Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

damn ... ik heb vorige week evenveel betaald voor 1Gb en ben het dan nog zelf moeten gaan halen :(

Hier in de Photo Hall etc. kosten ze me 17€... Aangezien ze er geen meer hadden en ik ze nergens anders vond, gewoon online besteld om ervan af te zijn:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En een 500 Gb schijf om in dat kastje te plaatsen. 39,50 voor het kastje is een nette prijs aangezien ze online overal zo'n 10 euro duurder zijn. 1 van de weinige kastjes waar de E-sata kabel wordt meegeleverd en een kastje met actieve koeling.

Ga het kastje vooral gebruiken als HD voor mijn Xbox 360. Kan ik HD-materiaal streamen zonder mijn PC aan te hoeven zetten.

Voor zaalvoetbal en squashen..

En een 500 Gb schijf om in dat kastje te plaatsen. 39,50 voor het kastje is een nette prijs aangezien ze online overal zo'n 10 euro duurder zijn. 1 van de weinige kastjes waar de E-sata kabel wordt meegeleverd en een kastje met actieve koeling.

Ga het kastje vooral gebruiken als HD voor mijn Xbox 360. Kan ik HD-materiaal streamen zonder mijn PC aan te hoeven zetten.

Enige nadeel vind ik nog steeds de geluidsproductie van de xbox...

Maat van me heeft er wat op gevonden :D Hij heeft hem boven op zijn kast staan met een open doos (van boven) binnenkant van die doos (doos is gewoon van hout) is bedekt met isolatiemateriaal (van die eierdozenspul)... Warmte kan naar boven en je hoort echt bijna niks meer van die stofzuiger.

Enige nadeel vind ik nog steeds de geluidsproductie van de xbox...

Maat van me heeft er wat op gevonden :D Hij heeft hem boven op zijn kast staan met een open doos (van boven) binnenkant van die doos (doos is gewoon van hout) is bedekt met isolatiemateriaal (van die eierdozenspul)... Warmte kan naar boven en je hoort echt bijna niks meer van die stofzuiger.

ik weet niet hoor,maar ik stoor me er helemaal niet aan, het geluid van mn boxen komen zeker wel boven het geluid uit van mn xbox360

ik weet niet hoor,maar ik stoor me er helemaal niet aan, het geluid van mn boxen komen zeker wel boven het geluid uit van mn xbox360

Heb je idd gelijk in, maar bij stille stukjes in een film vind ik het echt storend... Ik zit ook niet ver van mijn TV dus is het alleen maar erger. Tijdens games heb ik er geen moeite mee.

netjes. Ik denk er ook aan om een goedkoop 500GB schijfje te kopen. En nog een schijf behuizingkje, maar dan een goedkopere.

:D

das vet! ps3:heart:

sansa_clip_2.jpg

Wreed geluidje, 2 gig en maar 4 tientjes. Perfecte gym-speler.

wtf ik wil ook zo'n kaartje bestellen op de nederlandse alternate en moet 9.50 verzendkosten dokken ??????:mad:

op de belgische site versturen ze voor niks naar belgie ??? zelfs onder rembours:eek:

Alternate is nog maar nieuw in Belgie (dus de winkel in Aalter). Ter promotie daarvan waren de verzendingskosten in België gratis tot het einde van Maart.
Anders zou ik het ook wel niet besteld hebben;)

Een uurtje geleden een halterbankje gaan kopen met decline mogelijkheid, en een set adjustable dumbbells.

Ik was naar die winkel gegaan voor dat halterbankje en een set Bowflex 522, maar er stonden nog interessantere dumbbells in hun stock :)

De bowflex gingen maar tot 24.5kg, en die ik nu heb tot 32.5kg

Ik weet niet of iemand het merk kent, maar ze zijn van Omniselect, en er zit een staander mee inbegrepen.

Ik zal sebiet foto's posten. Ik ben nu de boel nog in elkaar aan het monteren :)

*edit*

Brunotti zonnebril voor bij het sporten, mijn Rayban is daar niet echt geschikt voor. :)

Terug
Naar boven