MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

paar Asics Gel Kayano 14

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

liep voordien altijd met nikes :o maar omdat ik van sommigen hier las dat asics een stuk aangenamer lopen heb ik me maar eens een paar van deze aangeschaft.
ze zitten iig als gegoten, straks ff uitproberen :P

en dan nog wat sups voor de bulk binnenkort :

en hiermee ben ik weer 227 euro armer :D

hmmm
ik weet niet of het dan nog dual channel is..
zoveel ken ik niet meer van computers deze dagen :D

Is gewoon nog dualchannel. Teminste als je ze wel in de goede bankjes drukt ghehe.

Hier mijn plankje met 3 gig in dualchannel

paar Asics Gel Kayano 14

liep voordien altijd met nikes :o maar omdat ik van sommigen hier las dat asics een stuk aangenamer lopen heb ik me maar eens een paar van deze aangeschaft.
ze zitten iig als gegoten, straks ff uitproberen :P

en dan nog wat sups voor de bulk binnenkort :

en hiermee ben ik weer 227 euro armer :D

Ja, Asics lopen heerlijk, maar of ze beter als Nike's lopen weet ik niet, daar ik het nooit geprobeerd heb op Nike's te hardlopen.

Mijn Asics zien er hetzelfde uit, als die van jou.
De rolling (van hiel naar tenen) is super!

Wat kosten die schoenen ???

Ik wist dat die "psychologie op zijn best" een echte hit ging worden, hahahaha.

Kga er voor de rest ni verder op ingaan, uw reply is meer dan genoeg.
Kzie u al zitte met u vriendinnetje en hond voor uw schilderij :nanner: Neem DAAR maar is een foto van dan. :)

Allé keyboard warrior (die vergeet ik nooit meer), 't amusement :)

sjeses, man wat ben jij irritant.

Als ik dat wil zijn ben ik de beste schatje.

haha, nou laat maar ff weten hoe ze vallen dan;)

zondag besteld en vandaag geleverd, normaal al gisteren en eergisteren kreeg ik al telefoon om te vragen wanneer ze het konden leveren :o
echt snelle verzending dus maar helaas is de small te small en heb ik wel degelijk een medium nodig met mijn 71 kg bij 178 cm.. zit vooral strak rond de schouders en toch net iets TE gay en wannabemuscled dus ik zit eraan te denken om alles terug te sturen als dat niet teveel kost toch..
van broeken heb ik normaal maat 30 in waiste, maar dat is dan jeans
helaas vallen de korte broekjes iets ruimer alhoewel dat nog zo erg niet is maar misschien ga ik die ook terugsturen en size 28 bestellen alhoewel 28 toch 2 volle maten minder is :o
ik ga morgenavond eens alles passen en dan wel zien of ik ook de broekjes terugstuur. Dan nog eens 71 euro invoerrechten betaald :s
wordt al gelijk nog een dure grap!!!!
maar nu ik toch al zoveel betaald heb wil ik voor een klein beetje extra geld dan wel alles in perfecte maat want het zijn nette kleertjes :D

Mannen blijven altijd kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder:

eeepcgalaxyblack.jpg

nice, meer info? kan je er nog goed op werken met dit formaat?

Verbazingwekkend eigenlijk..

ok, het scherm is klein, maar groot genoeg voor de F1 live timing op de bank :)
De toetsen zijn klein, maar wie gaat er nou een groot rapport op typen.
Hij is niet vreselijk snel (Celeron 900 teruggeklokt op 630), maar wie gaat er nu PI berekenen in een miljoen decimalen.
En niemand gaat ook de nieuwste 3D-spellen spelen op zo'n ding (doe ik al niet eens op mijn PC)

Maar voor op de bank... klein, licht, beetje browsen, beetje mailen.... prima dingetje. (en handig in de tas).

Alleen de batterij(-duur) valt me een beetje tegen.

Verbazingwekkend eigenlijk..

ok, het scherm is klein, maar groot genoeg voor de F1 live timing op de bank :)
De toetsen zijn klein, maar wie gaat er nou een groot rapport op typen.
Hij is niet vreselijk snel (Celeron 900 teruggeklokt op 630), maar wie gaat er nu PI berekenen in een miljoen decimalen.
En niemand gaat ook de nieuwste 3D-spellen spelen op zo'n ding (doe ik al niet eens op mijn PC)

Maar voor op de bank... klein, licht, beetje browsen, beetje mailen.... prima dingetje. (en handig in de tas).

Alleen de batterij(-duur) valt me een beetje tegen.

Lijkt me idd verdomd handig, mijn 17" laptop is toch wel erg lomp. Met de smartphone kan je ook internetten op de bank maar die is weer te klein. Mooi compromis dit.

Ik heb de laatste pagina's ff doorgelopen.

Damn wat kopen jullie GAY stuff zeg

je opmerking is ook GAY

Vrijdag binnengekregen

2m3ledk.jpg

300tsg1.jpg

2h6wtnr.jpg

Terug
Naar boven