo mooi ding man!![]()
Wreed geluidje, 2 gig en maar 4 tientjes. Perfecte gym-speler.

wtf ik wil ook zo'n kaartje bestellen op de nederlandse alternate en moet 9.50 verzendkosten dokken
op de belgische site versturen ze voor niks naar belgiezelfs onder rembours
![]()