SynQ
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Nice! Zoiets zoek ik later ook nog te kopen, voor men leg extensions, want dat is het toch eh?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volledig latex, de zachtere uitvoeringen hebben ook nog synthetische balletjes. Slaapt echt heerlijk moet ik zeggen, merkte vanochtend dat ik amper gedraaid ben tijdens mijn slaap.
In een winkel gekocht hier in Den Haag, online zijn die kussens een stuk duurder.
CoD draait er wel meer op een avond.

er is verschil tussen merken en doen.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geen nieuwe camera, wel een Gorillapod voor mijn camera.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een timer remote cord voor mijn camera. Handig om de camera op afstand te bedienen en handig om een serie foto's te maken voor bijvoorbeeld timelapse opnamen.

jij bent wel ECHT rijk
elke dag koop je wel iets
je maakt ons allemaal depressief!!
Als je selectief inkoopt en weet waar je moet kopen valt het allemaal best mee. Waar velen hier honderden euro per maand kwijt zijn aan hun auto spaar ik dat uit, kan ik weer leuke rommel voor kopen.Niet rijk, wel slimAls je selectief inkoopt en weet waar je moet kopen valt het allemaal best mee. Waar velen hier honderden euro per maand kwijt zijn aan hun auto spaar ik dat uit, kan ik weer leuke rommel voor kopen.

Geen nieuwe camera, wel een Gorillapod voor mijn camera.
Een timer remote cord voor mijn camera. Handig om de camera op afstand te bedienen en handig om een serie foto's te maken voor bijvoorbeeld timelapse opnamen.

Nice! Zoiets zoek ik later ook nog te kopen, voor men leg extensions, want dat is het toch eh?![]()

Naar die Gorillapod heb ik ook wel gekeken trouwens Eric, maar toch niet gekocht. Heb wel een draadloze ab. (maar 15 euro :s)
Waar heb je dat gehaald?
Is die steun voor gewichten op te hangen lang en sterk genoeg op verschillende plates op te hangen? Ik heb nu zo een bankje van bodycraft met die legcurl om daaraan te hangen. Dat pootje is zo kort dat ik binnen de kortste keren er niet genoeg gewicht meer kan aanhangen.

Slaapt echt heerlijk moet ik zeggen, merkte vanochtend dat ik amper gedraaid ben tijdens mijn slaap.
Reclame van die matrassenfabrikant geloof ik.Heb al zo'n Gorillapod voor mijn compactcamera, zijn toch wel handig voor plekken waar je geen statief kan plaatsen of waar je geen statief wil meezeulen.

Er kunnen 4 (dikke) rubbere schijven op van 20/25 kg en dan nog een dunnere gietijzeren schijf. En er kunnen 5-6 gietijzeren schijnven op(hangt af van de breedte van de schijven).
Belastbaarheid staat aangegeven tot 500 kg, maar dat ga je nooit redden![]()