XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vrijdag binnengekregen

2m3ledk.jpg

300tsg1.jpg

2h6wtnr.jpg

Nice! Zoiets zoek ik later ook nog te kopen, voor men leg extensions, want dat is het toch eh? :D

Volledig latex, de zachtere uitvoeringen hebben ook nog synthetische balletjes. Slaapt echt heerlijk moet ik zeggen, merkte vanochtend dat ik amper gedraaid ben tijdens mijn slaap.

In een winkel gekocht hier in Den Haag, online zijn die kussens een stuk duurder.

Een mens moet gemiddeld 35x per nacht draaien..

dat is zo :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen nieuwe camera, wel een Gorillapod voor mijn camera.

Een timer remote cord voor mijn camera. Handig om de camera op afstand te bedienen en handig om een serie foto's te maken voor bijvoorbeeld timelapse opnamen.

Een timer remote cord voor mijn camera. Handig om de camera op afstand te bedienen en handig om een serie foto's te maken voor bijvoorbeeld timelapse opnamen.

jij bent wel ECHT rijk :D
elke dag koop je wel iets :o
je maakt ons allemaal depressief!!

jij bent wel ECHT rijk :D
elke dag koop je wel iets :o
je maakt ons allemaal depressief!!

Niet rijk, wel slim :D Als je selectief inkoopt en weet waar je moet kopen valt het allemaal best mee. Waar velen hier honderden euro per maand kwijt zijn aan hun auto spaar ik dat uit, kan ik weer leuke rommel voor kopen.

Niet rijk, wel slim :D Als je selectief inkoopt en weet waar je moet kopen valt het allemaal best mee. Waar velen hier honderden euro per maand kwijt zijn aan hun auto spaar ik dat uit, kan ik weer leuke rommel voor kopen.

je moet echt wel goed verdienen om alles te kunnen kopen wat jij koopt hoor!! maar ik zou hier ook vaak posten als ik wat meer geld had :p
al was het maar om je jaloers te maken :D

Gorillor-pod?
Volgens mij komt ie wel snel binnen :D

Als het goed is morgen in de bus:

books05121401.jpg

Waar heb je dat gehaald?
Is die steun voor gewichten op te hangen lang en sterk genoeg op verschillende plates op te hangen? Ik heb nu zo een bankje van bodycraft met die legcurl om daaraan te hangen. Dat pootje is zo kort dat ik binnen de kortste keren er niet genoeg gewicht meer kan aanhangen.

:roflol:

Naar die Gorillapod heb ik ook wel gekeken trouwens Eric, maar toch niet gekocht. Heb wel een draadloze ab. (maar 15 euro :s)

Heb al zo'n Gorillapod voor mijn compactcamera, zijn toch wel handig voor plekken waar je geen statief kan plaatsen of waar je geen statief wil meezeulen.

Waar heb je dat gehaald?
Is die steun voor gewichten op te hangen lang en sterk genoeg op verschillende plates op te hangen? Ik heb nu zo een bankje van bodycraft met die legcurl om daaraan te hangen. Dat pootje is zo kort dat ik binnen de kortste keren er niet genoeg gewicht meer kan aanhangen.

Er kunnen 4 (dikke) rubbere schijven op van 20/25 kg en dan nog een dunnere gietijzeren schijf. En er kunnen 5-6 gietijzeren schijnven op(hangt af van de breedte van de schijven).

Belastbaarheid staat aangegeven tot 500 kg, maar dat ga je nooit redden :p

Heb al zo'n Gorillapod voor mijn compactcamera, zijn toch wel handig voor plekken waar je geen statief kan plaatsen of waar je geen statief wil meezeulen.

Ik vind statieven meezeulen zo verschrikkelijk altijd. Als pro moet je wel maar ik veroorloof me de luiheid te vertrouwen op IS. :D

Er kunnen 4 (dikke) rubbere schijven op van 20/25 kg en dan nog een dunnere gietijzeren schijf. En er kunnen 5-6 gietijzeren schijnven op(hangt af van de breedte van de schijven).

Belastbaarheid staat aangegeven tot 500 kg, maar dat ga je nooit redden :p

Dat is ongeveer hetzelfde als mij dan. Je kan er wel een paar schijven aanhangen maar bv niet wat spelen met de gewichten (meer variaties met kleinere gewichten erbij) want dan kom je direct plaats tekort.

Terug
Naar boven