MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ik kijk niet een beetje zwoel.. ik kijk gewoon ****ING zwoel ^^

busted.. :rolleyes:

ik ben heel veel, maar GAY.. neh..

vrouwen houden van zwoele fotos :P

nogmaals ,je zit hier op een bodybuilding forum, amper vrouwen hier, snappe vouz?

zitten hier best wat vrouwen hoor, daarom had ik mn deze avatar ook genomen naar aanleiding van mn "ik wil aandacht van vrouwen" topic :)

Oja, dat Gay-topic.. Roxxe en Ciko zijn geen vrouwen ;)

Maar laten we weer ontopic gaan ;)

is roxxe geen vrouw :|

Laatst gekocht. Puur om te testen met oc-en. Werkt wel leuk

Ik heb de pc 8500 versie
Standaard timings 5-5-5-15
Nu 4-4-4-12

Snelheid 1066mhz.
Nu 800mhz 1 op 1 met de fsb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een nieuw kussen. Bij de shop waar ik het kocht hadden ze iedere versie voor € 49,95 terwijl de firm-versie elders minimaal € 75,- kost.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Redelijk zoomlensje voor er bij. Heb al een zoomlens in die range maar dit objectief is een stuk lichter en optisch minimaal van dezelfde kwaliteit.

Lijkt me idd verdomd handig, mijn 17" laptop is toch wel erg lomp. Met de smartphone kan je ook internetten op de bank maar die is weer te klein. Mooi compromis dit.

Ik zag net iemand lopen met een 20 inch laptop ... over lomp gesproken... ik denk dat die van mij daar wel 8 keer in past :)

Laatst gekocht. Puur om te testen met oc-en. Werkt wel leuk

Ik heb de pc 8500 versie
Standaard timings 5-5-5-15
Nu 4-4-4-12

Snelheid 1066mhz.
Nu 800mhz 1 op 1 met de fsb

[Link niet meer beschikbaar]

lekker!!
als je geheugentestprogramma's draait .. merk je dan dat je een hogere score haalt of ben je dan toch beter af met een hogere snelheid ipv lagere timings?

lekker!!
als je geheugentestprogramma's draait .. merk je dan dat je een hogere score haalt of ben je dan toch beter af met een hogere snelheid ipv lagere timings?

Lagere timings is tog wel beter merkbaar.
Je hebt alleen wat aan hogere clocksnelheid als je fsb ook op een hogere snelheid draait maar dan nog mekt je het met lagere timings beter.

Beste is 1 op 1 met super pi is het dan goed merkbaar.

Een nieuw kussen. Bij de shop waar ik het kocht hadden ze iedere versie voor € 49,95 terwijl de firm-versie elders minimaal € 75,- kost.

Redelijk zoomlensje voor er bij. Heb al een zoomlens in die range maar dit objectief is een stuk lichter en optisch minimaal van dezelfde kwaliteit.

Wat is dat voor kussen? En heb je het online gekocht bij een shop? Zoja welke :D

Wat is dat voor kussen? En heb je het online gekocht bij een shop? Zoja welke :D

Volledig latex, de zachtere uitvoeringen hebben ook nog synthetische balletjes. Slaapt echt heerlijk moet ik zeggen, merkte vanochtend dat ik amper gedraaid ben tijdens mijn slaap.

In een winkel gekocht hier in Den Haag, online zijn die kussens een stuk duurder.

Terug
Naar boven