Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik vind statieven meezeulen zo verschrikkelijk altijd. Als pro moet je wel maar ik veroorloof me de luiheid te vertrouwen op IS. :D

Voor avond fotografie of nachtfotografie ontkom je er meestal niet aan. Daarom heb ik die Gorillapod ook gekocht, dan kan ik 's avonds ook nog foto's schieten. Maar voor het betere werk heb ik altijd nog een lichtgewicht statief achter de hand, een Velbon Ultra Luxi. Dat statief weegt iets meer dan een kilo maar is zeer compact in volledig inkgeklapte staat.

Voor HDR-fotografie heb je ook een statief nodig en voor de timelapse filmpjes die ik wil gaan maken is een statief al helemaal onontbeerlijk.

Hey Eric, hoeveel heb je nu wel niet aan camera related gear:roflol: elke pagina van dit topic kom jij langs met iets

Hey Eric, hoeveel heb je nu wel niet aan camera related gear:roflol: elke pagina van dit topic kom jij langs met iets

:D

- DLSR-Camera
- 3 objectieven
- Statief
- Rugzak met compartiment voor camera + objectieven
- Remote shutter
- Compactcamera
- Macrovoorzetlens (koop nog wel een echte volgend jaar)
- Twee Gorillapods
- Lenspen
- Converters
- Blaasbalg

Oplaadbare batterijen laat ik maar buiten beschouwing, die zijn inzetbaar voor meerdere doeleinden.

Het valt nog wel mee eigenlijk, kan nog veel meer bij!

Moet nog een Arctic Butterfly hebben in ieder geval, dus die aankoop zal hier binnenkort ook wel staan.

Wat zijn timelaps filmpjes???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

12253_1.jpg

Vast voor in het huis wat ik nog niet heb maar waarvan ik wel hoop dat het een beetje opschiet.

Hij valt op een wit achtergrond wel bijna helemaal weg.

maar misschien komt ie wel op de muur in het bos te hangen? Of in een antraciet vlak..

who knowes.. t is nog niet zover. Vond m gewoon geinig. :-)

Moet nog even kijken hoe het uitkomt. T gaat in elk geval heel mooi worden. Misschien post ik hier tegen die tijd nog wel een foto'tje. :)

6 maanden abonnement bij Body Fit in Haaltert.
Kleine fitness met alle benodigdheden aanwezig, dumbbells tot 56kg
eigenaar is (ex) bodybuilder en begeleid verschillende bodybuilders naar wedstrijden toe:cool:

260euro inclusief 15€ verzekering....

Nee alleen die boom om de klok op te hangen, mallerd!

Nee alleen die boom om de klok op te hangen, mallerd!

kan je 1 boom in een bos kopen?
leuk
hoeveel kost zo een boom?
welke boom is het?
als je de boom koopt hoeveel meter rondom de boom zijn dan ook van jou?
(mbt prikkeldraad spannen zodat er geen honden aan je boom kunnen plassen)
.. of ben ik niet mee en was het sarcastisch?

- Ja
- 25 elfenstaafjes
- grootmoeders holle boom
- de diameter tot hoever de wortels komen
- nee ik ben nooit sarcastisch

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en deze is ook leuk

sterf k*t smurf

Terug
Naar boven